onko

kolmestaan

minkä verran löytyy niitä naisia jotka on valmiita olemaan bi naisen kanssa niin että hänen miehensä on mukana, niin ettei mies koske kuin vain omaansa?

8

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kklh

Riippuu tilanteesta mutta ehkä voisin ajatella kokeilevani.

• kuitenkin bi-tyttö

Kyllä kyllä kyllä! Kokemustakin on. Se on kivaa!
      Minun "bisseurallani" niitä parhaimmistoon kuuluvia hetkiä! Ainoastaan tuo että mieheni ei koske kuin minuun - mistä se nyt tulee??? Voisi olla vähän hankalaa noin oikeasti toteutettuna.

• forgetme-not

tuolla deitti puolella on forgetme-not mun nimimerkki, mä todella haluaisin olla naisen kanssa, ekasta ja ainoasta on jo 12v, oon 27 nyt, mut mun miehenki pitäis saada vähän iloa....

• tarkottaisko se
        forgetme-not kirjoitti:

tuolla deitti puolella on forgetme-not mun nimimerkki, mä todella haluaisin olla naisen kanssa, ekasta ja ainoasta on jo 12v, oon 27 nyt, mut mun miehenki pitäis saada vähän iloa....

esim kädestä pitämistä tms muuhun mä en sen kanssa suostus sun kanssa kyllä.

• ehkä.....

jos olis sopivat henkilöt... Entä nelistään niin että miehet ei keskenään!!!! ja omat miehet koskee vaan omiin naisiin?

• t t t

todellakin ois tosi mukava kokeilla! sillai et oma mies sais tottakai koskee myös siihen kolmanteen osapuoleen! Aiheesta keskusteltu paljonki meillä päin=) todettu vaan, että tyttö saa tulla mutta ei mitää miehiä! ;)

• LaLa85

En missään nimessä...Sillon kun meen toisen kanssa sänkyyn, mulla on fiiliksiä sitä henkilöä kohtaan, enkä todellakaan halua, että joku muu hiplailee meikän seuralaista.No way!

Itse en oikeen käsitä tätä kolmen kimppaa...Ainakaan toistaseks.Mutta, antaa kaikkien kukkien kukkia.

• toxica

kunhan siitä ensin sopii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      8
      2768
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1463
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe