"Etiäinen" vai mikä?

cybo-ceronimo-cabriel-61

Kysymys, onko muilla kokemuksia tälläisestä ilmiöstä?

Kävi näin--> Menimme kakaroiden kanssa eilen uimaan, matkalla palautimmme lasten lainaamia kirjoja kirjastoon.

Noh, jossain vaiheessa tuli tarve wc:hen, joten talsin kohti wc-tiloja.
Wc-tilat sijaitsevat kirjaston aulassa vaate-narikan läheisyydessä, vessan ovia oli perätysten tulosuunnastani vasemmalla--> vammaisille, naisille ja viimeisenä miehille.

Kun lähestyin miesten huussin ovea näin kun sisään meni vauhdikaasti tumma hahmo hieman kyyryssä [matkaa n. 4-5 metrin päässä], siluettin omaisesta hahmosta erotin sen että hahmolla oli lippa-laki väärinpäin päässä, muuten hahmo oli vain tumma [minullakin muuten oli lakki ja samalla lailla päässä]siluetti.

Vessat ovat maksullisia [20 centtiä], vaikka 'ei se rahasta ole kiinni' ;D ajattelin oven pamahdettua nokkani edessä kuuluvasti kiinni koputtaa ovea, mutta jostain syytä laitoin varaamani rahan aukoon ja menin sisään, siellä ei ollut ketään!

8

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussander

jos sillä oli se "isohätä" ja meni koppiin. ei jäänyt pisuaarille :) katoitko lattialla ryömien näkyikö kengät oven alta?

tai jos se oli sun varjo siinä ovessa... sehä voi mennä oven "läpi" eikö toisella puolella olekaan mitään :) 4-5m ois just passeli etäisyyskin...
      ja kuten itse sanoit
      "[minullakin muuten oli lakki ja samalla lailla päässä]siluetti. "

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Tarkistin huussin, yksi koppi [johon menin] ja 3 pisuaaria, ei ketään!

Tuo varjo juttu ei kyllä voisi,,, ja se että ovi aukesi ja pamahti kuuluvasti kiinni edessäni, se ihmetyttää?

Käytävässä valaistus katosta [kello oli n. 17.30], ikkunoita aulassa sillä kohtaa ei ole, takanani noin 5 metrin päässä [eli kymmenen kohteesta] on sivu-ulos-käynti, josta valo ei suuntaudu kulman taakse, eli sinne missä ilmiö tapahtui ei voi syntyä varjoa luonnollisesti.

• jussanderi

joo, no noi oli vaan ehdotuksia... en kyl enempää keksi mikä vois olla... mielenkiintoinen kyllä

• tasilumaal

KÖHKÖHTROLLIKÖHKÖH

• EteinenN

Kantsii mennä lekurille kertoo noista hallusinaatioista. Käytätkö muuten mitään huumeita tai olitko ryypännyt pidemmän aikaa putkeen?

Kännissä lasten kanssako,ei kuulu tapoihini, enkä huumeissa, no hullu,,jaa kukapa ei hieman olisi.

Olisiko mitään asiallista sanottavaa,omaa kokemusta tai sellaista itse asiasta?

• tämä...
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

Kännissä lasten kanssako,ei kuulu tapoihini, enkä huumeissa, no hullu,,jaa kukapa ei hieman olisi.

Olisiko mitään asiallista sanottavaa,omaa kokemusta tai sellaista itse asiasta?

asiallista sanottavaa?

"Hiljaa kun henget puhuu" [praaath!]Kirjoittanut: cybo-ceronimo-cabriel-61 25.6.2007 klo 11.06

Jos minusta tulee kummitus kuoltuani ei haju-haitat ole tuota luokkaa, ne ovat aivan toista luokkaa.

"Böööö, mä oon haamu."Kirjoittanut: cybo-ceronimo-cabriel-61 25.6.2007 klo 11.42

Kuinka 'luokille' kertoja painettiin,kertomuksen lopusta voi tietysti jotain arvailla ;) [hyi minua! :P].

tämä... kirjoitti:

asiallista sanottavaa?

"Hiljaa kun henget puhuu" [praaath!]Kirjoittanut: cybo-ceronimo-cabriel-61 25.6.2007 klo 11.06

Jos minusta tulee kummitus kuoltuani ei haju-haitat ole tuota luokkaa, ne ovat aivan toista luokkaa.

"Böööö, mä oon haamu."Kirjoittanut: cybo-ceronimo-cabriel-61 25.6.2007 klo 11.42

Kuinka 'luokille' kertoja painettiin,kertomuksen lopusta voi tietysti jotain arvailla ;) [hyi minua! :P].

Ei ollut. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe