Nirso?

Voi ei!

Voi ei! Mulla on aika outo ongelma, mun mielestä...

Mä olen nirso poikien suhteen, tiedän. En ole mielestäni 'leuhka' ja olen liiankin ujo, mutta silti tiedän että olen kaunis. Useimmat pojat, joiden kanssa olen jutellut, on samaa mieltä, mutta esitän kuitenkin vaatimatonta. Sisimmässäni toivon parasta (ehkä me kaikki?)

Etsin komeitaja söpöjä poikia. Kun löydän ihailen kaukaa ja toivon ihmettä, niin kuin leffoissa. Sellaista ei ole tapahtunut, ainakaan vielä... Ehkä jonain päivänä? (:

Kuitenkin. Olen ollut kinostuneena useaankin poikaan ja yrittänyt kiinnittää huomiota (lähinnä netissä?) Eräs poika on vieläkin ystäväni, mutta oli eräässä vaiheessa jo valmis seurusteluun, koska olin antanut hänen ymmärtä niin. Tämä voi vaikuttaa jo sekavalta, mutta liehittelin, lirkuttelin, vokottelin, kunnes sain kiinnostuksen heräämään. Minulle iski 'paniikki' ja töksäytin jotakin todella typerää... ja näin on sattunut jo neljästi :s

Mietin siis vain. Haluaisin onnellisen kodin. Perheen. Lapsia ja ihanan miehen. Kuitenkin kun ajattelen pelkään jollakin tavalla sitoutua, johtuu ehkä siitä, koska en ole tottunut siihen :S

Huoh. Osaako joku analysoida minua? :D Kiitos kuitenkin jos jaksoitte lukea tämän ongelmani kokonaan (: Hyvää loppukesää kaikille!

4

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-nirso?

Koko teksti kuulostaa aivan minun sanomaltani! :o Joskus suorastaan tuntuu, että leikin poikien tunteilla. Ja koska en heti sano heille suoraan, että en ole kiinnostunut he elättelevät toivoa niin kauan kunnes teen jotain inhottavaa.

Tällä hetkellä minulla on juttua erään aivan mahtavan pojan kanssa. Kylläpä vain tämänkin jutun alkuvaiheissa kun poika oli ilmoittanut olevansa ihastunut minuun, ahdistuin ja menin jotenkin todella paniikkiin vaikka itsekkin jo silloin välitin pojasta. Yhtenä iltana jopa suunnittelin, kuinka kertoisin pojalle että meidän olisi parempi olla vain kavereita. Nyt kun jälkeenpäin mietin, en voi edes ymmärtää mistä se johtui. Nyt nämä tuntemukset ovat jo kuitenkin hävinneet :) Poika ei oikeastaan ole edes mitenkään aivan erityisen komea, mutta luonteessa on jotain niin upeaa.

Sinun täytyy vain löytää joku oikeanlainen tyyppi. Kyllä minäkin kauan aikaa kärsin tuosta ongelmasta, ja monet kerrat mietin että mikä minussa on vialla kun kukaan ei vain kertakaikkiaan kelpaa. Kyllä se ohi menee :)

• mie :))

Mulla kanssa ihan sama! Mut sit ku ihastuin yhteen uuteen tyyppiin ja meistä tuli hyviä kavereita, sanoin sille "mulla on aika paljon katkenneita ihmissuhteita takana. eli jos alan ilkeeks ni älä jätä mua". Ei oo jättäny ja ollaan parisen kuukautta jo virallisesti seurusteltu :) Sitä ennen oli vaan juttua.. Ja kyllä meinasin tuossa kuukaus sitten jättää sen ja ryhtyä "vain kavereiks" jos se ois mahollista. Onneks tuli ajateltua: "jäitä hattuun - tuo jätkä on kultaa!" :)

Kyl siitä ajatuksesta eroon pääsee kun löytää tarpeeks hyvän tyypin. Ja se on osittain päätöksestäkin kiinni, ainaki mulla. Jos tietää tykkäävänsä tyypistä, on pakko päättää että vaikka tulis tommonen "eroon hänestä"-olo, niin pitää miettiä kahta minuuttia (eli paria viikkoa) pidempäänkin :)

• ex-nirso?
        mie :)) kirjoitti:

Mulla kanssa ihan sama! Mut sit ku ihastuin yhteen uuteen tyyppiin ja meistä tuli hyviä kavereita, sanoin sille "mulla on aika paljon katkenneita ihmissuhteita takana. eli jos alan ilkeeks ni älä jätä mua". Ei oo jättäny ja ollaan parisen kuukautta jo virallisesti seurusteltu :) Sitä ennen oli vaan juttua.. Ja kyllä meinasin tuossa kuukaus sitten jättää sen ja ryhtyä "vain kavereiks" jos se ois mahollista. Onneks tuli ajateltua: "jäitä hattuun - tuo jätkä on kultaa!" :)

Kyl siitä ajatuksesta eroon pääsee kun löytää tarpeeks hyvän tyypin. Ja se on osittain päätöksestäkin kiinni, ainaki mulla. Jos tietää tykkäävänsä tyypistä, on pakko päättää että vaikka tulis tommonen "eroon hänestä"-olo, niin pitää miettiä kahta minuuttia (eli paria viikkoa) pidempäänkin :)

Onnea teille! :)

Ihanaa havahtua siitä, että on muitakin niitä joilla on näitä samoja tuntemuksia. Nyt kun ajattelee, niin myös minunkin menneisyydessäni on paljon rikkoutuneita ihmissuhteita, joiden rikkoutumiselle en vain voinut yhtään mitään. Ja ehkä sen takia joskus tuntuu, että en vain pysty luottamaan joidenkin ihmissuhteiden kestävyyteen. Siitä taas seuraa se, että välillä tuntuu, että en edes jaksa yrittää ja että minun olisi parempi olla ilman sitä uutta ihmistä.

Oikeasti, tämä keskustelu todella selvitti ajatuksiani parempaan suuntaan. Aikaisemmin silloin kun suunnittelin, että ehdotan pojalle pelkkää kaveruutta ja muutenkin olisin varmaan ollut aika inhottava hänelle, niin tunsin jälkeenpäin ihan kamalaa syyllisyyttä ja mietin oikeasti että olenpa minä kuvottava ihminen. Nyt kun ymmärsin tähän jonkinlaisen syyn, niin tuntuu jo monta kertaa paremmalta :) Päätin, että puhun tästä sitten joku päivä pojallekkin, koska se että hän loukkaantuisi jostakin ilkeilystäni, on todellakin viimeinen asia minkä haluaisin tapahtuvan.

Ei ollut alunperin tarkoitus kirjoittaa mitään kauheaa tunnepurkausta tänne, mutta sellainen tästä nyt kuitenkin taisi tulla :D Hienoa jos joku jaksoi tämänkin lukea.

• tyyyyytttö

Sama juttu mulla (: nyt seurustelen, mutta hieman epävarma olo siitäkin on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe