Mikä patruuna olisi paras mahdollinen CZ75B:lla ammuttavaksi(9mm)? Katselin muutamia merkkejä ja hinnat olivat aika erilaisia. Onko niin, että Lapualainen on paras vai maksaako vain kotimaisuus? Tekeekö halvemmilla sitten juurikaan mitään?
Mitä mieltä olette seuraavista merkeistä?
- 9mm Luger Sellier & Bellot (7,5g FMJ)
- 9mm Luger CCI Blazer Brass (7,5g Speer TMJ)
- 9mm Luger Lapua (8,0 FMJ R381)
Hyvä patruuna CZ75B:n?
Tuoppi
1
620
Vastaukset
- kaapunnipoeka
Cetorii samanlaene kaekille ampujille. Se riippuu siitäkii mistä roekkuu. Elikkä miten sitä asettas pitelet kaekenkaekkiaa. Cetoreissa laatukii vaehteloo; on väljempiä ja kirreempiä piippuja, joessae hylssyt tulloo soekeena patruunapesästä ja laakasukkii on mitenkä sattuu jne. Sekkii vaekuttaa mite vetäset liikkuvat taakse ensmäsee pammaaksse. No, ammu se vaekka mäkkee. Siis vanaha virs; ala vua ite kokkeelemmaa vaekka halavimmasta piästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736