eli mitä ps2:n esim auto -tai sotapelejä voi pelata kahdella ohjaimella natiaiset samaan aikaan. kun nyt sain sattumalta toisenkin ohjaimen...
kaksinpelejä
4
337
Vastaukset
- ffffffffffff
Autopelejä voi varmaan kaikkiapelata kaksin, ainakin mitä ite oon ostanu, sotapelejä ei mitään mitä tietäisin.
- pelaajavaan
Autopeleistä Flatout 2 on loistava kaksinpelinä. Sotapeleistä Medal of Honor European Assaultissa ja Vanguardissa on kaksinpeli. Jos taasen pitää 2D räiskintäpeleistä niin Metal Slug Anthology tykittää mainiolla kaksinpelillä.
- timesplitters
TimeSplitters Future Perfect lienee paras kaksinpeli pleikkarilla. Kenttiä löytyy paljon, eri moninpeli moodeja 14, botteja saa kenttiin, säätö mahdollisuuksia paljon ja omia karttoja voi tehdä. Lisäksi yksinpeliä voi pelata kahdestaan läpi. Suosittelen.
- omegapetu
Yksi hyvä esimerkki on Need For Speed carbon tai most wanted. Myös uudet Ralli pelit, esim F1 2006 voi pelata kaksin pelinä. Uusin V rally peliä voi myös pelata kaksin pelinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492