Seinät puhtaaksi.

Fägäri

Jo nyt on perkele kun niitä kansalaiskoulun töhrittyjä seiniä ei saada putsattua. Kenelle tästä pitää ilmoittaa että jotain tapahtuu? Kuka vastaa Kaupungin siisteydestä ja julkisivusta? Kyllä sapettaa niin vietävästi. Seuraavaksi tippuu aiheesta kirjoitus Suurkeuruun yleisöosastoon.

18

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupunginjohtajamme???

      Hänhän on kaupunkimme pomo, joten kirje hänelle, niin hän ei voi olla toimimatta, koska se ei kertoisi mitään hyvää hänen toimimattomista menettelytavoistaan.
      Luotan hänen pätevyyteensä ja siihen, että hän laittaa asiat järjestykseen, vaikka tälläiset pienetkin ensisijaisesti hänelle kuulumattomat.
      Kirjoita Suur-Keuruuseen omalla nimellä ja osoita mielipiteesi kaupunginjohtajalle, jos ei mitään tapahdu, niin sitten hänet voi laittaa kiertoon ja tilalle parempi sekä pienetkin asiat kykenevämmmin hoitava pätevöitynyt ja poliittisen kaaoksen yläpuolella olevava johtaja.

      • äs-koo

        Tästä paikallislehteen kirjoittelusta
        tuli mieleeni tapaus viime syksyltä.

        Toverini kirjoitti täysin asiallisen tekstiviestikommentin kyseiseen lehteen vastineena kansalaisopiston "parapsykologia ja new age"-kurssia mollanneelle henkilölle joka väitti että kyseinen kurssi sekoittaa pään.

        Viestistä julkaistiin vain ensimmäinen lause ja kirjoittajan nimimerkki, jotka oli myöskin sijoiteltu niin ettei viestin sisältö todellakaan vastannut alkuperäistä.

        Kumma homma, kun ei asiasta saa kirjoittaa.
        Ilmeisesti vastaava päätoimittaja on kiihkouskovainen tai todella vanhoilliset arvot omaava, koska lause tyyliin "myös raamattu voi sekoittaa pienen ihmisen pään" poistettiin.

        Onko tämä sitä sananvapautta?

        Kaiken lisäksi tähänkään päivään mennessä en ole löytänyt k.o. lehdestä mainintaa että toimitus tulee editoimaan viestejä mielivaltaisesti.

        Ennen tilasin kyseistä julkaisua, mutta eipä ole tuon jälkeen tarvinnut.


      • Valloillaan
        äs-koo kirjoitti:

        Tästä paikallislehteen kirjoittelusta
        tuli mieleeni tapaus viime syksyltä.

        Toverini kirjoitti täysin asiallisen tekstiviestikommentin kyseiseen lehteen vastineena kansalaisopiston "parapsykologia ja new age"-kurssia mollanneelle henkilölle joka väitti että kyseinen kurssi sekoittaa pään.

        Viestistä julkaistiin vain ensimmäinen lause ja kirjoittajan nimimerkki, jotka oli myöskin sijoiteltu niin ettei viestin sisältö todellakaan vastannut alkuperäistä.

        Kumma homma, kun ei asiasta saa kirjoittaa.
        Ilmeisesti vastaava päätoimittaja on kiihkouskovainen tai todella vanhoilliset arvot omaava, koska lause tyyliin "myös raamattu voi sekoittaa pienen ihmisen pään" poistettiin.

        Onko tämä sitä sananvapautta?

        Kaiken lisäksi tähänkään päivään mennessä en ole löytänyt k.o. lehdestä mainintaa että toimitus tulee editoimaan viestejä mielivaltaisesti.

        Ennen tilasin kyseistä julkaisua, mutta eipä ole tuon jälkeen tarvinnut.

