Citywork > N-clean

badmice

Citywork etsii parhaillaan työkkärin sivuilla mm. hotelliemäntiä Helsinkiin...tekevät yhteistyötä N-cleanin kanssa, joten tämä tiedoksi, ettei tule väärinkäsityksiä...........heidän ilmoituksessaan kun ei mainita lainkaan mikä on tämä "hyvämaineinen asiakasyritys" jolle heillä on toimeksianto.

5

1803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasvain

      tämä Citywork on? Palkankin ja kohtelun puolesta? Hain nimittäin ko. firmaan siivoustyöhön. Pitäisikö unohtaa?

      • städare

        "Me olemme Citywork
        Citywork Oy on helppo, joustava ja turvallinen ratkaisu työnhakijalle ja työnantajalle. Me tarjoamme ratkaisuja sekä lyhytaikaisiin että pitkäkestoisiin työvoimatarpeisiin.
        Noudatamme alan parhaita toimintatapoja ja olemme Henkilöstöpalveluyritysten Liiton jäsen."

        Paljonko lupasivat palkkaa???


      • Nimetön
        städare kirjoitti:

        "Me olemme Citywork
        Citywork Oy on helppo, joustava ja turvallinen ratkaisu työnhakijalle ja työnantajalle. Me tarjoamme ratkaisuja sekä lyhytaikaisiin että pitkäkestoisiin työvoimatarpeisiin.
        Noudatamme alan parhaita toimintatapoja ja olemme Henkilöstöpalveluyritysten Liiton jäsen."

        Paljonko lupasivat palkkaa???

        miten muutes toimii tuo henkilöstö vuokraus.onko ne sovittaessa olevia vuoroja?iha kamala määrä työpaikkoja netissä on tällä nc.clean firmalla.eli mättääkö siel joku?


      • loppu!
        Nimetön kirjoitti:

        miten muutes toimii tuo henkilöstö vuokraus.onko ne sovittaessa olevia vuoroja?iha kamala määrä työpaikkoja netissä on tällä nc.clean firmalla.eli mättääkö siel joku?

        Kyllä mättää ja pahasti!


      • yrityksestä
        loppu! kirjoitti:

        Kyllä mättää ja pahasti!

        Kyseessä on melko uusi yritys, joka ahneesti yrittää hyötyä työntekijöistää ottamalla heistä kaikki mehut irti. Hakee samaan aikaan jatkuvasti uusia kerroshoitajia ja antaa lopputilejä niille, jotka eivät heidän mielestään ole tarpeeksi tehokkaita. Urakka on mitoitettu niin, ettei siinä pärjää kuin täysin ammattilainen jos ei terveys petä. Nuoria ihmisiä kuitenkin on suurin osa työntekijöistä. Lainmukaisia työtaukoja ei ehdi pitää, eikä nuoret uskalla niitä vaatiakaaan. Jos ette usko, niin seuratkaapa työpaikka ilmoittelua, niin huomaatte että jatkuvasti on paikkoja auki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe