huoratalossa....

zeppo

oltiin saksassa n 20hengen porukalla erään tehtaan vieraana.
kaikki olimme miehiä ja naimisissa olevia.
iltaa vietettäessä päätimme porukalla käydä katsomassa paikallista huorataloa.
siis katsomassa,ei muuta.

yksi vaasalainen ei halunnut lähteä millään matkaan.sanoi,että ei ole koskaan pettänyt vaimoaan.ja ollut naimisissa jo 5vuotta.

eihän pettämisestä ollutkaan puhetta,vaan katselemisesta.

hänen oli kuitenkin pakko lähteä matkaan,koska kaikki muut niin päätimme.yksin kaupungille ei ollut kenelläkkän mitään asiaa.

opas kertoi.että huoratalossa saa vapaasti katsella ja aids pelkoa ei ole.
oli pieniä yksiöitä kolmessa kerroksessa.
ihan mukavaa niitä oli katsella.

mutta tämä vaasalainenpa meni heti ensimmäisestä ovesta sisään ja kävi huorissa.

kukaan muu koko porukasta ei niin tehnyt,
meille muille riitti vain katselu.

sanoin minäkin kotona vaimolleni,että olen käynyt katsomassa,en koskemassa.
tästä jutusta on aikaa jo 15v..enkä ole pettänyt vaimoani senkään jälkeen.

18

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilevä

      20 ukkoa ja 1 kävi huorissa? Epäilen onko totta.

      Jos mä oisin päättänyt olla ilman karkkia,en menisi namukauppaan..
      Miksi tehdä itsellensä kiusaa.Se olisi voinut olla zeppo josta vaasanmies kirjottaisi nyt tänne.

      • &&&&&&amp

        Että,19 ukkoo vaan oli jäykkänä.Tuskimpa malttovat pitää "namuista"näppinsä erossa.Samaa mieltä taisivat hieman namuja nuolaista.


      • ccc
        &&&&&&amp kirjoitti:

        Että,19 ukkoo vaan oli jäykkänä.Tuskimpa malttovat pitää "namuista"näppinsä erossa.Samaa mieltä taisivat hieman namuja nuolaista.

        eee.


    • Zippo

      Ei ymmärrä miksi nyt 15v jälkee tahdot tuon kertoa,ettei vain silti jotai oisi jäänyt sydämen päälle tunnustettavaksi ja kumminkin tullut tehtyä muutakin kuin katsoa saa muttei koskea.

      • zeppo

        vain mieleen,kun täällä puhutaan
        aina pettämisistä...
        jujuhan on siinä.
        vanhassa sananlaskussa."tilaisuus tekee varkaan"
        se koskee myös ihmissuhteita.

        ps.oletko sama zippo,kuin huu haa palstalla aikaa sitten.


    • Numismaatikko

      sulla päässä koko ajan TITITYY, TITITYY, TITITYY...

      Vai miksi tällainen avaus?

    • Kamala vaasalainen

      Keksitty juttu.
      15 vuotta sitten ei kukaan puhunut AIDSista yhtään mitään.
      Olisin minäkin uskollinen, jos en saisi melaa pystyyn.

      Kyllä ne vaasalaiset on kamalia.

      • zeppo

        en tiiä missä olit silloin,
        mutta aids oli niin kovassa huudossa,
        ettei kukaan edes kortonkien kanssa uskaltanut
        tehdä mitään.


    • myös naiNeN

      noin tuo teidän miesten vierailunne OIKEASTI meni? Luuletko, että minä uskon tuosta muuta kuin tuon alun?
      Olen minäkin käynyt Saksassa ja tasan tarkkaan tiedän, mitä meidän työpaikan miehet siellä ILOTALOSSA katselevat:))

      Katselivat ainakin aluksi, mutta kyllä se homma eteni katselusta johonkin muulle tasolle, vaikka aviossa olivatkin siihen aikaan, kun se reissu tehtiin.
      Itseäni ei enää ihmetytä, vaikka sille työpaikkavierailulle on tänäkin vuonna kummasti kysyntää. Pomo tuntuu vielä empivän ko. maahan vierailua, miksihän?

      Uusi työpaikkaehdotusreissu onkin Belgia tänä vuonna. Olisiko se erilaisempi, mitä miesten hakuun tulee siitä "tutustumisesta", kun sen tulisi liittyä myös Suomessa tehtävään työnkuvaan!!

