Päätelmä

Projektoristi

Tällä hetkellä Suomen tv-lähetysten kuvan laatu on heikompi kuin hyvälaatuisten ostodvd-filmien.Sen huomaa helposti suurella skriinillä (projektorilla) katsoessani.

Tästä voi päätellä jotta suomalaisen tv-lähetyksen kuva terävöityy ensi kuussa.

Lisäksi analogisiin lähetyksiin verrattuna paljon heikompien digilähetysten häiriöherkkyys pienenee.Tämä siksi koska analogiset vahvat signaalit lopettavat häiriön.Toivon että analogilähetys loppuu heti.

Itse asun Turussa.Täällä ei näy Voicea.Tai siis näkyy,kunhan suuntaa antennin Helsinkiin päin(Fiskarssiin).Lähetys on tosin aika häiriöherkkä heikon signaalin vuoksi.Pelkkä mopolla päristelevä porukka antennin suunnassa taloni seinustalla saa aikaan palkkikuviota kuvaan.Lisäksi häriötä aiheuttavat jo mainitsemani hirmu vahvat analogiset lähetyssignaalit.

Kuukauden päästä olen viisaampi.Eli onko kuva silloin dvd-tasoa.Nyt digilähetys on vielä yllättävän suttuinen.

3

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mikään tuossa muutu. Nykyiset kanavaniput pysyvät ennallaan. Suurin ongelma on juuri liian paljon kanavia kanavanipussa.

Miksi kukaan haluaisi nähdä Voicea. Minä olen poistanut sen omasta kanavaluettelostani.

• cnyyvannzn

mitä enemmän kanavia sitä parempi. ihme ajattelutapa kieltämättä. musta olisi parempi että olisi muutamia hyviä kanavia hyvällä laadulla.

sama tilanne olisi, jos DVD-levylle ängettäisiin viisi leffaa. yksi niistä olisi se jonka kuluttaja haluaa katsoa ja niitä neljää ei kukaan katsoisi mutta ne tuhlaisivat tilaa joten pitäisi pakata tiiviimmin.

• Projektoristi

Voihan se digilähetyksen häiriöherkkyys kanavien runsaudestakin nipussa johtua.Lisäksi Turun masto on aika vahva kun sijaitsee lähellä.Ei sinne antennia tarvi edes suunnata minun vahvistuksillani.Manuaalisesti pitää kanavat hakea.

Voice on ihan hyvä olemassa,varsinkin ne "party-remixit nonstoppina".Lautasantennilla toki näkyy paljonkin musiikkikanavia:Flaun,Viva,Rtl102,Mtv Germany,Go,City,U,i-music,First Baltic musiktv,ym.

Mikäs sen mukavampaa kuin katsella (ja kuunnella) vaikka Shadovs-bändin konserttoa koko illan.Tai Billy Idols-kantria,tao Chris Isakin konserttoa.Eli ei kaikki kanavat lähetä uutta musaa.

Jos poistaa pitäisi jonkun,poistaisin Ylen kanavat.Ne kun lähettävät niin kovin usein kertauksia.Tai jotain maanviljelijöiden "vaikeuksia".Ei jaksa kiinnostaa.Siis jos olisi ihan pakko jonkun poistaa omasta kanavalistasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe