Mitä mun pitäis tehä ku oon ihastunu mun isosiskon poikaystävään joka on 22v ja minä olen 16v, en voi olla ajattelematta häntä, ja aina kun näen hänet ja hän juttelee minulle en meinaa saada sanaa suustani, oonko mä ihan sekopää vai mitä, joskus tuntuu että hän tietää että tykkään hänestä, sillä hän on tosi mukava minulle, joskus kun olen isosiskoni ja hänen poikaystävänsä luona yötä hänen poikaystävänsä vie minut elokuviin yms, ja entäpä jos hän olisikin kiinnostunut minusta niin en voisi ikinä alkaa seurustelemaan tai mitään hänen kanssaan sillä en haluaisi rikkoa välejä isosiskoni kanssa.
mitä tehdä?
7
915
Vastaukset
- mie :))
Toisten omia ei viedä - etenkään oman ISOSISKON! Hyvänen aika.. Että voit kuvitellakin. Mieti, miksiköhän kyseinen jätkä on sulle mukava ja antaa tulla yöks? Oiskohan vaikka siksi, että oot hänen tyttöystävänsä sisko? Ja varmasti se tykkää susta, mutta aikalailla satavarmasti VAIN kaverimielessä. Tai sit sillä miehellä viiraa pahasti päässä.
Mutta unohda kyseinen jätkä. Jos et muuten osaa niin sano asiasta siskollesi ni johan helpottaa :P Kyllä siskos kanssa keksitte ratkaisun. Ja kun oot saanu sanottua asiasta siskolles ni luultavasti tunteetkin kaikkoaa, koska hävettää niin paljon :) Mut UNOHDA UNOHDA UNOHDA!- mie :))
Oot poika? Jaa, no sitten "oot hänen tyttöystävänsä sisko" vois vaihtua "veli" :P Ja jos kyseinen miekkonen seurustelee siskos kanssa ni tuskimpa vaan se homo on, en usko ainakaan. Mut muuten samat neuvot.
Ei huoh...
- sadsadsadsda
vitun oksettavaa tollanen homostelu
- Deathtroll
Edellinen vastaaja on ääliö.
Ole mies! Senkun menet rauhassa selvittämään asian. Jos ei onnistu, lähetä sille nimetön lappu, jossa kysyt onko se hetero. - olet erehtynyt
Hän varmastikin haluaa kaveerata kanssasi, koska hän seurustelee isosiskosi kanssa, ei sen enemäpää. Älä sotke nyt ystävyyttä ja mukavuutta ihastumiseen.
- inka88
siis oletko sä poika vai tyttö? no joka tapauksessa jätä se jätkä rauhaan. se haluaa vaan tutustua tyttökaverinsa sisaruksiin, koska välittää sun siskostas ja haluaa tulla sen perheen kans toimee. mutta ihan tosi. unohda koko mies.
- ,,,,,,,,,,,,
sä siis oot homo ja isosiskos poikafrendi bi
lollolooloololoolololololololol xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015