Onko normaalia, että seiskalle menevällä on a70 (yksi a kuitenkin ;D, melkein a75)? Ei oo kasvanut YHTÄÄN puoleentoistavuoteen. Mä en tiennyt, että näin pienet tissit on mahdollistakaan tässä iässä. Kaikilla muilla meidän suvussa on valtavat
onko normaalia? a70
9
779
Vastaukset
- zrdextfcyvgubh
Jos näytät anorektikolta niin ihan mahdollista. Jos kehossa ei ole rasvaa juuri yhtään niin ei rinnatkaan voi isot olla(luomurinnat siis).
- muovipulveri
"Onko normaalia, että seiskalle menevällä on a70 (yksi a kuitenkin ;D, melkein a75)?"
On normaalia.
Älä hyvä tyttö anna pienten tissien häiritä. - onkohan
sitten se normaalia, että kasille menevällä ois ehkä just ja just AA? Häh? ole onnellinen, sinulla on ihan tavalliset rinnat.
- seiskalle menevällä...
olisi rinnat kokoa D. Kyseessä olisi tällöin melkoinen hormoonihirviö tai sitten muutenkin hieman turhan tuhti tyttö.
- tyttö 17w
Köh, mulla ei seiskalle mennessä juurikaan edes ollut rintavarustusta. Ja nytkin se on a75/b75 ja ikääkin löytyy jo 17. Silti pidän itseäni ihan normaalina, joten etköhän ole sinäkin.
Niin mutta tosiaan, jos suvussasi on isorintaisia naisia, niin on hyvin todennäköistä että sinunkin vielä kasvavat. Omanikin tuntuvat yhä olevan kasvuvaiheessa joten eivätköhän ole sinunkin. Huomaa myös se, että elopaino vaikuttaa osallaan myös rintojen kokoon.. - Kokeneempi
Ihan normaaliahan tuo on. Ja neuvoakseni vielä, sillä numerolla ei ole mitään väliä. Se kertoo vain mittasi rinnan alta. Se kirjain kertoo itse rintojen koon. Ja vaikutat erittäin laihalta, kun ympäryksesi on vain 70, joten ei ihme jos ei rinnat vielä kovin isot ole.
- koska...
Ei ole normaalia, koska rintojen/rintsikoiden koko ilmoitetaan niin, että ensin tulee numero ja sitten kirjain. a70 on epänormaali, 70A on normaali.
- Quaah
Itsellä oli seiskalle mentäessä 75a, nyt olen menossa lukioon, ja 80b.
- tissitön
mä meen vasta kasille ja oon ihan lauta, sulla on kaks kertaa isommat tissit entä mulla. Ja kyllä ne sulla kasvaa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974