Windows xp pro

Milla_80

Terve.

Olisi parikin ongelmaa. Koneessa minulla on Win xp Professional. Kun käynnistän koneen, tulee ruutu jossa kysytään käyttäjää sekä salasanaa. Mielestäni tämän kysymyksen pystyi jotenkin ohittamaan, niin että kone käynnistyisi suoraan työpöydälle. Koneella tällä hetkellä vain yksi käyttäjä, joten muita tilejä ei ole. Olen siis Adminina koneessa. Muita tilejä ovat Guest, joka on pois käytöstä, sekä jokin ASP.net machine A...s. Miten tulisi tilien kanssa kikkailla, jotta pääsisin avaaman koneen suoraan?

Toinen kysymys, liittyy Messengeriin. Tuttava lähetti minulle pienen .wav tiedoston. Kun koetin avata tiedostoa, windows ilmoitti että se on tietoturvasyistä blokannut kyseisien filun. Ohjeissa sanotaan, että tiedostoon pääsee käsiksi etsimällä se ja hiiren oikealla napilla properties--> unblock. Mutta kyseistä tiedostoa ei näy ollenkaan. Filu näkyy, kun tiedon siirto on tapahtunut, mutta kun tulee ilmoitus blokkaamisesta, kone piiloittaa sen johonkin. Miten saisin tiedoston näkyviin ja onko mahdollista jotenkin saada pois päältä noin ärsyttävä automatiikka. Mielestäni minun pitäisi päättää mitkä tiedostot avaan ja mitä en. ;Muillakin tiedostoilla se tekee joskus samaa, tämä .wav oli vaan tämän hetken esimerkki.

Kiitoksi kaikille vastanneille jo etukäteen.

8

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Käyttäjätilistä voi laittaa että salasanaa ei kysytä.

• Milla_80

Tiliin ei ole asennettu salasanaa, vaan pelkällä entterin painalluksella pääsee sisään. Siksi juuri kyseinen ruutu onkin niin turha.

• asfwerf

Käyttäjätilien kautta kaikki muut paitsi järjestelmävalvojan tili.
      Tuos asp.net-tili johtuu eräästä lisäohjelmasya jonka nimi ei tule nyt mieleen

• osiosta...

tämä ilmeisesti johtuu...kone on liitetty verkkoon, niin se kyselee käyttäjää. Jos poistat verkkoliitännän, niin eipä enää kysele.

• Kysymykseen

• Kysymykseen.

• Hmm..
        Kysymykseen. kirjoitti:

Messengerin asetuksissa on "suojaus"-osio, jossa kohta "salli äänileikkeiden lähettäminen, vastaanottaminen jne." , mihin voit laittaa ruksin.

Messengerissä on kohdassa "allow voice clips to be sent, reseived...."

Plokkaakohan noi windows noi tiedostot?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6365
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe