suuteleminen

minätäälläheiii

auttakaaaaa. oon suudellut viimeksi joskus 12-vuotiaana (kohta jo 18) ja en muista mitään ja saattaa kohta olla edessä. niin kallistetaanko päätä yleensä oikealle (oletetaan, että on oikeakätisiä molemmat). jos on pituuseroa 15 senttiä, niin pitääkö tytön nousta varpaillaan? suuteleeko tyttö alahuulta ja poika ylähuulta, yleensä siis jos ollaan seisaallaan (kelasin pituuseron takia, että sehän olis jotenkin loogisempaa :DD) mitäs sitten? :D en ajatellut ottaa kieltä mukaan, joku kiva 5 sekunnin suudelma. apua oikeesti oon ihan paskana tän takia :D

11

1461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

Suutelusta on tosi vaikea neuvoa ja siitä on typerää esittää kysymyksiä :) kyllä se luontuu,tilanteesta riippuu,itse koin ekani istualtaan ja siitä lähtie ne sitten aina meni miten tilanteeseen sopii,nii se menee sullakki =)

ei se suutelu vaikeata ole vaikkei sitä ois vähää aikaa tehnykkä x)

• 13334446662

shadap

• humiina

Tärkein neuvo, älä ajattele liikaa. Suutelemisessa ei ole mitään tiettyä koodia. Voit kallistaa päätäsi oikealle tai vasemmalle, kyllä se toinen puolisko sitten kääntää luontaisesti myös päätään. 15 cm tuskin on niin pitkä pituusero että sinun pitäisi nousta varpaillesi. Kallistat vain päätäsi ylöspäin ja toinen kallistaa sitten alaspäin. Silläkään ei ole mitään väliä imetkö ala- vai ylähuulta. Ensin vaikka alahuulta ja sitten ylähuulta ja sitten taas alahuulta. Tälläisiä on aika turha miettiä, kyllä sinä sitten tilanteen tultua osaat. Älä stressaa, vaan nauti! Kokeile mikä tuntuu hyvältä ja tee niin.

• _poikamies_

Mulla olis pituuseroa vähän reilu 20cm se onki jo hankalampi, pitääkö pojan kumartaa kuinka paljon =)

• humiina
        _poikamies_ kirjoitti:

Mulla olis pituuseroa vähän reilu 20cm se onki jo hankalampi, pitääkö pojan kumartaa kuinka paljon =)

kumarrat tietenkin sen verran kuin täytyy että tyttö yltää huulillesi, onko tämä nyt näin vaikeaa?! :D

• zaaauuuu

älä suunnittele suudelmaasi vaan anna intohimon vallata...

• .............................

just nii... antaa intohimon viedä

• juguete
        ............................. kirjoitti:

just nii... antaa intohimon viedä

niinkun edellisetkin tuossa neuvoivat, anna tunteen viedä mukanaan... jos suunnittelet sen viimeisen päälle niin lopulta siitä tulee tönkkö ja epämiellyttävä hetki... ei sitä suutelun taitoa unohda jos sen on kerran osannut... tunnetta peliin ja pisteet kotiin ;)

• stressaa!!!
        juguete kirjoitti:

niinkun edellisetkin tuossa neuvoivat, anna tunteen viedä mukanaan... jos suunnittelet sen viimeisen päälle niin lopulta siitä tulee tönkkö ja epämiellyttävä hetki... ei sitä suutelun taitoa unohda jos sen on kerran osannut... tunnetta peliin ja pisteet kotiin ;)

Kaikki menee omalla painollaan :)

• Be happy!!!

Oo onnelinen että oot edes suudellut.Itse en ole ja olen jo 13 ja puol.

• jnklcn

en minäkään ja olen 16 ja puol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe