Mitä pitäisi tehdä jos joku lähiomainen on rikollinen muttei haluaisi ilmiantaa tätä? Tämä henkilö on jo vuosia ollut laveilla teillä ja nyt on uusi rike menossa josta hän itse vahvassa humalassa puhelimitse sanoi. En tiedä mitä uskoa ja mitä voisin tehdä niin etten kavaltaisi häntä?
mikä neuvoksi?
3
378
Vastaukset
- turhautunut yksilö..........
Niin siis tottakai hänet täytyy ilmiantaa mutta se on minulle vaikeaa ja en halua hänen tietävän että minä sen teen koska muut eivät tiedä hänen hämärähommistaan. Ja hän kyllä arvaisi vasikan jos marssin asemalle kertomaan...APUA...
- naanobaano
Otat joko yhteyttä oman kihlakuntasi poliisin ja kerro että haluat tehdä ilmiannon nimettömänä, voit toki myös laittaa mailia.
yhteystiedot:
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/www/yhteystiedot
Tai jos pidät asiaa kiireellisenä ota yhteyttä yleiseen hätänumeroon 112 ja annat vihjeen nimettömänä. - kirjeen
Kirjoitat kirjeen, missä kerrot tapauksista niin paljon kuin tiedät.
Kirjettä ei tarvitse allekirjoittaa. Poliisi ryhtyy sen jälkeen selvittämään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473