loukatuksi, jos mies/nais ystäväsi huomio muitakin kuin sinut?
Oletko loukattu jos rakkaasi ei kysy sinulta lupaa joka asiaan?
Tunnetko itsesi
2
574
Vastaukset
- rajansa kaikella!
En todellakaan loukkaannu siitä, vaikka mieheni flirttailisi jonkun kanssa eikä tarvitse lupia kysellä mihinkään tavanomaiseen.
MUTTA tämä tietokoneen huomioiminen kesäloman aikana on ruvennut suoraan sanottuna riepomaan. Treffit, galleriat, muut paljastavammat kuvasivut, chatit ja meset yhdistettynä jonkin sortin keski-iän villitykseen saa aikaan toisessa osapuolessa kiukun kihinää. Aamulla heti herätessä netti päälle ja illalla nukkumaan mennessä netti kiinni. Liikuntana päivän mittaan jokunen askel kahvinkeittimelle ja muutama askel lisää tupakalle. Etusormi on ainut, joka saa liikuntaa. Kotihommien jakamisesta ei tietoakaan eikä lasten kuskaamisesta uimaan ja korvatkin ovat hukkuneet johonkin. Ja tuntuu niitä netin ääressä istujia olevan naispuolisissakin, kun mesessä ja chatissä on niin pirun vilkasta.
Ensi yöksi taidan kantaa sen PC:n omalle paikalleni parisänkyyn ja siirryn itse muualle. Taitaa kallistua minun puolelleni, kun on ex-aviomies ja miespuolisia ex-työkavereita/ystäviä...
Mieheni tietää, etten ole flirtti, vaan pohjimmiltani totinen täti, johon Hän voi varmasti luottaa ;D
PS. Mieheni ei ikimaailmassa ainakaan minun nähteni keekoilisi vieraille naisille - saattaisin "pahastua"..;DDDD
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070