Onko normaalia, että seiskalle menevällä on a70 (yksi a kuitenkin ;D, melkein a75)? Ei oo kasvanut YHTÄÄN puoleentoistavuoteen. Mä en tiennyt, että näin pienet tissit on mahdollistakaan tässä iässä. Kaikilla muilla meidän suvussa on valtavat
onko normaalia? a70
9
777
Vastaukset
- zrdextfcyvgubh
Jos näytät anorektikolta niin ihan mahdollista. Jos kehossa ei ole rasvaa juuri yhtään niin ei rinnatkaan voi isot olla(luomurinnat siis).
- muovipulveri
"Onko normaalia, että seiskalle menevällä on a70 (yksi a kuitenkin ;D, melkein a75)?"
On normaalia.
Älä hyvä tyttö anna pienten tissien häiritä. - onkohan
sitten se normaalia, että kasille menevällä ois ehkä just ja just AA? Häh? ole onnellinen, sinulla on ihan tavalliset rinnat.
- seiskalle menevällä...
olisi rinnat kokoa D. Kyseessä olisi tällöin melkoinen hormoonihirviö tai sitten muutenkin hieman turhan tuhti tyttö.
- tyttö 17w
Köh, mulla ei seiskalle mennessä juurikaan edes ollut rintavarustusta. Ja nytkin se on a75/b75 ja ikääkin löytyy jo 17. Silti pidän itseäni ihan normaalina, joten etköhän ole sinäkin.
Niin mutta tosiaan, jos suvussasi on isorintaisia naisia, niin on hyvin todennäköistä että sinunkin vielä kasvavat. Omanikin tuntuvat yhä olevan kasvuvaiheessa joten eivätköhän ole sinunkin. Huomaa myös se, että elopaino vaikuttaa osallaan myös rintojen kokoon.. - Kokeneempi
Ihan normaaliahan tuo on. Ja neuvoakseni vielä, sillä numerolla ei ole mitään väliä. Se kertoo vain mittasi rinnan alta. Se kirjain kertoo itse rintojen koon. Ja vaikutat erittäin laihalta, kun ympäryksesi on vain 70, joten ei ihme jos ei rinnat vielä kovin isot ole.
- koska...
Ei ole normaalia, koska rintojen/rintsikoiden koko ilmoitetaan niin, että ensin tulee numero ja sitten kirjain. a70 on epänormaali, 70A on normaali.
- Quaah
Itsellä oli seiskalle mentäessä 75a, nyt olen menossa lukioon, ja 80b.
- tissitön
mä meen vasta kasille ja oon ihan lauta, sulla on kaks kertaa isommat tissit entä mulla. Ja kyllä ne sulla kasvaa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396