Valokuva

Nipsulle ja muillekin tiedoksi, nyt on sitten Neuvos, omalla naamallaan täällä.
Katso olenkose minä? ja miltä vuodelta kuva on tee arvaus ja palkinto odottaa, viittä ensin arvannutta, Neuvos Suomussalmi puh 040-5944053

44

2388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoraa toimintaa,

eikä mitään nipsuttelua.

• NIPSU-NEITI

Ihan kiva ku laitoit kuvasi Neuvos....vaikka kaikki kylllä tietää sinut ilman sitäkin.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

Ihan kiva ku laitoit kuvasi Neuvos....vaikka kaikki kylllä tietää sinut ilman sitäkin.

miltä vuodelta kuvani on ? viisi ensimmäistä palkitaan ja yksi vastaus per vastaaja.

• vaan toimintaa sen olla pitää, muuten ei tule lasta eikä, mitään muutakaan.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

no sehän selviä, pienellä gallupilla tuntevatko.

• on olympiavuodelta
        rantaneuvos1 kirjoitti:

miltä vuodelta kuvani on ? viisi ensimmäistä palkitaan ja yksi vastaus per vastaaja.

1952, eli ihan sillon pikkunöösinä. Tukkaakin jo kasvanut, vain keskeltä vielä vaiheessa.
        Minulle tulevan palkinnon voi sitten käydä viemässä torin kupeella olevilla penkeillä parveileville paikallisille kuuluisuuksille..

• on olympiavuodelta kirjoitti:

1952, eli ihan sillon pikkunöösinä. Tukkaakin jo kasvanut, vain keskeltä vielä vaiheessa.
        Minulle tulevan palkinnon voi sitten käydä viemässä torin kupeella olevilla penkeillä parveileville paikallisille kuuluisuuksille..

mutta vastaus oli väärä, kiitos osallistumisestasi, palkinto tulee noutaa itseltään Neuvoksella.

• NIPSU-NEITI kirjoitti:

neuvoksesta oli otettuna, vuotta kyselin.

• suora toiminta jatkuu, kiitos kannanotostasi.

• suomussalmelaiset

sinut olisi tunnistanut ilman kuvaakin.

• minua sentään, kaikki tunnista, minähän voin tehdä pienen gallupin kun olen ns, suoran toiminnan mies Suomussalmelta.

• tämäkin kun menen torille,terveisin Neuvos Lauvantai ilta päivänä 13.52

• korvenpoika

arvaisin.

• kiitos osallistumisesta Neuvos.

• yrjänäykä

Paikkakunta on Suomussalmi. KInta on kylä.

• yrjänäykä

Kianta on kylä.

• yrjänäykä kirjoitti:

Kianta on kylä.

on kylä ja Kiantajärvi on järvi, Suomussalmen kunnassa ja yhteistä rajaa Venäjän kanssa 153 kilometriä, vieläkö lisää Suomussalmi tietouttani tarvitaan.

• pettuleipäpena

Olisiko kuva nälkäänäkevien kokouksesta. Niin on laihan ruipelon näköinen naama.

• on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.

• mikä vuosi?
        rantaneuvos1 kirjoitti:

on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.

ei ainakaan tänä vuonna!

• mikä vuosi? kirjoitti:

ei ainakaan tänä vuonna!

palkinto odottaa viittä oikein arvannutta.

• myöhemmin otettu kuva, kiitos osallistumisesta, vuosi vain puuttui.

• on vuodelta

1997. Hyvä kuvä on, ihan valokuvaamossa käyty ammattilaisella näpsäytyttämässä.

• vuotta, mutta valokuvaamossa se on otettuna 14.07 oikea vuosi olisi riittänyt arvaukseksi, kiitos kuitenkin osallistumisesta.

• tunnistaa

taatusti itse rantaneuvoksen… miten lie Nipsun kuva, näyttää ihan ?merkiltä…?

• karvaturakki

vuosi oli 2002. kuva tulvi joka postilaatikkoon joulun alla suomussalmella.

• vain muutamalla vuodella ja kiitos yrittämästä.

• 2002

• kyläpoliisi

1999.

• syntymäkuvasi

voisi olla sievempi :))

• minusta syntymä kuvia kun Kiantokaan ei käynyt uutta syntymän ihmettä katsomassa.
        Minähän olen vanha ja vielä vanhemmaksi tulen kun jaksan vielä korpilakkojenkin perässä juosta näin helteisinä päivinä.

• katselemaan
        rantaneuvos1 kirjoitti:

minusta syntymä kuvia kun Kiantokaan ei käynyt uutta syntymän ihmettä katsomassa.
        Minähän olen vanha ja vielä vanhemmaksi tulen kun jaksan vielä korpilakkojenkin perässä juosta näin helteisinä päivinä.

Turjanlinnan kiviä. Sinnehän ns. isälläsi oli tapanansa kirjoitella kaikkea. Jospa siellä olisi sinunkin syntyhistoriastasi jotakin.

• katselemaan kirjoitti:

Turjanlinnan kiviä. Sinnehän ns. isälläsi oli tapanansa kirjoitella kaikkea. Jospa siellä olisi sinunkin syntyhistoriastasi jotakin.

Kiannon lähin Naapuri jo vuodesta 1922 vain muutaman kiven heiton päässä Karihtaniemessä.

• tietoa oottava!

mikä lie vuosi?

• viisi oikein vastanutta, terveisin Neuvos itse.

• tullut eteen

jossain. Vaalimainoskuva se on, mutta onko se presidentinvaal -kuva vai näissä muissa yhteyksissä.
      Terv. valokuvaaja

• Osallistuja voita, terveisin Neuvos

• NIPSU-NEITI

Olisikohan kuva otettu 1999, kun julkaisit kirjan valoton lapsuus?

• kummallista,

logiikkaa ? :

Kuva
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 7.8.2007 klo 18.26

on otettuna Ämmässä 14.07 mutta mikä vuosi oli Neuvoksen syntymä vuosi, jolloin vaaka näytti 105 kiloa, ilman välihousuja.

• tosiaan,
        kummallista, kirjoitti:

logiikkaa ? :

Kuva

aika ihmejuttu, mutta näitähän neuvokselle sattuu…

• ota yhteyttä 040-5944053 terveisin Neuvos.

• kummallista, kirjoitti:

logiikkaa ? :

Kuva

on galleriassa vai osaatko katsoa?

• tosiaan, kirjoitti:

aika ihmejuttu, mutta näitähän neuvokselle sattuu…

on mielestäsi sattunut Neuvokselle valaise "Neuvos"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      7984
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5941
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3342
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3083
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      211
      1695
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      339
      1427
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1202
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1199
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1121
    Aihe