        Etkö todellakaan ole vielä tietoinen siitä, että suurin osa Suomessa ilmestyvistä sanomalehdistä noudattaa lehdistösensuuria? Juttuja jätetään julkaisematta, niitä vääristellään tai kirjoitetaan täysin valheellista propagandaa. Esim. maahanmuuttajarikollisuudesta tai -ongelmista ei saa missään tapauksessa keskustella julkisesti.


      • iski jälleen kun on tarvis
        äs-koo kirjoitti:

        Tästä paikallislehteen kirjoittelusta
        tuli mieleeni tapaus viime syksyltä.

        Toverini kirjoitti täysin asiallisen tekstiviestikommentin kyseiseen lehteen vastineena kansalaisopiston "parapsykologia ja new age"-kurssia mollanneelle henkilölle joka väitti että kyseinen kurssi sekoittaa pään.

        Viestistä julkaistiin vain ensimmäinen lause ja kirjoittajan nimimerkki, jotka oli myöskin sijoiteltu niin ettei viestin sisältö todellakaan vastannut alkuperäistä.

        Kumma homma, kun ei asiasta saa kirjoittaa.
        Ilmeisesti vastaava päätoimittaja on kiihkouskovainen tai todella vanhoilliset arvot omaava, koska lause tyyliin "myös raamattu voi sekoittaa pienen ihmisen pään" poistettiin.

        Onko tämä sitä sananvapautta?

        Kaiken lisäksi tähänkään päivään mennessä en ole löytänyt k.o. lehdestä mainintaa että toimitus tulee editoimaan viestejä mielivaltaisesti.

        Ennen tilasin kyseistä julkaisua, mutta eipä ole tuon jälkeen tarvinnut.

        Etkö ole sitä aikaisemmin huomannut?
        Suur-Keuruu on nykyisin Sensuurisanomat ja sen toimittajat lienevät ainakin osittain jonkin taustahenkilön talutusnuorassa.
        Tämä on sitä lehdistön sananvapautta, puolueettomuutta ja kriittisyyttä sekä lahjomattomuutta!
        Pelkkiä nollia koko sakki Suur-Keuruussa!!!


      • äskoo
        iski jälleen kun on tarvis kirjoitti:

        Etkö ole sitä aikaisemmin huomannut?
        Suur-Keuruu on nykyisin Sensuurisanomat ja sen toimittajat lienevät ainakin osittain jonkin taustahenkilön talutusnuorassa.
        Tämä on sitä lehdistön sananvapautta, puolueettomuutta ja kriittisyyttä sekä lahjomattomuutta!
        Pelkkiä nollia koko sakki Suur-Keuruussa!!!

        Olen ollut jo pitkään hyvin tietoinen että media vääristelee asioita, hyvänä esimerkkinä WHO:n pimitetty tutkimus --> http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9802/980218/9802180319.html

        Oli vain melko karvasta huomata paikallislehden olevan todella vanhoillisissa hanskoissa.
        Taitaa olla sanomalehtien olemassaolon TODELLINEN tarkoitus hävöksissä.


      • for us
        äskoo kirjoitti:

        Olen ollut jo pitkään hyvin tietoinen että media vääristelee asioita, hyvänä esimerkkinä WHO:n pimitetty tutkimus --> http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9802/980218/9802180319.html

        Oli vain melko karvasta huomata paikallislehden olevan todella vanhoillisissa hanskoissa.
        Taitaa olla sanomalehtien olemassaolon TODELLINEN tarkoitus hävöksissä.

        Ihan oikein tuo WHO:n tutkimuksen sensurointi. Huumehörhelöitä on tässä kaupungissa & koko maailmassa jo ihan tarpeeksi, ei tarvita yhtään "tutkimuksia" ko. aineiden vaikutuksesta. Sen nyt tietää tyhmempikin, että koukkuun jää jossain vaiheessa lähes jokainen. Ja huumeriippuvaisten rikokset rahansaamiseksi ovat jo ihan toista luokkaa kuin katujuoppojen!
        Ajatteletko tulevaisuutta, haluatko joskus lastesi vetävän viivaa, kun itse olet hyväksynyt päihteet kasvatuksessa?
        By the way, lopetin Jukka Pojan kuuntelun, kun sain tietää hänen huumeajatusmaailmastaan...


      • Jukka_tietää
        for us kirjoitti:

        Ihan oikein tuo WHO:n tutkimuksen sensurointi. Huumehörhelöitä on tässä kaupungissa & koko maailmassa jo ihan tarpeeksi, ei tarvita yhtään "tutkimuksia" ko. aineiden vaikutuksesta. Sen nyt tietää tyhmempikin, että koukkuun jää jossain vaiheessa lähes jokainen. Ja huumeriippuvaisten rikokset rahansaamiseksi ovat jo ihan toista luokkaa kuin katujuoppojen!
        Ajatteletko tulevaisuutta, haluatko joskus lastesi vetävän viivaa, kun itse olet hyväksynyt päihteet kasvatuksessa?
        By the way, lopetin Jukka Pojan kuuntelun, kun sain tietää hänen huumeajatusmaailmastaan...

        1.
        Tiesithän että Jukka-Poika on lopettanut pössyttelyn jo pari kesää takaperin?

        2.
        Jos vaikka luet tuon tutkimuksen ennen kuin alat avautumaan riippuvuuksista.
        Suomenkielellä, alkoholiin ja tupakkaan jää helpommin koukkuun kuin hamppuun.

        3.
        "Sen nyt tietää tyhmempikin, että koukkuun jää jossain vaiheessa lähes jokainen."

        Oletko muuten huomannut että aika suuri osa ihmisistä on koukussa alkoholiin joka sentään tuhoaa aivosoluja ja aiheuttaa useilla väkivaltaista käytöstä?
        Kannabis kun ei tätä tee ja sen riippuvuuspotentiaali on huomattavasti pienempi.

        4.
        "Ajatteletko tulevaisuutta, haluatko joskus lastesi vetävän viivaa, kun itse olet hyväksynyt päihteet kasvatuksessa?"

        En halua edes lapsia.
        Ja kertoisitko miten olen hyväksynyt päihteet kasvatuksessa?
        Oma pääni ei vain ole syvällä p******säni, eli en ole niellyt valistuspropagandaa purematta.

        Vaan median totuuksien vääristelystä oli alunperin puhe joten eiköhän jätetä tämä aihe vaikka erinomaisen hyvä esimerkki onkin.


      • näin se menee
        for us kirjoitti:

        Ihan oikein tuo WHO:n tutkimuksen sensurointi. Huumehörhelöitä on tässä kaupungissa & koko maailmassa jo ihan tarpeeksi, ei tarvita yhtään "tutkimuksia" ko. aineiden vaikutuksesta. Sen nyt tietää tyhmempikin, että koukkuun jää jossain vaiheessa lähes jokainen. Ja huumeriippuvaisten rikokset rahansaamiseksi ovat jo ihan toista luokkaa kuin katujuoppojen!
        Ajatteletko tulevaisuutta, haluatko joskus lastesi vetävän viivaa, kun itse olet hyväksynyt päihteet kasvatuksessa?
        By the way, lopetin Jukka Pojan kuuntelun, kun sain tietää hänen huumeajatusmaailmastaan...

        Tässähän tuli ihan elävä esimerkki, kuinka omilla aivoilla ajattelu saadaan valheellisella informaatiolla aivan väärille poluille. Ja kyllä, olen tosiaankin miettinyt minkälaisessa maailmassa lapsiani kasvatan. Mieluusti vaihtaisin nykyisen väkivaltaisen ja vaarallisen nykylinjan vaarattomampaan ja rennompaan ilmapiiriin.

        Vihreällä ajattelulla nähkääs moraali on olemassa.


      • näinhän se menee..
        näin se menee kirjoitti:

        Tässähän tuli ihan elävä esimerkki, kuinka omilla aivoilla ajattelu saadaan valheellisella informaatiolla aivan väärille poluille. Ja kyllä, olen tosiaankin miettinyt minkälaisessa maailmassa lapsiani kasvatan. Mieluusti vaihtaisin nykyisen väkivaltaisen ja vaarallisen nykylinjan vaarattomampaan ja rennompaan ilmapiiriin.

