Mul on tai oli yks peli minkä nimi on SanAndreas
ikäraja:18
Äiti ja iskä lupas ostaa mul SanAndreasin jos mää tulen mun omaa kielijänne katkaisuun ja oon nätisti olin sillo viel 10v.Mä menin sit sin ja kielijänne katkastii ja äiti ja iskä osti mulle SanAndreasin.Mut sitte siit joku 2 viikkoo etee päin nii ne otti sen pelin pois.Enkä vieläkää tajuu miks ne sit lupas sen mulle ja otti pois.Ja nytte ko oon kysyny koska saan sen ne vaa siihe et parin vuoden pääst.
Vastatkaa miten sainsin ne muuttaa mielensä!
Oon
10
1222
Vastaukset
- -.-
Ompas epäreilut vanhemmat sulla. Lupaa, antaa ja sit ottaa pois. Empä tiedä mitä voit tehdä koska vanhempas sen päättää mitä nuori tekee. Mut koitas tehä niiden kans joku uus diili? :D
- OIKEIN TEKIVÄT
kuules satun tietämään minkälainen peli tämä san andreas on. Ei ihan sinun ikäisille tarkoitettu. Siinä pelissä hakataan ja tapetaan ihmisiä. sitten vielä tietämättömille tiedoksi että tässä pelissä tämä päähenkilö hakee kadulta näitä kadulla työskenteleviä naisia ja sen jälkeen he käyvät itse asiaan. Ehkä jos odottaisit muutaman vuoden ennenkuin sitä peliä pelaat.
Vanhempasi tekevät oikein kun se pelin ottivat pois. Ei ihme jos jo tuon ikäiset muksut tappelevat kadulla. Oikein tekivät!!!- taas yks mummo
on siinä pelissä muutakin tehään tehtäviä!
ite oon pelannu aika paljon väkivaltapelejä eikä ne oo mitään käytökseen vaikuttanu.
oon vetäny san andreasin jo 4 kertaa läpi 100%
on kyllä epäreilut vanhemmat käyt ekeks katkasees kielestäs jänteen ja sitte annetaan peli ja viedään pois!
eti se piilo minne ne on pelin pistäny ja pelaa sitä sitten ja pistä samaan paikkaan aina takas.
san andreasista ei oo mitään iloo enää parin vuoden päästä ku on tullu uudet gta pelit - ite taidat olla myös joku 1...
taas yks mummo kirjoitti:
on siinä pelissä muutakin tehään tehtäviä!
ite oon pelannu aika paljon väkivaltapelejä eikä ne oo mitään käytökseen vaikuttanu.
oon vetäny san andreasin jo 4 kertaa läpi 100%
on kyllä epäreilut vanhemmat käyt ekeks katkasees kielestäs jänteen ja sitte annetaan peli ja viedään pois!
eti se piilo minne ne on pelin pistäny ja pelaa sitä sitten ja pistä samaan paikkaan aina takas.
san andreasista ei oo mitään iloo enää parin vuoden päästä ku on tullu uudet gta pelitpelinikäraja sattuu olemaan se k18.. eikäs se tarkota että ei jos olet alaikäinen! ja tehtävät tässä pelissä.. tapat ihmisiä ...
- raakuus ja väkivalta
yhä enemmän, kun vanhemmat kielsivät tämmöiset pelit minulta, pelasin toisinaan tällaisia salaa, ja kavereita olen kuullut, että ei tunne yhtään sairaampaa kaveria kun minä :D näiltä löytyy tekkeniä, gta:ta, resident eviliä hyllystä, minä taas tyydytin tarpeeni mm. kauhu/splatterkirjoihin, elokuviin jne.
- 11v poika
no vittu!sit etin ite sen saatana!
- Äitöö
kuules satun tietämään minkälainen peli tämä san andreas on. Ei ihan sinun ikäisille tarkoitettu. ``Siinä pelissä hakataan ja tapetaan ihmisiä. sitten vielä tietämättömille tiedoksi että tässä pelissä tämä päähenkilö hakee kadulta näitä kadulla työskenteleviä naisia ja sen jälkeen he käyvät itse asiaan. Ehkä jos odottaisit muutaman vuoden ennenkuin sitä peliä pelaat.
Vanhempasi tekevät oikein kun se pelin ottivat pois. Ei ihme jos jo tuon ikäiset muksut tappelevat kadulla. Oikein tekivät``
Meillä on se peli ja lapseni on 7, 12 ja 14v ja he KAIKKI pelaavat sitä 12 ja 14v tekee tehtäviä yms. siinä pelissä ja 7v leikkii että se ´´päähenkilö´´
lähtee lomille toiseen kaupunkiin tai maalle! Mielestäni ei siinä ole mitään väärää eihän veri edes näytä aidolta siinä pelissä!! Sen ikäraja pitäisi olla k15 ja on 7v tyttöni katsonut monta k15 ja k11 leffaa! Esim. Pinnan alla k15 kaikki harry potterit k11 ja 12v katsoi Kaunan 10vuotiaana eikä ole kertaakaan kumpikaan tullut valittelemaan pahoista unista!!
- hohhoijjaaa...
No jo on mä oon 12v ja saan ostaa k-18 pelei siis sillon kun äiti on mukana koska myyjät ei myis muuten..pelaa sitä peliä sitte netissä...
- että ottivat pois
Siskoni on kaupassa osastovastaavana, hän on monasti kertonut kuinka häntä inhottaa myydä iseille noita San Andreaksia yms. pelejä, koska monilla iseillä on mukana jopa arviolta kuusivuotiaita lapsia. "Tälle meidän Jarille synttärilahjaksi ajattelin ostaa". Minkäs myyjä sille voi :/
- seeefferi
jos keräät rahaa jollain keinolla ja ostat pelin itte kaupasta, salaa tietenkin. =D pelaat sitä ja pistät pelin johonki varmaan piilon mistä sun vanhemmat ei löydä sitä =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070