Mallorca&sukellus

Anskis

Mallorca ja Palma Nova kutsuu syksyllä!
Onko kellään tietoa Mallorcan sukellusmahdollisuuksista? Onko nähtävää? Onko hyväksi todettuja PADI-sukellusfirmoja? Ehkä jopa suomalaisia sukellusyrittäjiä? Vinkit jakoon!

3

2550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan jees.

Mallorcalla on hyvät sukellus mahdollisuudet. Itse olen sukeltanut siellä jo monena vuotena. Hyviä keskuksia löytýy, mutta olen kohdannut muutaman erittäin huonon esim Padia mainostavan sukelluskeskuksen, jotka eivät edes kuulu Padi.n piiriin, joten kannattaa varoa sitä.

En ole eteläisellä puolella sukeltanut. Olen nyt käyttänyt sukelluskeskusta joka sijaitsee Pollensassa ja olen erittäin tyytyväinen heihin (Scuba Mallorca).

• sukelluspaikkoja

• Pettynyt
        sukelluspaikkoja kirjoitti:

http://www.mallorcadivecenters.com/ing/mapa.htm

tästä löytyy muutama. Itse käytin vuosi sittem Magalufissa olevaa keskusta ja sukellettiin pohjoispuolella Alcudia lähistöllä.

Tässä yksi keskus, jota EN suosittele
        http://www.prodive-mallorca.com/

Mokasivat meidän sukellussuunnitelmat kokonaan; olimme etukäteen yhteydessä sähköpostitse, jossa olimme kertoneet sukellustaustat (että meillä on koritit jne) ja sopineet päivät.
        Perillä soitimme varmistuksen ja silloin jouduimme vaihtamaan päivää, koska alkuperäinen aika ei sopinutkaan.

Sukelluspäivänä sää oli aamusta huono (meidät piti hakea hotellilta klo 8.20) ja keskukselta soitettiin (klo 8.00), että odotetaan jos sää paranee. Kun luvattua soittoa uudestaan (klo 9 mennessä) ei tullut, soittelmimme ja kyselimme, koska lähtö on. Luvattiin puolen tunnin sisällä tulla hakemaan. Sitten siletä soitettiin uusiksi, että hakevat vasta klo 10. Lopulta kyyti ilmestyi klo 10.20. Hiukan ihmeteltiin, kuinka oikeen ehdimme kaksi sukellusta, kun hotellilla kuulemma olisimme jo klo 14.
        Sukelluskeskuksella selvisi, että olivat laittaneet meidät ryhmään, jossa oli kokeilusukeltajia (eli kortittomia, jotka haluavat kokeilla, kiinnostaako). Täti sukelluskeskuksella alkoi heti kimittää, että vika ei ole hänen, miksi ette kertoneet, hän ei ole nähnyt mitään sähköpostia jne...
        Vihdoin sain suunvuoroa sen verran, että totesin, näin on nyt käynyt, mitään ei voi enää tehdä ja haluamme takaisin hotellille. Uusi kimitys, kuinka heidän autonsa juuri lähti jne. Pyysin heitä maksamaan meille bussin taikka taksin ja lopulta edes opastamaan bussipysäkille ja bussien aikatauluja. Kimitys ja meidän syytteleminen jatkui vain.
        Puolen tunnin päästä heidän autonsa tuli takaisin ja pääsimme vihdoin takaisin hotellille. Aamupäivä oli mennyt hukkaan, emmekä päässeet sukeltamaan tuon reissun aikana :(

Ehkä ei ole heidän yleinen tapansa mokata noin, mutta asenne väärinkäsityksen selvitessä oli todella ikävä.
        Vaikka täti olisi ollut aivan varma, että ei ole heidän mokansa, olisi voinut olla hiljaa ja pahoitella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      6964
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      51
      4065
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      15
      2148
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      58
      1620
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      98
      1524
    6. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      2
      1492
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1408
    8. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      6
      1407
    9. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1168
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      23
      1117
    Aihe