Tahtoisin tietää seuraavanlaisen asian.
Olen ollut sairaslomalla kaksi viikkoa.Nyt kuitenkin on tunne etten kykene töihin ensi viikolla.En pärjää ilman lääkitystä paivääkään.Kun tämä sairaslomani loppuu muutaman päivän päästä,jos tulee päivänkin tauko etten ehdi saamaan lääkäriaikaa sopivasti,niin alkaako omavastuun laskeminen taas alusta ?
Tai jos olisin päivänkin töissä mutta sitten taas saman jatkuvan sairauden takia joutuisin lomalle niin siinäkin tapauksessa omavastuu alkaa taas alusta ??
Neuvokaapa viisaammat
5
852
Vastaukset
- voidaan kirjoittaa takautuv...
kunhan menet nyt nopeasti uudelleen lääkäriin. Aivan järjetöntä on mennä välillä esim. päiväksi töihin!
- siellä missä asut...
..mutta ainahan ei saa lääkärille aikaa juuri siksi päiväksi kuin olisi tarve.
Mutta ainakin terkkareissa pyörii päivystys, joten varmasti saat päivystävältäkin sairauslomaa!
Minä ainakin olen saanut.....ja samasta vaivasta!
Eihän sitä itse voi varmaksi tietää onko sairausloman jälkeen kykenevä menemään töihin.
Ja terkkareissa sattuu olemaan useinkin tilanne (itse siellä ollut työssä), että esm.omalle lääkärille ei anneta aikoja monen viikon odotusajalla...
Joten; suosittelen päivystystä.....tai sitten tietysti yksityistä.....
- ja sen jatko
Tilaapa ihmeessä se aika jo nyt, jotta pääset lääkäriin.
Sitten tuo sairasloma; mikäli sama sairaus jatkuu 30 päivän sisällä, katsotaan sairaslomat yhtäjaksoiseksi, eikä omavastuuta mene uudelleen. - SAP
Jos saman saman sairauden takia sairastuu 30 päivän sisällä, menee yksi omavastuupäivä tapauksissa jossa on ollut välillä työkykyinen/töissä päivänkään.
Ei kannata mennä töihin vajaakuntoisena kokeilemaankaan, vaan päivystykseen. Miksei jo tänään, koska tunnet olevasi sairas? - toipilas akka
oletko jo tilannut sen lääkärin. on muuten mennyt monta päivää hukkaan tässä netin vieressä.. ota aika kenelle vaan niin kyllä jatkoloma tulee siksi kun pääset oman lääkärin luokse... toimintaa pian...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3585823- 785244
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523689
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky483135- 432259
- 492195