Hei!
Kaverin puolesta kyselen, onko kellään mitään tietoa Alkio-opistosta joka sijaitsee Jyväskylän lähellä? Lähinnä se, että oliko siitä mtään apua yliopistoon pääsyssä, millaisia opettajia siellä oli? Oliko sisältö ollenkaan sen 3500e maksun arvoista?
Ja valmennuskursseista vielä, että onko eximian tms valmennuskurssit olleet hyviä? Mitä pidätte parhaimpina ja rahan arvoisina?
Kiitos paljon vastaajille!
Alkio/valmennuskurssit
Hanmer
1
382
Vastaukset
- eximiasta
tosin en tiedä mihin olet hakemassa, mutta...
itse olin erään kaupungin eximian lääkiksen valmennuskurssilla keväällä 2006, ja sinne sattui hyvät opettajat, joiden avulla pääsin sisään. en tiedä oliko materiaali niin kovin erinomaista, ainakin fysiikan ja kemian osalta lukion kirjoilla pärjää hyvin.
ei voi suoraan sanoa onko mikään valmennuskurssien järjestäjäyritys niin kovin erinomainen, sillä kaikkihan riippuu sinne sattuvista opettajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423