Hei!
Onko kellään kokemusta Bulgarian Sunnybeachiltä tai Kultahietikoilta syyskuussa..Onko tuolloin vielä helleilmoja..?
Kannattaako vielä syyskuun puolivälissä haaveilla rusketuksesta ja rantailusta..?
Onko helleilmoja syyskuussa?
4
1239
Vastaukset
- haaveilla...
voit pettyä. Suosittelen Kreikkaa tai Espanjaa.
- minä ja kaveri
kun ollaan oltu syyskuussa Sunnylla niin on ollu kyllä ihan hyvät ilmat. Lämpöä on riittäny sellaset yli 25 ja aurinko on paistanu. Yhtenä päivänä satoi koko matkan aikana 2tuntii ja siinä se sitten oliki. Ei kai sitä kukaan edeltä käsin tiedä millanen ilma siellä syyskuussa on. voi olla paremmatki ku jossain espanjassa.
- Juha R
minä ja kaveri kirjoitti:
kun ollaan oltu syyskuussa Sunnylla niin on ollu kyllä ihan hyvät ilmat. Lämpöä on riittäny sellaset yli 25 ja aurinko on paistanu. Yhtenä päivänä satoi koko matkan aikana 2tuntii ja siinä se sitten oliki. Ei kai sitä kukaan edeltä käsin tiedä millanen ilma siellä syyskuussa on. voi olla paremmatki ku jossain espanjassa.
Me oltiin viime vuonna syyskuun eka viikko Kultahietikolla ja lämmintä kyllä riitti niinkin paljon että meistä jokainen kärähti jostain kohtaa.Ei kannata murehtia että onko siellä lämmintä silloin,voin taata että kyllä on helteitä.Hyvää matkaa teille.
- mimmi05
Moi!
Olimme pari viikkoa Kultahietikolla viime syyskuussa ja lämmintä riitti 25-30 astetta, joten kyllä rusketusta saat.
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892