      Miehet ovat aina miehiä, menivätpä he mihin maahan tahansa. Naimisissa olokaan ei sulje pois tuota pettämistä, vaikka jonkun miehen vaimon "naisystävätär" (siis minä) on mukana samalla reissulla näkemässä näitä toilailuja.

      • ThePoliisi

        kauhea tauti, ja siihen ei ole pillereitä eikä muutakaan lääkitystä. Ihminenhän uskoo sen mitä haluaa.

        Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että vaikka olen hyvin usein ollut kuskina kyseisiin paikkoihin, en ole koskaan maksanut pillusta, tai hypännyt laatikkoon siellä.

        Varmaan katkeraa luettavaa, ja jos mielessäsi koitat väittää sanomaani vääräksi olet todella huonossa jamassa, sillä asia on vaan niin.

        Filosofoida tietty voisi myös, onko kumpi pahempi, ja kuinka yleistä on, mennä huoriin ja maksaa, tai olla jonkun etelän miehen liehiteltävänä ja pantavana viikon tai kaksi, ja saada "elämiskulut" sitä kautta. Näinhän tapahtuu, ja jos tuon voi yleistää, niin varmaan koskee siis sinuakin kun menet etelän lämpöön?

        o tempora, o mores


      • Totta
        ThePoliisi kirjoitti:

        kauhea tauti, ja siihen ei ole pillereitä eikä muutakaan lääkitystä. Ihminenhän uskoo sen mitä haluaa.

        Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että vaikka olen hyvin usein ollut kuskina kyseisiin paikkoihin, en ole koskaan maksanut pillusta, tai hypännyt laatikkoon siellä.

        Varmaan katkeraa luettavaa, ja jos mielessäsi koitat väittää sanomaani vääräksi olet todella huonossa jamassa, sillä asia on vaan niin.

        Filosofoida tietty voisi myös, onko kumpi pahempi, ja kuinka yleistä on, mennä huoriin ja maksaa, tai olla jonkun etelän miehen liehiteltävänä ja pantavana viikon tai kaksi, ja saada "elämiskulut" sitä kautta. Näinhän tapahtuu, ja jos tuon voi yleistää, niin varmaan koskee siis sinuakin kun menet etelän lämpöön?

        o tempora, o mores

        Olen ajatellut monta kertaa tuota pettämistä. Miehiä syytetään siitä, useinmiten. Tiedän kuitenkin että tuttava piirissäni on naisia jotka säännöllisesti pettävät miehiään. Kertovat kuinka kauhuissaan ovat jos miehet saavat tietää. Emme saa tuomita miehiä, emme me naisetkaan ole sen kummempia. Mies-huoratalojan kun on niin vähän ja onko Suomessa ollenkaan.
        Me kaikki tarvitsemme rakkautta ja hellyyttä, jos sitä ei kotona saa, etsimme kyliltä.


      • myös naiNeN
        ThePoliisi kirjoitti:

        kauhea tauti, ja siihen ei ole pillereitä eikä muutakaan lääkitystä. Ihminenhän uskoo sen mitä haluaa.

        Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että vaikka olen hyvin usein ollut kuskina kyseisiin paikkoihin, en ole koskaan maksanut pillusta, tai hypännyt laatikkoon siellä.

        Varmaan katkeraa luettavaa, ja jos mielessäsi koitat väittää sanomaani vääräksi olet todella huonossa jamassa, sillä asia on vaan niin.

        Filosofoida tietty voisi myös, onko kumpi pahempi, ja kuinka yleistä on, mennä huoriin ja maksaa, tai olla jonkun etelän miehen liehiteltävänä ja pantavana viikon tai kaksi, ja saada "elämiskulut" sitä kautta. Näinhän tapahtuu, ja jos tuon voi yleistää, niin varmaan koskee siis sinuakin kun menet etelän lämpöön?

        o tempora, o mores

        ei olekaan samaa kuin tieto, totta. Itse kirjoitin työpaikkani visiitistä Saksassa ja siitä lähinnä puhuin. Onhan meitä molempia, miehiä että naisia, jotka emme hairahdu, vaikka aviossa olisimmekin.

        Minä en väitä, että olisit hypännyt maksettuun laatikkoon, koska minä en voi sitä todistaa mitenkään.
        Uskotko sinä, kun sanon, että minä en ole ollut pantavana koskaan etelässä tai muillakaan ulkomaanreissuilla?
        Jokaisella meillä on jonkinlainen omatunto. Sitä ei toinen ihminen pysty näkemään toisesta, mutta ihminen itse tuntee ja tietää omat tekemisensä. Oma moraalikynnys on jokaisen yksityinen asia ja silloin kun se on sinut itsesi kanssa, silloin sinun on hyvä olla.


      • myös naiNeN
        Totta kirjoitti:

        Olen ajatellut monta kertaa tuota pettämistä. Miehiä syytetään siitä, useinmiten. Tiedän kuitenkin että tuttava piirissäni on naisia jotka säännöllisesti pettävät miehiään. Kertovat kuinka kauhuissaan ovat jos miehet saavat tietää. Emme saa tuomita miehiä, emme me naisetkaan ole sen kummempia. Mies-huoratalojan kun on niin vähän ja onko Suomessa ollenkaan.
        Me kaikki tarvitsemme rakkautta ja hellyyttä, jos sitä ei kotona saa, etsimme kyliltä.

        minäkin muutamien ystävättärieni seikkailuista ruohon väärälle puolelle.
        Rakkaus on niin kaunis sana, mutta kuinka moni osaa antaa sitä oikealla tavalla?


      • ThePoliisi

        Luin uudestaan tuon ekan kommenttisi, ja kuten et sinäkään, en minäkään mitään selkeää syytöstä osoittanut, aika selkeä yleistys kuitenkin, eikö??

        Ja jos luet kohdan "Luuletko, että minä uskon tuosta muuta kuin tuon alun?" niin mitähän mahdoit tarkoittaa sillä?

        Kysynkin siis, luuletko tosiaan että uskon, ettet olisi ollut pantavana etelässä?

        tuuliviiri yllä talon katon...

        ps. en luule mitään, koskaan! Jos en näe, en ala luulemaankaan, varsinkaan yleistysten tai kuulopuheiden perusteella.


      • myös NaiNeN
        ThePoliisi kirjoitti:

        Luin uudestaan tuon ekan kommenttisi, ja kuten et sinäkään, en minäkään mitään selkeää syytöstä osoittanut, aika selkeä yleistys kuitenkin, eikö??

        Ja jos luet kohdan "Luuletko, että minä uskon tuosta muuta kuin tuon alun?" niin mitähän mahdoit tarkoittaa sillä?

        Kysynkin siis, luuletko tosiaan että uskon, ettet olisi ollut pantavana etelässä?

        tuuliviiri yllä talon katon...

        ps. en luule mitään, koskaan! Jos en näe, en ala luulemaankaan, varsinkaan yleistysten tai kuulopuheiden perusteella.

        tarkoitin sitä, kun aloituksessa "Zeppo" kirjoitti miesten vain menevän katsomaan noita huorataloja! Hän kirjoitti, että EI mitään konkreettisempaa.
        En tietenkään ole ollut paikalla, enkä näkemässä, kuka tekee mitäkin, vai tekeekö kukaan miehistä yhtään mitään. Voihan olla, että suomalaiset miehet haukkovat vain henkeään näkemästään ja siinä kaikki!

        Itselläni on vaan vastaavasta reissusta muunlaista tietoa, vaikka en samassa huoneessa ole ollutkaan. Nyt sanot, että ei siellä mitään tapahtunut ja ollaan taas nollassa.

        Asetit minulle samanmoisen kysymyksen, mitä omiin etelänmatkoihini tulee.
        Eli oma sanani vastaan sinun on lähes mahdoton yhtälö, jos tälle linjalle aletaan.

        En olisi varmaan puuttunutkaan aloitettuun kirjoitukseeen, ellen itse olisi ollut vastaavalla reissulla vähempiosaisena naisena, lähes 100% sen varmana teoista, mitä siellä todellisuudessakin tapahtui.
        Nyt tietysti sanot, että se muutama prosentti jää sille "ei mitään tapahtunut" faktalle, niinkö?

        Niin sanon minäkin, mutta sillä ei ole suurtakaan merkitystä, koska asianomaiset itse tietävät tapahtuneen, olkoon se sitten kuinka onnistunut heidän silmissään.

        Etelänmatkoista vielä!
        Entä, jos väittäisin, että olin siellä pantavana, olisiko se sinusta helpompi uskoa??


    • ???

      ????

    • ++++++++

      999999999

    • iljapressaksi

      Ihme vätyksiä. Miehen tehtävä on nussia mahdollisimman monia ja usein. Naiset olkoon kotona ja bordelleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe