TJÄREBORG KONKURSSI lähellä?

Joonas

Tjäreborgin emoyhtiön MyTravelin vaikeudet jatkuvat.
Firma on ollut miljardivelkojensa kanssa liemessä jo pitkään.

Nyt Britannian viranomaiset ovat ottaneet yhtiön erikoisvalvontaan ja ovat erittäin huolestuneita sen tilanteesta.

Konkurssin sattuessa varmaan Suomen Tjäreborgille
löytyy ostaja jostain mutta matkat tietty taukoaa joksikin
aikaa ja ihmisten rahat jäävät konkurssipesän hallintaan.

Toivottavasti ostaja parantaa ainakin valikoimia sillä nykyäänhän Tjären tarjonta on surkeaa:
Turkkia, Bulgariaa, Kyprosta, Kanariaa.

6

1066

Vastaukset

• Jos olet sama Joonas, joka kyseli Ibizasta, niin turha puhua surkeasta mitään!!!:D:D:D
      Ettäkö Costa Del Sol (jossa tuntuu olevan toinen virallinen kieli Suomi) ja Ibiza (johon Suomalaiset juntit haluaa, koska luulevat kerrankin saavansa helpolla) ovat sitten high class paikkoja, vai?!
      Kiitos ainakin hyvistä nauruista!!!:D

• Olen samaa mieltä Surkeita vai- kanssa! Hyviä matkakohteita, itsestä kiinni, mitä lomalta saa! Onko ollut huonoa seuraa? Olen ollut monissa eritasoisissa lomakohteissa, ja aina olosuhteet eivät ole olleet parhaat mahdolliset, mutta loma on aina loma!

• samaa mieltä kirjoitti:

Olen samaa mieltä Surkeita vai- kanssa! Hyviä matkakohteita, itsestä kiinni, mitä lomalta saa! Onko ollut huonoa seuraa? Olen ollut monissa eritasoisissa lomakohteissa, ja aina olosuhteet eivät ole olleet parhaat mahdolliset, mutta loma on aina loma!

Onko ollut huono päivä? Mistä johtuu surkea mieliala. En ainakaan itse voi valittaa

• kyll mun mielestä MyTravel saa mennä ihan vapaasti konkurssiin!!!!!! Lentoemot ja stuartti olivat ihan ystävällisiä, mutta ei oo kiva tulla kotiinpäin kun heti ilmoitettiin että 2 wessaa on rikki eikä käytössä ja matka on noin 6,5 tuntia.
      tönimistä riitti ja jono oli koko ajan 4 tunnin aikana melkein sai tehdä housuihin ihan vapaasti.
      tämähän on MyTravelin tavallinen käytäntö nykyisin. en mee enää sillä konella mihinkään maahan nyt kelpaa vain Finnairi meille

• kyll mun mielestä MyTravel saa mennä ihan vapaasti konkurssiin!!!!!! Lentoemot ja stuartti olivat ihan ystävällisiä, mutta ei oo kiva tulla kotiinpäin kun heti ilmoitettiin että 2 wessaa on rikki eikä käytössä ja matka on noin 6,5 tuntia.
      tönimistä riitti ja jono oli koko ajan 4 tunnin aikana melkein sai tehdä housuihin ihan vapaasti.
      tämähän on MyTravelin tavallinen käytäntö nykyisin. en mee enää sillä konella mihinkään maahan nyt kelpaa vain Finnairi meille. Tjäreborg saa hankia matkustajia mistä vain niin kauan kun MyTravel on heidän lentoyhtiö.

• Kuten kaikki varmaan jo tietääkin rahalla saa ja hevosella pääsee.Finnairin lentolipun hintaan 5% lisää kuulostaa tosi hyvältä. Paljon MyTravelillä lentäneenä, voin sanoa, että kattositte joskus hinta laatusuhdetta. Onhan se hirveetä jos joskus ei yhet vessat toimi kerran elämässä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1757