Kajaania kannatta muuttaa?
minne
8
821
Vastaukset
- jummu
muuta oksatielle tai huuhkajanvaara / lohtaja akselille. Toki suosittelen lämpimästi myös vesitornin seutua. kaupunginosat suosivat erityisesti perheitä, jotka pitävät aktiivisesta elämästä
- ovat mm
Eli ei ainakaan kannata muuttaa sinne Oksatielle/ Lohtajalle / Huuhkajanvaaran opiskelija-asuintoihin (Huuhkajanvaarasta löytyy järkeviä omakotitaloalueita).
Itse suosittelisin:
Lehtikangas (jos omakotitalo), Heinisuo, Komiaho, Kuurna/Kättö,Paltaniemi, Kuluntalahti, Hetteenmäki. - Asuinalueita
ovat mm kirjoitti:
Eli ei ainakaan kannata muuttaa sinne Oksatielle/ Lohtajalle / Huuhkajanvaaran opiskelija-asuintoihin (Huuhkajanvaarasta löytyy järkeviä omakotitaloalueita).
Itse suosittelisin:
Lehtikangas (jos omakotitalo), Heinisuo, Komiaho, Kuurna/Kättö,Paltaniemi, Kuluntalahti, Hetteenmäki.On puistola purola? Mistäpäin löytys rivitalo kaksio
vuokralle. - ykspähän_vaan
Asuinalueita kirjoitti:
On puistola purola? Mistäpäin löytys rivitalo kaksio
vuokralle.Mukavia, siistejä ja viihtyisiä asuinalueita, käsittääkseni länsipurolassa on kaupungin omistamia rivitaloja. Puistolassa ei taida olla rivitaloja kuin yksityisten omistuksessa.
- tiedoista
ykspähän_vaan kirjoitti:
Mukavia, siistejä ja viihtyisiä asuinalueita, käsittääkseni länsipurolassa on kaupungin omistamia rivitaloja. Puistolassa ei taida olla rivitaloja kuin yksityisten omistuksessa.
kaikille. Nyt on mukavampi muuttaa Kajaaniin, kun tietää vähän enemmän asioita.
- Rickhard Head
kannata muuta...ihan mihin vaan.jos tykkäät kulttuurista ja suvaitsevaisuudesta..muuta johonkin afrikan tai pikku lähi-itän asuinalueelle.
- Kuurna :) :)
Kuurna on rauhallista seutua ja kaunista, varsinkin se etäällä kaupungista oleva, joen rannalla.
Tarjolla siellä on enimmäkseen omakotitaloja
ja isot tontit.
Terveisiä Kuurnalaisille ! :) :) - Pohjoispuoli
Ehdottomasti Kajaanissa joen pohjoispuolelle! Parhaat rivitaloalueet: Kuusanmäki ja Hetteenmäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691