        Vihreällä ajattelulla nähkääs moraali on olemassa.

        Tiedoksi vaan.. WHO - World Health Organisation.. Ketäs terveys kiinnostaa enää sairaassa maailmassa..


      • piupalipaupali

    • kaupunkilainen

      Olisikohan aiheellista ,jotta haastaisit sotkijat pesuun?
      Jos oikein" ääärrsyttää,"niin kukaan ei kiellä sinua menemään ja pesemään seinät kaupunkimme yhteiseksi iloksi. :=)

      • Fägäri

        Niin ja mistäköhän vitusta mä saan näiden töhertelijöiden henkilöllisyyden selville? Jos sulla ois heittää kavereiden nimet ja puhelin numerot, niin olisin kiitollinen? Et taida sinäkään(kaupunkilainen) olla ihan terävimpiä kyniä penaalissa.


    • Täti

      Miksei Keuruun kaupunki ole tehnyt asialle mitään? Hommaisivat puhdistus aineet niin koululaisethan voisivat yhdessä putsata seinät siisteiksi. Ei todellakaan tulisi kustantamaan mahdottomia.

      • enään koululaisetkaan...

        Aika kohtuutonta ajatella, että syyttömät joutuisivat toisten tekosia putsaan...en pidä tarpeellisena edes varottavana esimerkkinä. Ja ainakin meidän lapsella on niin pitkä koulupäivä, ettei paljon sen jälkeen muuta tehdä kuin pakolliset...


      • niin isit ja äidit asialle
        enään koululaisetkaan... kirjoitti:

        Aika kohtuutonta ajatella, että syyttömät joutuisivat toisten tekosia putsaan...en pidä tarpeellisena edes varottavana esimerkkinä. Ja ainakin meidän lapsella on niin pitkä koulupäivä, ettei paljon sen jälkeen muuta tehdä kuin pakolliset...

        tai maksat kuitenkin veroissasi kaikki töhryjen siivoukset.
        Jalkapuuhun vanhemmat, koska eivät saa pienokaisiaan järjestykseen.
        Lapsilisät pois ja ne suunnattava seinien siivoukseen!
        Köyhät kyykkyyn!


      • edes isiä tai äitejä...
        niin isit ja äidit asialle kirjoitti:

        tai maksat kuitenkin veroissasi kaikki töhryjen siivoukset.
        Jalkapuuhun vanhemmat, koska eivät saa pienokaisiaan järjestykseen.
        Lapsilisät pois ja ne suunnattava seinien siivoukseen!
        Köyhät kyykkyyn!

        Helpoimmalla käy kun napataan tuolta kadulta kulkevia ihmisiä töihin, kuule hei, mihkä oot menoss? nyt vaan tänne peseen seiniä, ei sun tarvii töihin mennä...hyvä säkä käy, niin siel on muutama puli heilumassa ja tulee vähän vastinetta sossunki rahoille...Itse asun sen verran kaukana keskustasta lapsineni joten tiedän kyllä, että omani eivät ole niitä seiniä töhrineet joten ei heidän niitä tarvii ainakaan pestä. Ja ennemmin maksankin jonkun seinän pesemisen verorahoillani kuin jonkun maastoliikuntakeskuksen teon...


    • Täti

      Otin asian tiimoilta yhtyttä keuruun kaupungintalolle. Sain yllätyksekseni erittäin miellyttävän vastauksen:

      -Olet antanut palautetta Kansalaiskoulun seinän töherryksistä. Palautteesi on aiheellinen ja olemme kiitollisia, että saimme asian tiedoksi. Tulemme tarttumaan aiheeseen ja poistamaan epäkohdan.

      Kiitos Keuruun kaupunki

    • niitä..

      Helluntailaisia nuo töhrijät :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe