Lisää tietoa Le Coco Beashista

Turust päin

Olemme helmikuun 12.päivänä lähdössä lomailemaan ja haluaisin lisää tietoa Le Coco Beach -hotellista. Minkälaiset on bungalovit, joissa on maateranssi ym ym.Tarvitaanko hiustenkuivaajaan lisälaite ja onko minibaari maksullinen?

5

2487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Costeira

      Olimme itse majoittuneena hotellihuoneisiin ja ne oli ihan ok. Bungaloveja emme nähneet sisältä. Ne olivat vieri vieressä, kaksi eri huoneistoa alakerrassa ja yksi yläkerrassa ja ainakin kauimmista oli matkaa reilusti päärakennukseen, rantaan oli lyhyt matka. Meillä oli huoneessa hiustenkuivain adapteri valmiina. Litteät pistokkeet meni suoraan pistorasiohin vaikka vähän heiluivatkin niissä. Minibaari kuului all inclusiveen ja täytettiin päivittäin. Kokonaisuutena kyseinen hotelli oli mielestämme todella hyvä. Vihjeeksi: rannalla kun kauppaavat retkiä, niin kannattaa kiinnittää huomiota millaisilla veneillä matkoja tehdään, huomattiin että halvoissa retkissä veneetkin on vähän nuhjuisia. Hyvät matkat saimme hotellissakin matkoja välittävästä White Sand Tourista. Ja rannan korukauppiaiden hinnoista 30-50% saa tingittyä pois. Taksikuskit yleensä alkavat suositella ajon aikana jotain halpoja vaateliikkeitä, luultavasti heillä on jokin sopimus kyseisten kauppojen kanssa. Näissä ns. merkkiliikkeissäkin saa olla tarkkana, koska näyttivät myyvän feikkejä aitojen seassa, tämän huomasimme ainakin burberryn tuotteissa.

      • Turust päin

        Kiitos tiedoista! Lennämme suoraan Hesasta. Emme ole varanneet paikkoja. Onko ne varattava ennen lentoa? Olen varannut matkat samaan aikaan. Olemme aina ennen päässeet rinnakkain ilman eri varauksia.


      • Costeira
        Turust päin kirjoitti:

        Kiitos tiedoista! Lennämme suoraan Hesasta. Emme ole varanneet paikkoja. Onko ne varattava ennen lentoa? Olen varannut matkat samaan aikaan. Olemme aina ennen päässeet rinnakkain ilman eri varauksia.

        Jos menette Finnmatkojen lennolla, niin paikat voi varata tuolta http://britanniaairways.ezytravel.nu/fi/
        45 vrk ennen matkaa varaustunnuksilla. Yleensä matkanjärjestäjä pyrkii laittamaan samalla varauksella olevat vierekkäin tai lähekkäin, mutta jos haluaa pelata varman päälle niin varaa etukäteen. Tuo sitten maksaa jonkinverran, mutta ei mahdottomia, ellei halua enemmän esim. jalkatilaa.


    • klzcnk

      itse oon pari kertaa mauritiuksel le coco beachissa kävässy.. ja oma hiustenkuivaaaja ei ainakaan pysynyt pistorasiassa viime kerroilla...
      ja ne bungalovi mökit on lähes samanlaisia sisältä kun ne tavalliset huoneetkin

    • papinow

      Bungalovit ovat kolme huonetta käsittäviä asuntoja. Alakerta ,kaksi standard villaa ja yläkerrassa yksi superior villa .Maaterassi on betonilaatta jossa pöytä ja pari Maskusta ostettua muovituolia mutta siitä pääsee nurmikolle,missä valtava määrä palmuja.Lisälaitetta h.kuivaajaan ei tarvita.Minibaari maksullinen ,ellei all incl.Hotellihan on rakennettu joskus 80 luvun loppupuolella mitään suurta remppaa ei ole tehty,vaan pikkuhiljaa uusittu.Muurahaisia,hämähäkkejä ja trooppisia ötököitä tapaa huoneissa mutta onneksi pikku liskot syövät näitä.Hotellin ilmapiiri on todella mahtava.Ruoka on varmasti suomalaiseen makuun ja monipuolista.Ravintoloissa häiritsevä tekijä on pikkulinnut.Itse lähden sinne 14.02.08 11.kerran ,myös Turust

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe