Onko Ruger MK II 22cal. patruunapesän seinämävahvuus vain n.0.5mm? tarkoitan siitä kohti mistä pesä alkaa ja siltä puolelta mistä hylsyt lentelee pois, seinämävahvuus suurenee huomattavasti kun katsoo sinne v:n malliseen "koloon" johon lukon "kynsi" menee, huomasin tämän kun puhdistin tuon "kolon" hammastikulla. Paremmin en osaa selittää koska en tiedä oikeita nimiä.
Olisin kiitollinen asiallisesta vastauksesta.
Ruger MK II
3
649
Vastaukset
- GRIZZLY
Kyl se on niin jotta se patruuna pesä on aikas vahva seinämävahvuudeltaan. Se puoli milliä on vain siitä kynnen kohdalta.
Se on ihan normaalia että seinämävahvuus on ohut n. 0,5mm. kynnen kohdalta. Sain vastauksen juuri äskettäin sieltä liikkeestä josta aseeni ostin, maahantuoja oli ilmoitanut että ohuempiakin käytetään ja onhan se ihan järkeen käypääkin, eihän se kynsi saisi hylsyä pois jos seinamä olisi vahvempi koska 22cal. patruunan laippa ei ole kovin leveä mitattuna hylsyn ulkomitasta.
- se on nolla milliä
raitis kirjoitti:
Se on ihan normaalia että seinämävahvuus on ohut n. 0,5mm. kynnen kohdalta. Sain vastauksen juuri äskettäin sieltä liikkeestä josta aseeni ostin, maahantuoja oli ilmoitanut että ohuempiakin käytetään ja onhan se ihan järkeen käypääkin, eihän se kynsi saisi hylsyä pois jos seinamä olisi vahvempi koska 22cal. patruunan laippa ei ole kovin leveä mitattuna hylsyn ulkomitasta.
ja ihan muualla kuin kynnen kolossa. Ainakin joissain venäläisissä IJ35 on pesä viistetty lippaan suuntaan niin rankasti, että jotkut patruunamerkit poksahtaa puhki satunnaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392487
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381363- 841323
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123842- 31761
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait0750Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596