MikroBitti ihan sekaisin

jwejewjewiew

21

4181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä..
      • hämäävää

        Jos ostaa lehden koska haluaa lukea parhaista prosessoreista mutta lehdessä onkin A64 3200 ja muita muinaisraatoja.


      • Sipsuvarvas
        hämäävää kirjoitti:

        Jos ostaa lehden koska haluaa lukea parhaista prosessoreista mutta lehdessä onkin A64 3200 ja muita muinaisraatoja.

        Kai ne tarkoittaa parhaat hinta/laatu-suhteessa


      • kovin hyviä ole...
        Sipsuvarvas kirjoitti:

        Kai ne tarkoittaa parhaat hinta/laatu-suhteessa

        tuon lehden mukaan muuten e6600 häviää x2 6000 mikä on täyttä paskaa ja sanotaan e6600 maksavan 239€ kun e6750 saa 177€.


      • ihmeessä
        kovin hyviä ole... kirjoitti:

        tuon lehden mukaan muuten e6600 häviää x2 6000 mikä on täyttä paskaa ja sanotaan e6600 maksavan 239€ kun e6750 saa 177€.

        laitetaan inteliltä testiin huonompi prossu mikä maksaa 62€ enemmän ja kehutaan paskaa AMD:tä? Paljonkohan AMD maksaa niille tuosta?


      • varmaan..
        ihmeessä kirjoitti:

        laitetaan inteliltä testiin huonompi prossu mikä maksaa 62€ enemmän ja kehutaan paskaa AMD:tä? Paljonkohan AMD maksaa niille tuosta?

        tehty joskus keväällä. lisäksi olen sitä mieltä että mb lehdessä oleva hintavertailu voitaisiin hautata, hinnat laahaa kuukausi kaupalla jäljessä.


      • ihan totta että e6600 häviä...
        kovin hyviä ole... kirjoitti:

        tuon lehden mukaan muuten e6600 häviää x2 6000 mikä on täyttä paskaa ja sanotaan e6600 maksavan 239€ kun e6750 saa 177€.

        Kyllä tuo muuten on aivan totta että intelin e6600 häviää nopeudessa amd athlon 64 x2 6000 prossulle nopeudessa. Siellä taas puhuu joku intel c2d prossujen ihq kannattaja joka ei tiedä asioista yhtään mitään. Buhahaha amd vielä julkaisee athlon 64 x2 6400 prossun niin varmaan lisää intelin prossuja häviää sille.


      • riemuidiootti
        ihan totta että e6600 häviä... kirjoitti:

        Kyllä tuo muuten on aivan totta että intelin e6600 häviää nopeudessa amd athlon 64 x2 6000 prossulle nopeudessa. Siellä taas puhuu joku intel c2d prossujen ihq kannattaja joka ei tiedä asioista yhtään mitään. Buhahaha amd vielä julkaisee athlon 64 x2 6400 prossun niin varmaan lisää intelin prossuja häviää sille.

        no katotaanpa vaikkapa e6750 (saman hintainen) kellotettuna 3.5ghz? veikkaan että intel on ainakin 50% nopeampi. AMD on niin kovassa kriisissä että luulen sen menevän konkurssiin. Tämä olisi tietysti ikävää kuluttajan kannalta, kun hintasota poistuisi.


      • testissä puhe e6600 vs amd ...
        riemuidiootti kirjoitti:

        no katotaanpa vaikkapa e6750 (saman hintainen) kellotettuna 3.5ghz? veikkaan että intel on ainakin 50% nopeampi. AMD on niin kovassa kriisissä että luulen sen menevän konkurssiin. Tämä olisi tietysti ikävää kuluttajan kannalta, kun hintasota poistuisi.

