-Ihmisen kehitys ja siihen vaikuttavat tekijät, sekä hyvinvointiin?
-Ihmisen psyykkisen itsesäätelyn periaatteet?
-Lähihoitajan toimivallan rajat?
-Lähihoitajan ammattiin liittyvät säädökset?
-Sosiaali- ja tervalan toimintaperiaatteet?
-Sosiaali- ja tervalan palvelujärjestelmän pääpiirteet?
Kertokaahan vastaukset näihin....
5
609
Vastaukset
- tekisit
läksysi ihan itse, oppisitkin paremmin.
- laajempia kysymyksiä
keksinyt? Noihin kun alkaa kaikkiin vastaamaan niin kirjahan siitä tulee.
Eikö opinnoissasi ole noita käyty läpi? Jos ei vielä niin kohta käydään. Jos haluat saada noista asioista tietoa niin käy hakemassa kirjastosta kirja lainaan, tai lainaa vaikka koululta. On todella hyvä asia olla kiinnostunut, mutta tämä on väärä paikka (jo pelkästään provoilijoidenkin takia...)
Onnea opintoihin.- kirjoista
nuo oikein löytyvät?
Tai mistä muualta, ja nämä eivät todellakaan ole mitään läksytehtäviä.
- niitä kuuluisia
hensun pampuloita... eikö niin? Opiskelet varmastikin lähihoitajaksi ja näyttö pitäisi tehdä. Näistä on ollut paljonkin keskustelua tuolla opiskelu osastossa, ihmeen vaikeaa tuntuu kaikille olevan.
Jotenki kuvittelisin, että tällaisia asioita olisi käyty läpi koulutuksessa ja annettu jopa kirjallisuusvinkkejä. Mene nyt oppilaitoksesi kirjaton nettisivulle/kirjastoon ja haet aineistotietokannasta hakusanoilla kirjallisuutta ja sieltäpä omista oppikirjoista näiden luulisi löytyvän.
tehdessäni aikoinani opinnäytetyötä, niin siitähän sitä lähdettiin liikkeelle, että otettiin hakusana, vaikka psyykkinen itsesäätely, sillä lähdettiin hakemaan kirjallisuutta. tietenkin se on työläämpää, kuin että joku sanoisi valmiit vastaukset, mutta kun tietoa itse hakee, sitä myös oppii ja ymmärtää... eikö se ole opiskelun eräs tarkoitus?
En osaa noihin vastata ikävä kyllä , kun olen ihan toisen alan ihminen. - 20-vuotta töitä tehnyt
Unohda koko ala ja kouluttaudu Sinulle helpommin omaksuttavalle alalle!!!
Olisit varmaan hyvä vaikka puutarha-alalla tai siivousalalla, siellä et voisi vahingoittaa ketään, no, onhan kasvitkin elollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911597
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301212
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46958- 21930
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753