...Fintek ei suostu näyttämään laajakuvaa laajakuvatelevisiossa, kuva-asetukset joista voi valita kutistettu, letterbox ja laajakuva ei vaikuta mitenkään. Kaupasta ostetun DVD:n kyllä näyttää laajakuvana. Jos valitsee dvd laitteen ohituksen siitä tv/dvd napista niin silloin näkyy tv-kuva oikein mutta ei itse laitteen kautta joten tallennuskaan ei onnistu laajakuva lähetyksistä oikein. Heitänkö vehkeen klassisesti mäjelle?
Maailman paras DVD-
2
527
Vastaukset
- Rosvo Roope
sanonta "köyhän ei ole hyvä ostaa halpaa ja huonoa" ;o)
- Karski1
Pitäs nyt löytää se maailman paras digiboksi & DVD yhdistelmä kun liian monta kapulaa ei viiti käyttää. Hinnalla ei juurikaan ole väliä kunhan on alle 1000 EUR. Ominaisuuksia pitää olla seuraavasti:
* Kaapeliverkon laite
* DVD luku ja tallennus
* Muutama sata megaa omaa kovalevyä
* muutama eri viritin yhtäaikaiselle tallennukselle ja katselulle
* vähintään 1000 sivun teksti tv alisivujen katselulla
* Conax kortinlukija sisäänrakennettuna
* soveltuvuus käyttöön myös sitten kun nykyinen analogitv on vaihdettu digisellaiseen
Tietääkö kukaan onks tällaisia markkinoilla ? Jotkut Sonyn ja Philipsin mallit tukevat osaa näistä vaatimuksista mutteivät kaikkea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457