        Joo taas joku idiootti näköjään ei osaa lukea. Että testissä oli tällä kertaa nimenomaan vastakkain intel E6600 vs amd athlon 64 x2 6000 ja intel E6600 hävisi nopeudessa amd athlon 64 x2 6000 prossulle. Että turhaan sinä poika siellä alat urputtamaan tuosta testi tuloksesta ja vertailemaan toisia prossuja tuon E6600 sijaan


      • Idiootti
        testissä puhe e6600 vs amd ... kirjoitti:

        Joo taas joku idiootti näköjään ei osaa lukea. Että testissä oli tällä kertaa nimenomaan vastakkain intel E6600 vs amd athlon 64 x2 6000 ja intel E6600 hävisi nopeudessa amd athlon 64 x2 6000 prossulle. Että turhaan sinä poika siellä alat urputtamaan tuosta testi tuloksesta ja vertailemaan toisia prossuja tuon E6600 sijaan

        Tuo testi oli vanhentunut jo syntyessään sillä Intelin hinnat on laskeneet roimasti sen jälkeen. Sitäpaitsi ylikellotusta ei otettu huomioon, jos otettaisiin niin jopa E2160 pieksisi kaikki AMD:n prossut. Tuommoinen X2 6400 ei auta kuin pari prosenttia ja on turha ylikellotettu malli AMD:n hitaalla tekniikalla. E6600 on ylikellotettuna ylivoimaisesti nopeampi kuin X2 6000 ylikellotettuna. Jos et osaa kellottaa niin käytä sitten niitä AMD:n paskoja, jota minäkin muuten käytän koska olen köyhä. Minä ainakin valitsen ostoksen nykyisen tilanteen mukaan enkä monen kuukauden takaa ja nyt X2 6000 ja E6750 on suunnilleen saman hintaiset. Intel vakiona jo selvästi nopeampi ja ylikellotettuna menee menojaan. Intelillä on joka hintaluokkaan parempi prossu kuin AMD:llä, E2XXX (60€ ), E4XXX (110€ ) ja niin edespäin. 250€ saa neliytimisen jota AMD ei osaa edes tehdä. AMD on pahimmassa kriisissä tähän asti. Mutta jos haluat mieluummin huonomman niin oma valintasi.


      • Tuohon
        testissä puhe e6600 vs amd ... kirjoitti:

        Joo taas joku idiootti näköjään ei osaa lukea. Että testissä oli tällä kertaa nimenomaan vastakkain intel E6600 vs amd athlon 64 x2 6000 ja intel E6600 hävisi nopeudessa amd athlon 64 x2 6000 prossulle. Että turhaan sinä poika siellä alat urputtamaan tuosta testi tuloksesta ja vertailemaan toisia prossuja tuon E6600 sijaan

        Tuon testin mukaan X2 6000 voitti niukasti E6600 vakiona hyötyohjelmissa, mutta peleissä E6600 oli vakionakin selvästi nopeampi kuin AMD:n paras prossu ja E6600 on poistuva vanha malli.. Eli E6600 on nopeampi kuin X2 6000 vakionakin ainakin minulle, sillä pelinopeudessa eron huomaa mutta ohjelmissa ei, kun kumpikin on tarpeeksi nopeita. Sama mulle meneekö pakkauksessa aikaa 30 vai 32 sekuntia kun peleissä saa yli 5fps enemmän.


      • Yksi juttu...
        Idiootti kirjoitti:

        Tuo testi oli vanhentunut jo syntyessään sillä Intelin hinnat on laskeneet roimasti sen jälkeen. Sitäpaitsi ylikellotusta ei otettu huomioon, jos otettaisiin niin jopa E2160 pieksisi kaikki AMD:n prossut. Tuommoinen X2 6400 ei auta kuin pari prosenttia ja on turha ylikellotettu malli AMD:n hitaalla tekniikalla. E6600 on ylikellotettuna ylivoimaisesti nopeampi kuin X2 6000 ylikellotettuna. Jos et osaa kellottaa niin käytä sitten niitä AMD:n paskoja, jota minäkin muuten käytän koska olen köyhä. Minä ainakin valitsen ostoksen nykyisen tilanteen mukaan enkä monen kuukauden takaa ja nyt X2 6000 ja E6750 on suunnilleen saman hintaiset. Intel vakiona jo selvästi nopeampi ja ylikellotettuna menee menojaan. Intelillä on joka hintaluokkaan parempi prossu kuin AMD:llä, E2XXX (60€ ), E4XXX (110€ ) ja niin edespäin. 250€ saa neliytimisen jota AMD ei osaa edes tehdä. AMD on pahimmassa kriisissä tähän asti. Mutta jos haluat mieluummin huonomman niin oma valintasi.

        AMD 6000 kuluttaa järkyttävän paljon virtaa ja lämpenee kauheasti toisin kuin Intelin prossut. Jee, maksan enemmän hitaammasta kiukaasta ja jään odottamaan suurta sähkölaskua.

        Tuo että käytän AMD:n prossua koska olen köyhä ei siis tarkoita sitä että AMD olisi halvempi vaan minulla on ikivanha paska-AMD eikä varaa mihinkään uuteen prossuun.


      • Itekki
        Idiootti kirjoitti:

        Tuo testi oli vanhentunut jo syntyessään sillä Intelin hinnat on laskeneet roimasti sen jälkeen. Sitäpaitsi ylikellotusta ei otettu huomioon, jos otettaisiin niin jopa E2160 pieksisi kaikki AMD:n prossut. Tuommoinen X2 6400 ei auta kuin pari prosenttia ja on turha ylikellotettu malli AMD:n hitaalla tekniikalla. E6600 on ylikellotettuna ylivoimaisesti nopeampi kuin X2 6000 ylikellotettuna. Jos et osaa kellottaa niin käytä sitten niitä AMD:n paskoja, jota minäkin muuten käytän koska olen köyhä. Minä ainakin valitsen ostoksen nykyisen tilanteen mukaan enkä monen kuukauden takaa ja nyt X2 6000 ja E6750 on suunnilleen saman hintaiset. Intel vakiona jo selvästi nopeampi ja ylikellotettuna menee menojaan. Intelillä on joka hintaluokkaan parempi prossu kuin AMD:llä, E2XXX (60€ ), E4XXX (110€ ) ja niin edespäin. 250€ saa neliytimisen jota AMD ei osaa edes tehdä. AMD on pahimmassa kriisissä tähän asti. Mutta jos haluat mieluummin huonomman niin oma valintasi.

        http://www.jathardware.com/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=30

        E6550 pieksee jo vakiona X2 6000

        Sitäpaitsi X2 6000 kuluttaa hirveästi virtaa ja käy kuumana, kiitos tehtaan valmiin ylikellotuksen. Siltikään se ei millekään pärjää. HAHAHAAHAHHA!


      • jos tykkäät pakkailla jotakin
        Tuohon kirjoitti:

        Tuon testin mukaan X2 6000 voitti niukasti E6600 vakiona hyötyohjelmissa, mutta peleissä E6600 oli vakionakin selvästi nopeampi kuin AMD:n paras prossu ja E6600 on poistuva vanha malli.. Eli E6600 on nopeampi kuin X2 6000 vakionakin ainakin minulle, sillä pelinopeudessa eron huomaa mutta ohjelmissa ei, kun kumpikin on tarpeeksi nopeita. Sama mulle meneekö pakkauksessa aikaa 30 vai 32 sekuntia kun peleissä saa yli 5fps enemmän.

        Joo käytä vaan sitä intelin prossua jos tykkäät kovasti pakkailla mp3 tiedostoja ehkä siinä on intel e6600 parempi kuin amd athlon 64 x2 6000 ja toisekseen ei nämä amd:n prossut niin hirveästi virtaa kuluta koska onhan amd athlon 64 x2 sarja prossujakin tehty EE malleina (65w) kulutus ja toinen malli on amd athlon BE-23xx sarja jonka virran kulutus on vain 45w


      • Lukihäiriöinen
        jos tykkäät pakkailla jotakin kirjoitti:

        Joo käytä vaan sitä intelin prossua jos tykkäät kovasti pakkailla mp3 tiedostoja ehkä siinä on intel e6600 parempi kuin amd athlon 64 x2 6000 ja toisekseen ei nämä amd:n prossut niin hirveästi virtaa kuluta koska onhan amd athlon 64 x2 sarja prossujakin tehty EE malleina (65w) kulutus ja toinen malli on amd athlon BE-23xx sarja jonka virran kulutus on vain 45w

        E6600 on hitaampi pakatessa..... Ja peleissä nopeampi...... Vitun provo paska.

        Tuommosen BI-paskan voi työntää perseeseen kun tehoja on kuin vanhassa ladassa.


      • enemmän ratkaise tuo näytön...
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        E6600 on hitaampi pakatessa..... Ja peleissä nopeampi...... Vitun provo paska.

