eihän kellään ole mitään oikeutta haukkua sitä.voihan samurai olla hyvä crossi aloittelijalle. ja onhan se helvetin hyvä piha-mökki-monttu peli.itelläni on samurai 110.olen ihan tyytyväinen siihen.olen 13v
MIKSI SAMURAI CROSSEJA HAUKUTAAN???
8
1386
Vastaukset
- menemään
vain,suurin osa maailman pyöristä ja autoista
tehdään kohta kiinassa,niinkuin harrikatkin. - anna mennä
Vaan. Pelit ostetaan käyttötarpeen ja kukkaron mukaan. Olen aikuinen 41v. Ja hankin uuden 250cc Kiinassa valmistetun crossin. Niin tuon "crossi" sanan käytöstä nyt moni vetää kapallisen herneitä nenään. Siinä on minulle ainakin pyörää pitkäksi aikaa silloin tällöin montulla luukuttamiseen. Hinta oli 1495€ ja vuoden takuulla.
- itte oon sua vuoden nuorempi
Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!
- SAMURAI 110 HYVÄ PELI
itte oon sua vuoden nuorempi kirjoitti:
Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!
PITÄIS OLLA KAIKKI NIIN PARAST!
- tomppa13
itte oon sua vuoden nuorempi kirjoitti:
nii
- Tyttö.13v
Samurai on tosiaan hyvä peli aloittelijalle. Mutta olen kavereitteni kanssa huomannut että monella on mennyt rikki, tämä kyseinen ajopeli. Testiksi olemme koittaneet samurain ja bsc eroja,, ja huomasimme,että samuraissa on heikommat osat. Itselläni on kyllä myös Samurai Cross 110cc , ja hyvä monttuajopeli kyllä on, ei vain kestä ihan älyttömiä. Itse sain Samurain,10w. ja olen tällä hetkellä jo 13w. hyvin kyllä on kestänyt. En väitä että Samurait on maailman parhaita, mutta eivät ne kyllä surkeimiakaan ole.!
- Minun mielestä
Samurai on hyvä peli kyllä niin kauan kun mäntä pysyy kiinni/ ehjänä.
Mutta silti en suositteli edes alottajille... Ostakaa joku kyykky...
Monkey ja PV on melko varma toimisia ja viat on helppo korjata itsekkin. - kirottu paska
ja paskat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812376- 1831964
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731821Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311565- 1151399
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711165Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661126Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601070