Olisiko kellään tietoa kuinka kauaksi aikaa suunnilleen virta-avaimen patterista riittää virtaa? Sama avain on nyt ollut noin 1½ vuotta käytössä ja tänään auto ei aluksi reagoinut mitenkään nappien painamiseen. Patteri lopussa vai muuten vaan avaimessa toimintahäiriötä?
P12 virta-avaimen patterin kesto?
7
1540
Vastaukset
- vielä virtaa
sama patteri
- nissanisti
Vieläköhän tässä P12 mallissa ajonesto toimii samaisella patterilla?
Edellisessä Primerassani (P11) auto ei lähtenyt käyntiin, koska paristo oli tyhjä. - an ones
nissanisti kirjoitti:
Vieläköhän tässä P12 mallissa ajonesto toimii samaisella patterilla?
Edellisessä Primerassani (P11) auto ei lähtenyt käyntiin, koska paristo oli tyhjä.Ei ajonesto sillä patterilla toimi vaan ihan akulla ...
- Vaihda pois
Helppohan tuon on itsekin vaihtaa, Jos on tarvis. Katso ohjekirjoista.
- Kesti
Mulla kesti patteri puoli vuotta. Uusi maksoi 2,90€ Ja auto vm.-06
- "pitoiän"
eiköhän se paristo kestä sen ajan mitä autoakin pitää eli 2-3 vuotta... ;) => kun patteri on loppumaisillaan niin ei muuta ko uutta autoa kehiin tuoreen pariston kera!
ainakin itselläni patteri on kestänyt koko autonpitoajan: Primera P11 1.6 (00-03) sekä Primera P12 2.0 (03-06) - II Mika II
Lokakuussa primeralle tulee ikää neljä vuotta. Vaikka virran loppumisesta ei ollut mitään merkkejä, vaihdoin paristot varmuuden vuoksi molempiin avaimiin. Paristo maksoi motonetissä 1,90/kpl. Ei tarvinnut koodata avainta pariston vaihdon jälkeen ja vaihtotyö oli helppo tehdä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805