Nyt olen lirissä.Minä,tavallinen nelikymppinen perheenäiti olen ihastunut kymmenisen vuotta nuorempaan mieheen.Ja nyt tiedän että saan kylmää vettä niskaani kaikilta hurskastelijoilta,mutta koska he eivät tiedä taustoja niin miksi välittäisin heidän mielipiteistään.
Elän tavallista elämää omakotitalossa,kaksi lasta jne..
Mutta jotain on puuttunut elämästäni jo usean vuoden ajan.Olen elänyt vain perheelle enkä ole välittänyt lainkaan huolehtia omasta hyvinvoinnistani.
Olen ylipainoinen,myönnän sen rehellisesti.
Omaan huumorintajua ja mielikuvitusta mutta en ole mikään missi enkä rotunainen ensinkään
Osaan puhua asiosta ja osaan kuunnella toista ihmistä.Jaa...no mikä sitten mättää..niinpä
Kun luulen että en kuitenkan kelpaa kenellekään
vielä vähiten ihastukseni kohteelle
Tahtoisin vain tältä elämältä muutakin kuin vain
päivästä päivään samanlaista ...
Olen hölmö.....
Ihastunut
10
1370
Vastaukset
- *nainen****
eli anna itsellesi aikaa tehdä/ajatella asioita joista juuri SINÄ välität. Ehkäpä saat hiukan muutosta arkeesi ja alat arvostamaan itseäsi uudelleen. Tästä mielestäni alkaa oman hyvinvoinnin parantaminen. Muutosta elämääsi pienin askelin...
- nelikymppinen nainen
tiedostan kyllä että ensin pitää kaiken lähteä itsestä liikkeelle..
Jos ei arvosta itseään...niin kuka muukaan sitten..
No,ehkäpä hamuan kuuta korkealta mutta katajaan kapsahdan ennenkuin huomaankaan ..
On vain niin vaikeata kun sydän on toisaalla kuin itse
Kiitos sinulle - *nainen****
nelikymppinen nainen kirjoitti:
tiedostan kyllä että ensin pitää kaiken lähteä itsestä liikkeelle..
Jos ei arvosta itseään...niin kuka muukaan sitten..
No,ehkäpä hamuan kuuta korkealta mutta katajaan kapsahdan ennenkuin huomaankaan ..
On vain niin vaikeata kun sydän on toisaalla kuin itse
Kiitos sinullemuista se että yksipuolinen sydämen menettäminen (tietää kohteesi tilanteen tai ei) on todella kuluttavaa. Se syö sinua sisältä ja paljon. Harmillista jos annat sen tapahtua, sillä se ei taida kannattaa....
- ikäero
nyt ei ole este, eikä mikään. Anoppi oli samanverran vanhempi miestään, eikä vaikuttanut mihinkään.
Oletko ihastunut siksi, että saat vastakaikua, ja vain siksi?
Opettele arvostamaan itseäsi, äläkä tyydy liian vähään!
Kukaan ei ole täydellinen, joten sinäkin olet hyvä.- nelikymppinen nainen
tietäisinkin,että mikä vetää puoleensa..
Olen aivan voimaton..
Ja tätä on jatkunut jo kauan,kauan ja kauan
yli vuoden,yli toisen..
Nyt alkaa tuntua että olen aika iljettävä olento
Haikailen toisen perään ja kotona olisi rakastava mieskin..
Voi helvetti sentään - muuttaa koko
nelikymppinen nainen kirjoitti:
tietäisinkin,että mikä vetää puoleensa..
Olen aivan voimaton..
Ja tätä on jatkunut jo kauan,kauan ja kauan
yli vuoden,yli toisen..
Nyt alkaa tuntua että olen aika iljettävä olento
Haikailen toisen perään ja kotona olisi rakastava mieskin..
Voi helvetti sentäänhomman. En tosiaankaan älynnyt, että sinulla on oma mies.
Itsellä ei tulisi mielen viereenkään vaihtaa omaa ukkoani toiseen , käytettyyn
Oma autokin kannattaa ennemmin korjata, kun tuntee sen viat, kuin vaihtaa toiseen, käytettyyn.
Ikinä et saa toista rakastavaa, yhtä hyvää, voisin melkein taata sen.
Käytä energiasi parantamaan jo olevaa, äläkä elättele haaveita, joilla tuskin on mitään perää tosi elämässä.
Olet ihastunut, tuskin rakastunut muuhun, kuin haavekuviisi.
- blackwomans
Ensiksi sinä määräät omasta elämästäsi.
Elät sitä juuri niin mikä sinusta hyvältä tuntuu.
älä koskaan välitä mitä muut sinusta ajattelee.
Ulkomuotosi on mikä on.. katsos et ole ainoa ihminen täällä maailmassa joka on ylipainoinen.
Itsetuntoasi tarvitset lisää,ota itseäsi niskasta kiinni katso peilii ja sano.
Mä olen mikä olen,mut olen hemmetin tyytyväinen itseeni.
Mikä mä on sulle neuvoja antamaan,tai kukaan meistä.
Jos teillä natsaa hänen kanssaan,niin anna palaa vaan.Tutustu häneen katso mihin se johtaa.
Turha itsensä ala-arvostaminen on turhaa.
oothan sä nainen.
Luota itseesi,kokeile kepillä jäätä.
Mitään tässä maassa ei saa tekemättä ensin jotain sen eteen.
Oo rohkea..mä pidän sulle peukkuja:))- nelikymppinen nainen
rohkaisusta,sitähän juuri tarvitsinkin :)
Katsotaan mitä eteen tulee....
Poistun tältä areenalta enkä halua enempää kommentteja ,hyvää kesää kaikille !
- evergreener
Onko sinulla kaikki liian "hyvin"?
Silloinhan ihminen kaipaa muutosta Mitäs, jos teidän "suhde" tulisi julki? Vieläkö olisit yhtä rakastunut? - Atomipaino
Anna mennä vaan , Jos ei ota menettää mahdollisuuden. Mistä sinä tiedät toisen tunteista, vaikka ne olisivat kuinka myönteisiä sinua kohtaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989