Eilen olin vielä köyhä spurgu vuokralainen omaisuutta 0 euroa. Kaikki sylkivät päälle.
Tänään marssin rohkeasti pankkiin ja uskalsin ottaa 240.000 euroa lainaa isoon kerrostalokaksioon Alppilassa, putket tehty kunto hyvä. Tänään minulla on siis omaisuutta 240.000 euron arvosta eli olen rikas omistusasuja ja katson koppavasti spurguja kadulla.
Ja tämä rikastuminen ei vaatinut lottovoittoa, työllistymistä, palkankorotusta, perintöä, mitään. Sen kun marssii pankkiin ja sama jamppa tulee tunnin kuluttua ulos rikkaana omistusasujana.
Suosittelen!
Varma keino rikastua!
Sami M.
3
744
Vastaukset
- kuitenkaan..,
tai tuhkimotarinalle tulee 10 metrin pudotus = rommaus
- sitten vielä
sinne autokauppaan ja pistät sen bmw:n tilaukseen niin olet todellinen menestyjä ja saat tussua niin paljon kuin haluat.
- veto!
"sinne autokauppaan ja pistät sen bmw:n tilaukseen niin olet todellinen menestyjä ja saat tussua niin paljon kuin haluat."
Aivan. Eikä tarvitse enää pohtia p...nhajussa, että laskevat vai nousevatko asuntojen hinnat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944