Eli onko colliesta kerrostaloon kaksioon? Saisi kyllä tarpeeksi liikuntaa ja virikkeitä. Entä onko 6-8 tuntia liian pitkä aika koiralle olla yksin koulupäivinä?
collie kerrostaloon?
10
3026
Vastaukset
- Collie jo vuosia
Mulla on itselläni ollut jo vuosikymmeniä collieita, valtaosan aikaa olen asunut kerrostalossa. Kokemuksesta siis tiedän, että onnistuu loistavasti, jos muuten jaksaa koiran kaa touhuta ja antaa sille tarpeelsi virikkeitä. Ainoa murhe saattaa tulla rappusista, ne kun tuppaavat olemaan liukkaita.
Koira, josta huolehditaan hyvin ja jolla on tarpeeksi virikkeitä pystyy kyllä vierttämään 6-8 tuntia päivässä yksin. Pikkuhiljaa totuttamalla se alkaa.- kappteeni
Hyvä, kun muutettiin muutama viikko sitten maalta ja nyt koiran hankinta on mahdollista ja ajankohtaista. Kiitos vastauksesta! :)
- muttas
kappteeni kirjoitti:
Hyvä, kun muutettiin muutama viikko sitten maalta ja nyt koiran hankinta on mahdollista ja ajankohtaista. Kiitos vastauksesta! :)
Olisi sen koiran ollut parempi maalla. Meidän collie ainakin rakastaa ulkona olemista ja vielä kivempaa on sitten kun saa vapaana juoksennella :)
- Collieperheeltä
kappteeni kirjoitti:
Me asutaan kahden kanssa kerrostalossa, ei ongelmia. Naapuri kysyi vuoden jälkeen "ai sulla on koiria". Postin tullessa haukahtaa vanhempi kerran.
Kyllä collien kanssa voi asua missä vain, kunhan muistaa sen liikuttamisen (johon ei riitä maallakaan pelkkä takaoven avaaminen)ja aktivoiminen muuten :)
- Jokunen...
voi collien kanssa kerrostalossa asua. Kun tulen töistä kotiin, niin pieni tervetuloa-konsertin pitää ovella, voi kyllä kouluttamalla saada tuon tavan pois, mutta kun ei naapureita haittaa (olen kysynyt asiasta..). Tarpeeksi aivotyöskentelyä ja liikuntaa, niin ihan nätisti on työ/koulupäivän ajan (itse yleensä jätän luun kaluttavaksi, kun lähden, ettei koiralle tulisi mieleen huonekalujeen järsiminen paremman puutteessa).
- kappteeni
Nyt ollaan jo kateltu pentueita ja koira luultavammin tulossa taloon joulun jälkeen. Joo ja maalle en voinut ottaa talossa asuvan ihmisen allergian takia..
- annuccalu
Kyllä se onnistuu, mutta jos vain itse jaksat aktiivisesti käydä ulkona ja lenkeillä.
Sillä jos ei käy tarpeeksi ulkona ja tarpeeksi pitkillä lenkeillä, niin collie masentuu... jne. - Collie-pojat
kyllä onnistuu collien kanssa kerrostalo asuminen, itselläni kaksi kaksiossa eikä naapurit ainakaan vielä ole yhtään valittaneet. olen sunut samassa asunnossa jo reilut kolme vuotta.
- tietenkin
Asia on niin että riippuu omistajasta kun vaan muistaa liikuntaa tarpeeksi.Itselläni ollut kaksi colliee... ikävä vieläkin niitä.
kyllä käy, siskollani on kaksi collieta kerrostalossa ja ne on viihtyneet.
kyllä varmasti ainakin 6 tuntia ja varmaan enemmänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208