Heippa!
Pitkäkarvainen sakemanni urokseni sai eläinlääkäriltä huonoja uutisia ja sen johdosta haluisimme yrittää saada vielä pentuja, jonkun ihanan kultsu tytön kanssa! Jos voisit asiaa harkita niin laita mailia ja keskustellaan enemmän!
Mirja ja Boris
Sakemanni urokselle tyttöystävää???
5
747
Vastaukset
- terrieri
Voishan tuo meitin terrieri antaa, niin ei tartte
sun tumputtaa sitä. - varmaan
reilumpaa myös kertoa mitkä ne huonot uutiset on, nääs jos se on jotain periytyvää, ei ole pentuja eikä pennunostajia kohtaan reilua.
- Nimetön
Kyse ei siis tosiaan ole mistään periytyvästä vaan ihan iän tuomasta ongelmasta.
- 1Tietäjä
Nimetön kirjoitti:
Kyse ei siis tosiaan ole mistään periytyvästä vaan ihan iän tuomasta ongelmasta.
Kannattaako sillä nyt enää tehdä pentuja ja vielä sekarotuisia kahdesta rotukoirasta..
Kyllä varmaan pystyt kertomaan sen iän tuoman vaivankin?
- teillä on niitä
iän tuomia ongelmia OMISTAJALLA vai lemmikillä luulen että omistajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991