        Tuommosen BI-paskan voi työntää perseeseen kun tehoja on kuin vanhassa ladassa.

        Eiköhän se ole niin että peleissä vaikuttaa enemmän nopeuteen tuo näytönohjain eikä prossu.


      • Jonagold
        hämäävää kirjoitti:

        Jos ostaa lehden koska haluaa lukea parhaista prosessoreista mutta lehdessä onkin A64 3200 ja muita muinaisraatoja.

        Testissä oli kyse parhaista/edullisista prosessoreista. Heikoin testissä oleva prosessori oli 3800 >:( eikä 3200


      • Jonagold
        kovin hyviä ole... kirjoitti:

        tuon lehden mukaan muuten e6600 häviää x2 6000 mikä on täyttä paskaa ja sanotaan e6600 maksavan 239€ kun e6750 saa 177€.

        Voi hyvä kakara. :P AMD:n 6000 on tosiaan parempi kuin E6600 tuo mitä mikrobitissä luki on ihan totta. Se mitä olet kuullut kakaratovereiltasi on sitä täyttä paskaa!


      • Jonagold
        Idiootti kirjoitti:

        Tuo testi oli vanhentunut jo syntyessään sillä Intelin hinnat on laskeneet roimasti sen jälkeen. Sitäpaitsi ylikellotusta ei otettu huomioon, jos otettaisiin niin jopa E2160 pieksisi kaikki AMD:n prossut. Tuommoinen X2 6400 ei auta kuin pari prosenttia ja on turha ylikellotettu malli AMD:n hitaalla tekniikalla. E6600 on ylikellotettuna ylivoimaisesti nopeampi kuin X2 6000 ylikellotettuna. Jos et osaa kellottaa niin käytä sitten niitä AMD:n paskoja, jota minäkin muuten käytän koska olen köyhä. Minä ainakin valitsen ostoksen nykyisen tilanteen mukaan enkä monen kuukauden takaa ja nyt X2 6000 ja E6750 on suunnilleen saman hintaiset. Intel vakiona jo selvästi nopeampi ja ylikellotettuna menee menojaan. Intelillä on joka hintaluokkaan parempi prossu kuin AMD:llä, E2XXX (60€ ), E4XXX (110€ ) ja niin edespäin. 250€ saa neliytimisen jota AMD ei osaa edes tehdä. AMD on pahimmassa kriisissä tähän asti. Mutta jos haluat mieluummin huonomman niin oma valintasi.

        Omatpahan ovat itkusi sitten kuin sinun rakas E6600 meneekin lakkoon kun olet ylikellottanut sen lukkoon... Mielummin ostan AMD:n varman pelin kun rupean ylikellottamaan Intelin vehkeitä. Tietty. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.


      • Vai niin
        Jonagold kirjoitti:

        Voi hyvä kakara. :P AMD:n 6000 on tosiaan parempi kuin E6600 tuo mitä mikrobitissä luki on ihan totta. Se mitä olet kuullut kakaratovereiltasi on sitä täyttä paskaa!

        Täällä taas asiantuntija vauhdissa.. Vakiona SAATTAA olla osassa testejä nopeampi mutta suurimmassa osassa, esim. pelikäytössä E6600 selvästi nopeampi, kellotettuna kaikessa ylivoimaisesti parempi... Mulla on nyt Q6600 SLACR @ 3.33GHz vakiojäähyllä, kun ostan paremman menee 3.6GHz. Ehdotappa mulle nopeampaa prossaa AMD:ltä? No eikö löydy? Äähää!


      • reijo213123123
        Vai niin kirjoitti:

        Täällä taas asiantuntija vauhdissa.. Vakiona SAATTAA olla osassa testejä nopeampi mutta suurimmassa osassa, esim. pelikäytössä E6600 selvästi nopeampi, kellotettuna kaikessa ylivoimaisesti parempi... Mulla on nyt Q6600 SLACR @ 3.33GHz vakiojäähyllä, kun ostan paremman menee 3.6GHz. Ehdotappa mulle nopeampaa prossaa AMD:ltä? No eikö löydy? Äähää!

        Joo kirjota vaikka kirja aiheesta.
        Juuri tuo C2QUAD Q6600 ainoa joka kannattaa ostaa tällä hetkellä pelikäyttöön siis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe