eläinten kosto

jepulis

olettako miettiny miksi eläimet ei kummittele. luulis että jos joku p...apää ois rääkänny hengiltä vaikka koiran niin se tulis kostaan, mutta ei.

11

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cybo-ceronimo-cabriel-61

Mistä näistäkään varmasti tietää?
      En ole itse kuullut 'kummittelevista' eläimistä.

Eläimet vaistovat 'ei näkyvää'[ihmiselle] luontaisesti paremmin, onhan niiden aistimet kehittyneemmät kuin ihmisen.

• ....

On ollut juttuja kummittelevista eläimistä. Esim askeleet tms.

• elikot

eikös tässä taannoin joku palstalainen ollut oikeen kuvankin ottanu aavekoirasta joka menee johonki ektoplasma palleroon :)

• kummittelee

Kissa, jota eräs henkilö ampui, ilmeisesti humala päissään, tarkoituksenaan tappaa.. Kissa pääsi ampujan huonon osuma tarkkuuden takia karkuun, vakavasti haavoittuneena ja joutui kitumaan n. viikon, ennenkuin löydettiin.. Nykyään tuon kissan näkee usein livahtavan ovesta ulos tai sisään, ja useimmiten ennenkuin tapahtuu jotain ikävää.

• tässäkin:

Kummitustaloja
      Kirjoittanut: on todella 7.8.2007 klo 10.29

paljon, mutta useimmista ei tiedä kuin lähipiiri. Väittäisin, että joka viidennessä, etenkin vanhassa talossa, kummittelee. Myös kerrostaloissa. Itse muutin 50-l:n kerrostaloon ja parin ekan vuoden aikana tuntui monesti nukkumaan käytyä, että kissa kävelee peiton päällä jaloissa. Tämän kokivat pari muutakin ihmistä. Rukoilin sen kissan puolesta, niin ei ole enää pariin vuoteen ollut haamukissaa.

• varna

"Rukoilin sen kissan puolesta"

kyllä hyvän asian puolesta rukoilit :) onneks maailmassa ei ole mitään muuta ongelmaa kun kävelevät kummituskissat :P

• rukous
        varna kirjoitti:

"Rukoilin sen kissan puolesta"

kyllä hyvän asian puolesta rukoilit :) onneks maailmassa ei ole mitään muuta ongelmaa kun kävelevät kummituskissat :P

Pienen ja mitättömältäkin tuntuvan asian puolesta kannattaa rukoilla :)
        (En ole mikään uskis paasaamassa)

• cyberanimus

on oikein tehty, teki sen sitten rukouksen tai muun avulla.

Kyllä niitä eläintenkin henkiä kummittelee mutta kuten täällä jo todettiin, siitä tietää yleensä vain lähipiiri. Itse tiedän tapauksia, joissa erinäiset lemmikit ovat näyttäytyneet/olleet läsnä kuolemansa jälkeen.

Toisaalta luonnossa harvemmin kokee eläinhenkien läsnäolon, tosin tiedän myös tapauksen, jossa henkilön sisälle tuoman hirvenvesan kallon "omistaja" alkoi hillumaan ko. henkilön asunnossa.

Näissä tapauksissa voikin olla hyvä saattaa "eksynyt" oikealle reitille samoin kuin ihmishenkienkin tapauksessa. Ehkä eläinkummitukset ovat vain jotenkin tavanomaisempia tai niitä ei vain pelätä samalla tavalla kuin ihmisvastineitaan.

• miksi...

...kummittelevista eläimistä ei oo kuvia tai videopätkiä jos niitä kerran on?? siis en väitä etteikö niitä olis mutta eipä oo tullu kohdalle mitään matskuu niistä

• eläimet..

ovat niin "henkeviä", etteivät suostu videoitaviksi.
        Ohessa muutamia poimintoja aiheesta:
        (kirjoitettu: 9.6.2007 klo 21.35)
        Pidetty koiramme kuoli
        pari vuotta sitten 14-vuotiaana (rodun normaali elinikä). N. 2 viikkoa kuolemansa jälkeen se unessa tuli tervehtimään minua terveenä ja iloisena. Jälleennäkeminen oli riemukas, tosin siihen liittyi pientä jännitystä, tunsin että nyt oltiin kumpikin "rajan takana". Aamulla herätessäni oli vahva tunne, että mistään tavanomaisesta unesta ei ollut kyse. Lukija tietenkin voi hyvinkin ajatella, että kyseessä oli alitajunnan tuotos menetyksen kompensoimiseksi, mutta jotenkin vain "tiedän", ettei näin ollut. Muutkin perheenjäsenet kertoivat saman suuntaisista kokemuksista. Eihän näitä asioita koskaan tieteellisesti voi todistaa.

Samantapanen juttu täällä
        Kirjoittanut: Mies_ 9.6.2007 klo 23.45
        Vuosia sitten terrierrimme kuoli. Vähän myöhemmin koin yöllä seuraavanlaista.
        Tunsin joutuvani valkean hohtavalle käytävälle, jossa tuo kuollut pölyhuisku tuli minua vastaan iloisena ja siinä oli erittäin positiivinen tunnelma. Silittelin sitä.... minustakin tuntuu, että kyseessä oli jotain muuta, kuin uni.

Ja minulla
        Kirjoittanut: myöskin...
        ...samanlainen. Olin noin 12 vuotias kun koiramme kuoli, ja siitä ei mennyt pitkään kun näin unen jossa se oli terveenä ja hyvin eläväisenä kotimme ovella häntä heiluen. :) Silittelin sitä siinä unessa ja tosiaan minullakin oli sellainen tunne että ei "pelkkä tavallinen uni". Siitä on nyt noin 9 vuotta aikaa, mutta muistan vielä sen unen.

• Olen

Nähnyt koirani, ja kuullut monesti sen askeleita... koira kuoli siis -05 ja se on nukkunut vieressäni sen jälkeen.
      Tosin, minulla on vakava masennus, olen pistänyt kaiken sen piikkiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe