eihän kellään ole mitään oikeutta haukkua sitä.voihan samurai olla hyvä crossi aloittelijalle. ja onhan se helvetin hyvä piha-mökki-monttu peli.itelläni on samurai 110.olen ihan tyytyväinen siihen.olen 13v
Vastaukset 8
- menemään
vain,suurin osa maailman pyöristä ja autoista
tehdään kohta kiinassa,niinkuin harrikatkin. - anna mennä
Vaan. Pelit ostetaan käyttötarpeen ja kukkaron mukaan. Olen aikuinen 41v. Ja hankin uuden 250cc Kiinassa valmistetun crossin. Niin tuon "crossi" sanan käytöstä nyt moni vetää kapallisen herneitä nenään. Siinä on minulle ainakin pyörää pitkäksi aikaa silloin tällöin montulla luukuttamiseen. Hinta oli 1495€ ja vuoden takuulla.
- itte oon sua vuoden nuorempi
Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!
- SAMURAI 110 HYVÄ PELI
itte oon sua vuoden nuorempi kirjoitti:
Mullakin on samurai 110cc ei perkele että on skeida! hajoo koko aja! jos väität että en osaa ajaa nii... olen ajanut ennen honda monekyllä se oli paras mutta saatana ku mentii myymää ja ostettii samurai voi ei kadun sitä päivää kun ostettiin se perkeleen kirottu samurai!
PITÄIS OLLA KAIKKI NIIN PARAST!
- tomppa13
itte oon sua vuoden nuorempi kirjoitti:
nii
- Tyttö.13v
Samurai on tosiaan hyvä peli aloittelijalle. Mutta olen kavereitteni kanssa huomannut että monella on mennyt rikki, tämä kyseinen ajopeli. Testiksi olemme koittaneet samurain ja bsc eroja,, ja huomasimme,että samuraissa on heikommat osat. Itselläni on kyllä myös Samurai Cross 110cc , ja hyvä monttuajopeli kyllä on, ei vain kestä ihan älyttömiä. Itse sain Samurain,10w. ja olen tällä hetkellä jo 13w. hyvin kyllä on kestänyt. En väitä että Samurait on maailman parhaita, mutta eivät ne kyllä surkeimiakaan ole.!
- Minun mielestä
Samurai on hyvä peli kyllä niin kauan kun mäntä pysyy kiinni/ ehjänä.
Mutta silti en suositteli edes alottajille... Ostakaa joku kyykky...
Monkey ja PV on melko varma toimisia ja viat on helppo korjata itsekkin. - kirottu paska
ja paskat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407