Onko Ruger MK II 22cal. patruunapesän seinämävahvuus vain n.0.5mm? tarkoitan siitä kohti mistä pesä alkaa ja siltä puolelta mistä hylsyt lentelee pois, seinämävahvuus suurenee huomattavasti kun katsoo sinne v:n malliseen "koloon" johon lukon "kynsi" menee, huomasin tämän kun puhdistin tuon "kolon" hammastikulla. Paremmin en osaa selittää koska en tiedä oikeita nimiä.
Olisin kiitollinen asiallisesta vastauksesta.
Ruger MK II
3
682
Vastaukset 3
- GRIZZLY
Kyl se on niin jotta se patruuna pesä on aikas vahva seinämävahvuudeltaan. Se puoli milliä on vain siitä kynnen kohdalta.
Se on ihan normaalia että seinämävahvuus on ohut n. 0,5mm. kynnen kohdalta. Sain vastauksen juuri äskettäin sieltä liikkeestä josta aseeni ostin, maahantuoja oli ilmoitanut että ohuempiakin käytetään ja onhan se ihan järkeen käypääkin, eihän se kynsi saisi hylsyä pois jos seinamä olisi vahvempi koska 22cal. patruunan laippa ei ole kovin leveä mitattuna hylsyn ulkomitasta.
- se on nolla milliä
raitis kirjoitti:
Se on ihan normaalia että seinämävahvuus on ohut n. 0,5mm. kynnen kohdalta. Sain vastauksen juuri äskettäin sieltä liikkeestä josta aseeni ostin, maahantuoja oli ilmoitanut että ohuempiakin käytetään ja onhan se ihan järkeen käypääkin, eihän se kynsi saisi hylsyä pois jos seinamä olisi vahvempi koska 22cal. patruunan laippa ei ole kovin leveä mitattuna hylsyn ulkomitasta.
ja ihan muualla kuin kynnen kolossa. Ainakin joissain venäläisissä IJ35 on pesä viistetty lippaan suuntaan niin rankasti, että jotkut patruunamerkit poksahtaa puhki satunnaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540