MIKSI SAMURAI CROSSEJA HAUKUTAAN???

haukuntaa vastaan

eihän kellään ole mitään oikeutta haukkua sitä.voihan samurai olla hyvä crossi aloittelijalle. ja onhan se helvetin hyvä piha-mökki-monttu peli.itelläni on samurai 110.olen ihan tyytyväinen siihen.olen 13v

8

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menemään

      vain,suurin osa maailman pyöristä ja autoista
      tehdään kohta kiinassa,niinkuin harrikatkin.

    • anna mennä

      Vaan. Pelit ostetaan käyttötarpeen ja kukkaron mukaan. Olen aikuinen 41v. Ja hankin uuden 250cc Kiinassa valmistetun crossin. Niin tuon "crossi" sanan käytöstä nyt moni vetää kapallisen herneitä nenään. Siinä on minulle ainakin pyörää pitkäksi aikaa silloin tällöin montulla luukuttamiseen. Hinta oli 1495€ ja vuoden takuulla.

      • itte oon sua vuoden nuorempi

        Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!


      • SAMURAI 110 HYVÄ PELI
        itte oon sua vuoden nuorempi kirjoitti:

        Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!

        PITÄIS OLLA KAIKKI NIIN PARAST!


      • tomppa13
        itte oon sua vuoden nuorempi kirjoitti:

        Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!

        nii


    • Tyttö.13v

      Samurai on tosiaan hyvä peli aloittelijalle. Mutta olen kavereitteni kanssa huomannut että monella on mennyt rikki, tämä kyseinen ajopeli. Testiksi olemme koittaneet samurain ja bsc eroja,, ja huomasimme,että samuraissa on heikommat osat. Itselläni on kyllä myös Samurai Cross 110cc , ja hyvä monttuajopeli kyllä on, ei vain kestä ihan älyttömiä. Itse sain Samurain,10w. ja olen tällä hetkellä jo 13w. hyvin kyllä on kestänyt. En väitä että Samurait on maailman parhaita, mutta eivät ne kyllä surkeimiakaan ole.!

    • Minun mielestä

      Samurai on hyvä peli kyllä niin kauan kun mäntä pysyy kiinni/ ehjänä.
      Mutta silti en suositteli edes alottajille... Ostakaa joku kyykky...
      Monkey ja PV on melko varma toimisia ja viat on helppo korjata itsekkin.

    • kirottu paska

      ja paskat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe