Sanokaa rakkaat ihmiset missä siteessä(mieluiten ohutside) on kunnon levenykset edessä.Itselläni on melko runsaat kuukautiset eli mieluiten kuulisin runsaampaan vuotoon tarkoitetuista siteistä. Itselläni tilanne on se,että minulla on joskus lievää virtsankarkailua joka edellyttää minun käyttävän kuukautisten aikaan pitempää sidettä,eli side siis toimii kuukautis-ja -virtsankarkailusuojana samanaikaisesti.Mitään varsinaisia virtsankarkailusuojia minun ei tarvitse käyttää koska pärjään täydellisesti siteellä,johtuen karkailun vähäisestä määrästä.Tähän asti ollut käytössä libresse ja satunnaisesti always.Onko teillä kokemuksia muista siteistä?Kertokaa!
Kysymys siteistä
3
606
Vastaukset
- Always..
Ite käytän aina Alwayseja, montaa eri kokoa, siivekkeillä ja ilman, nuo yksittäispakatut on ainaki mukavan ohkasia, ettei tuu tunnetta niin kuin kulkis joku pahvilärpäke housuissa :)
Jos on runsaat kuukautiset, niin niihin on saatavilla lääkitystä. En muista nimeä, mutta jotain pillereitä, mitä otetaan parina ekana vuotopäivänä, hillitsee ja niukentaa kuukautisia.- siteilijä
En tarvi lääkitystä koska menkat on aika normit muuten mutta vuoto on hieman runsaampaa..Ei oikeastan haittaa elämää millään tavalla.Mutta vihjeitä edestä leveämmistä siteistä otetaan yhä vastaan.Mulla on nyt käytössä Libresse invisible super plus ja aina välillä always ultra long plus.Hyviä molemmat,mutta kaipaisin edestä leveämpää sidettä.Kiitos vastauksista jo etukäteen!
- Kupi Do
siteilijä kirjoitti:
En tarvi lääkitystä koska menkat on aika normit muuten mutta vuoto on hieman runsaampaa..Ei oikeastan haittaa elämää millään tavalla.Mutta vihjeitä edestä leveämmistä siteistä otetaan yhä vastaan.Mulla on nyt käytössä Libresse invisible super plus ja aina välillä always ultra long plus.Hyviä molemmat,mutta kaipaisin edestä leveämpää sidettä.Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Mitä jos kokeilisit kestositeitä? Niitä on helppo tehdä itse tai esim. Igule.fi varmasti tekisi mielellään ohjeiden mukaan sellaisia, jotka ovat edestä leveämpiä. Virtsankarkailun takia kosteussululliset kestositeet olisivat varmasti hyviä. Jos itselläni olisi sama tilanne, käyttäisin kuukautisiin kuppia ja virtsankarkailuun kestopikuhousunsuojaa, kosteussululla tai ilman, miten nyt tarve vaatisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070