Näin vältät

ulosoton

"Kesäkuussa vuonna 2004 porvoolainen nainen ampui kaksi unilääkkeillä huumaamaansa lastaan ja puolisonsa. Hän surmasi lopuksi itsensä. Teon syy oli velkaantuminen."
"Espoossa tapahtui perhesurma toissa vuoden keväällä, jolloin velkoihin ajautunut isä surmasi vaimonsa ja kaksi lastaan. Mies yritti myös tappaa itsensä muttei onnistunut."
Itasanomat 7.8.2007
Eli terveisiä vaan sinne lain laatijoille,sillä eihän tämä teitä liikuta,vai.

12

1618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noissa

Eiköhän noissa tapauksissa ole ollut muitakin ongelmia kuin velat. Ei kukaan terve henkilö lähde joidenkin velkojen takia tappamaan läheisiään ja itseään.

• Vielä...

Vai tarkoitatko, että kaikkien, jotka ovat sössineet raha-asiansa pitäisi saada velat anteeksi, ettei vaan menisi tappamaan perhettään ja itseään.

• on ainakin

kolme instanssia joita ei koske mikään laki eikä säännöt eivätkä joudu vastuuseen rikoksistaan : tulli, verottaja ja ulosottomies

• ...

työvoimaviranomaiset.

• Romaaaaaaaanit
        ... kirjoitti:

työvoimaviranomaiset.

88.

• JJJJJJJJJJJJJJJJJ

ja väkipakolla ne velat on noidenkin ihmisten niskoille annettu... Ihan itse ovat velkansa ottaneet. Ei se ole valtion tai pankin tai minkään muunkaan instanssin vika. Ja velkojat ovat rosvoja, kun kerran kehtaavat vielä periä velkojaan takaisin ja aiheuttavat kunnollisille velallisille, jotka eivät velkojaan maksa, ikäviä kokemuksia ja stressiä. Hei haloo!!!

• Ylivelkainen_

Perehdy hiukan lama-ajan tapahtumiin ennen kuin viisastelet. Hei haloo...

Osan veloista olen itse ottanut, mutta 40% niistä pankinjohtaja lisä ihan oma toimisesti, hei haloo..

Ja sekin pitäisi maksaa.. 1000000 mk velasta maksettu 2000000 mk, jäljellä vielä 3000000 mk:ta.

Hei halooo...

• riskit
        Ylivelkainen_ kirjoitti:

Perehdy hiukan lama-ajan tapahtumiin ennen kuin viisastelet. Hei haloo...

Osan veloista olen itse ottanut, mutta 40% niistä pankinjohtaja lisä ihan oma toimisesti, hei haloo..

Ja sekin pitäisi maksaa.. 1000000 mk velasta maksettu 2000000 mk, jäljellä vielä 3000000 mk:ta.

Hei halooo...

Millä korolla otit miljoonan lainaa? Allekirjoititko itse lainasopimuksen? Tiesitkö, että on mahdollista, että hinnat romahtavat ja vakuudet eivät riitä?

Jos et tiennyt, niin sinulla ei ollut mitään asiaa olla ottamassa millin lainaa.

Jos tiesit, niin hyvä homma... tiesit riskit ja olit valmis ne kantamaan... mutta miksi sitten vielä mariset täällä? Kyllähän sen kaikki tietää, että kun pankki tai ulosottomies realisoi vakuuden, niin takkiinhan siinä tulee ja kunnolla.

Selkä suoraksi. Tosi paska säkä kävi ja paskin mahdollinen riski realisoitui.

Vittumaista viisastelua, mutta kyllä on säälittävää marinaakin tuo... sekin vielä, että kohta et enää edes joudu maksamaan sitä, kun 1.3.2007 on jo ovella. Taisit sittenkin jäädä voitolle?... vai mikä se olikaan se korko siihen millin lainaan? Laskukone esiin....

• Käteen
        riskit kirjoitti:

Millä korolla otit miljoonan lainaa? Allekirjoititko itse lainasopimuksen? Tiesitkö, että on mahdollista, että hinnat romahtavat ja vakuudet eivät riitä?

Jos et tiennyt, niin sinulla ei ollut mitään asiaa olla ottamassa millin lainaa.

Jos tiesit, niin hyvä homma... tiesit riskit ja olit valmis ne kantamaan... mutta miksi sitten vielä mariset täällä? Kyllähän sen kaikki tietää, että kun pankki tai ulosottomies realisoi vakuuden, niin takkiinhan siinä tulee ja kunnolla.

Selkä suoraksi. Tosi paska säkä kävi ja paskin mahdollinen riski realisoitui.

Vittumaista viisastelua, mutta kyllä on säälittävää marinaakin tuo... sekin vielä, että kohta et enää edes joudu maksamaan sitä, kun 1.3.2007 on jo ovella. Taisit sittenkin jäädä voitolle?... vai mikä se olikaan se korko siihen millin lainaan? Laskukone esiin....

Sillä tulee miljoonia

• että itse otataan velkaa
        Käteen kirjoitti:

Sillä tulee miljoonia

liikaa ja ne jää maksamatta. Syitä voi olla ESIM. SAIRAUS.

• Äänestäjä

Jep, velat pitäisi antaa anteeksi ja kieltää sen jälkeen velkojen ottaminen ja periminen kokonaan. Käteisellä vaan kaikki asunnon ostot ja vuokraukset ja Anna-lehtien tilaukset.

Samalla pitäisi varmaankin kieltää työ, autoilu, rakkaus, pyöräily, urheilu, voi, sähkö, olut jne, jotta näihin liittyvät kuolonuhrit ja terveyden menetykset tai heikkenemiset saadaan ehkäistyä.

• naisille

Vesureiden myynti ja luovutus naisille pitäisi kieltää. Urheilusta samaa mieltä, kilpaurheilijat ovat huono esimerkki nuorisolle. Kaikenlaista vilppiä ja mömmöjä pelissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe