Aurinko paistaa risukasaankin ja mitä muita niitä onkaan kliseitä olemassa....?
Nyt on aurinko paistanut minunkin elämääni....
Olen ehkä löytänyt juuri sen, mitä koko elämäni olen etsinyt... nimittäin aivan mahtavan ihmisen elämääni :)Wau.... olen aika sanaton ja "sekaisin" onnesta joten enpä enempää tarinoi, mut halusin vain kertoa että, onni voi potkaista yllättäen ja odottamatta kun annat sille mahdollisuuden :) :)
Ihmeiden aika ei ole ohi... !!!!
13
2048
Vastaukset
- ihmeen ihanaa
Olen iloinen puolestasi! Silloin kun elämä on antavalla kannalla, pitää osata ottaa vastaan nöyrän kiitollisena ja elää onnen hetkissä
- Tiitus-07
Sinulle myös kaikkea hyvää :)
- redblackcat
kuinka paljon testisi helpotti oloani! :) Näinhän se,ja tällaista toivoo...
- Villikeiju
Tosi hienoa, kun oikea ihminen tuli kohdallasi! Se ei varmaan ollut sattumaa, vaan tarkoitus. Ehkä olet nyt kypsä hyvään suhteeseen. Ihanaa kuulla hyviä uutisia ihmisiltä :))
- Peppitossu
jokos me???
- Villikeiju
Peppitossu kirjoitti:
jokos me???
Katsotaan sitten kun kasvat vähän isommaksi ;) Sinä olet liikaa vauhdissa vielä...
- Peppitossu
Villikeiju kirjoitti:
Katsotaan sitten kun kasvat vähän isommaksi ;) Sinä olet liikaa vauhdissa vielä...
puheitahan ne vaan (tosin flirtti oli ihan tosissaan tarkoitettu ;))
....vaikka tunnen ilkikurisuuteni joskus olevan hieman irtautuvaa sorttia, niin olen silti empaattinen ja kiltti Peter Pan ja Helikeiju yhtä-aikaa..
aurinkoista viikonloppua kaikille lovettajille ja villiä viikonloppua suosikkikeijulleni! - Villikeiju
Peppitossu kirjoitti:
puheitahan ne vaan (tosin flirtti oli ihan tosissaan tarkoitettu ;))
....vaikka tunnen ilkikurisuuteni joskus olevan hieman irtautuvaa sorttia, niin olen silti empaattinen ja kiltti Peter Pan ja Helikeiju yhtä-aikaa..
aurinkoista viikonloppua kaikille lovettajille ja villiä viikonloppua suosikkikeijulleni!persoona! Mutta sinun täytyy vielä hieman kypsyä. Karviaiset ovat jo kypsyneet ja niistä voi tehdä semmoista suihkugeelin tapaista muutaman muun aineen kanssa keittämällä. Mutta en minä kumminkaan mikään noita ole.
Ihanaa viikonloppua kaikille :)
- samaa tänne
kiitos!
- Catsy_666
Minä olen löytänyt kanssa mahtavan ihmisen viimeaikoina! Mutta rakkaus on nuori, mitä tahansa voi tapahtua...
Muuten, tämä rakkaani ponkaisi vierelleni heteromaailmasta! :o
Onnittelut Tiitus-007:lle! Tiedän miltä se tuntuu! :) - ARKIPÄIVÄN HUOLENPIDOSTA
Ihmisen lähellä on lämmin.
Ota kiinni kädestä, paina poskea, halaa
ja rutista.
Puhu ja kerro asioita - äläkä unohda kuunnella.
Ole läsnä ja lähellä. Rakasta.
Rakkaus on elämän kantava voima.
On humalluttavaa tuntea, että on olemassa joku,
joka on tärkeämpi kuin kukaan,
rakkaampi kuin kukaan -
joku, joka täyttää
mielen vallattomalla riemulla.
Iloitse rakkaudesta,
kun se osuu kohdallesi,
mutta muista
kunnioittaa sen syvintä olemusta.
sinä saat rakkaudestasi ilon,
mutta sinä kannat myös vastuun
itsestäsi ja rakastetustasi.
-Anne-Marie
ONNEA TEILLE MOLEMMILLE! T:SHIRLEY66 - duedonne
Paljon onnea yhteiselle polullenne!
Missä maassa, millä tähdellä kohtasimme
missä metsässä huojuimme
millä niityllä kasvoimme kukkien rinnakkain.
Kulkivatko sielumme samojen usvien läpi
saman ikävän kantamina ja nyt
tällä tähdellä,
tällä polulla kohdatessamme
sielumme samaa sukua
löysivät levon toisissaan.
-Maaria Leinonen- - tiuhtipiuhti
paljonpaljon onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2242953Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1782583Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1091218Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321122- 701078
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2841029Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3411002Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20949Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22798