Ettekö oo pelannu muita warcraftejä? Mä vihaan ihmisiä jotka pelaa wowia tietämättä muita warcraftejä ja ihmisiä jotka sanoo itseään wowi fanikisi vaikka ei ole edes testannut muita warcraftejä! Toivottavasti Blizzard rupeaisi tekemään Warcraft 4 kukaan ei jaksa tota joittenkin tyhmien nörttejen kanssa pelaamista jotka käyttää netti kieltä esim: LOL OMG NOOB!!!
warcraft III lisäosassa pelataan siellä ylhäällä saarella (northendilla). Pelatkaa ainakin warcraft III läpi tiedätte enemmän warcraftistä tyhmät ja ettekä kysele mikä se saari siellä ylhäällä on!
Idiootit
9
971
Vastaukset
- runeheebo
oikeasti minua hirvittää kun jotkut luulevat
WC 3:n frozen throne lisäosaa WoW lisäriksi :/ - 28382
"warcraft III lisäosassa pelataan siellä ylhäällä saarella (northendilla). "
Ensinnäkin se on Northrend ja se on manner, ei saari.- alv
puhuin vain samallalailla kuin ne pelkät world of warcraftit jotka ei tiedä edes mikä on warcraft 1 2 3!
ja tiedän kyllä miten ne kirjoitetaan! - alv
puhuin vain samallalailla kuin ne pelkät world of warcraftit jotka ei tiedä edes mikä on warcraft 1 2 3!
Ja tiedän kyllä miten ne kirjoitetaan! - adcasdgh
alv kirjoitti:
ja tiedän kyllä miten ne kirjoitetaan!Siltähän se näytti...
- on perseestä
alv kirjoitti:
Ja tiedän kyllä miten ne kirjoitetaan!Mä pelaan vaan wowii jotku ihme warcraft kopiot on ihan paskoja... (eikä se juoni ole tärkee siinä vaan peli ne tappelut levelit ja rahat/tavarar)
PS: Ei tarvi vastata en lue kuitenkaan vastaustasi. - sS.V
on perseestä kirjoitti:
Mä pelaan vaan wowii jotku ihme warcraft kopiot on ihan paskoja... (eikä se juoni ole tärkee siinä vaan peli ne tappelut levelit ja rahat/tavarar)
PS: Ei tarvi vastata en lue kuitenkaan vastaustasi.Niin, että kuules "alv".
Mikä oli syynä tehä tälläinen viestiketju?
Harmittaako sua jokin? Ei oo enää rahaa WoWiin?
Mistä hemmetistä sä voit tietää että WoWia pelaavat ei olis muita Warcrafteja pelannu?
Siinäpä sulle kyssiä, toivottavasti panee miettimään.
Sillä oikeesti tää spämmäys alkaa mennä jo huolestuttavan naurettavaksi tyhjän jauhamiseksi.
Toivottavasti pääsen tänne toiseksi seriffiksi nii annan kyytiä näille pelleille. - alv
on perseestä kirjoitti:
Mä pelaan vaan wowii jotku ihme warcraft kopiot on ihan paskoja... (eikä se juoni ole tärkee siinä vaan peli ne tappelut levelit ja rahat/tavarar)
PS: Ei tarvi vastata en lue kuitenkaan vastaustasi.Ilman warcraft 1 2 3 ei olisi wowia!
Tylsää on pelata niin et pitäs vain tehä levulia ja hankkia rahaa jos pelaa juonen kanssa ja tietää mitä koko warcraftissä on tapahtunut se on paljon hauskempaa kuin kattoisi jotain hyvää elokuvaa tai lukisi hyvää kirjaa.
Ja minulla on rahaa vaikka maksaa miljoonan ihmisen wowi maksut. Kun käyn hyvässä kesätyö paikassa tunti palkka on 14 e.
- adgfhfdggg
Mitä vittua se sinua haittaa jos jotkut eivät ole pelanneet wc 3 läpi? mitä se haittaa vaikka ne kysyy mikä se saari siellä ylhäällä on? pelaa itse WoW läpi hommaa lvl 70 char ja sille t 6 ! sinuna olisin hiljaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041