Mitä mieltä?

aqua......

Hei !

Mitä mieltä te muut tekstipuhelimen käyttäjät olette mieltä tpp:n nykytilanteesta? entä miten toimii internettekstipuhelut? Itse en ole oikein tyytyväinen kun aina pitää jonottaa niin kauan.

5

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT.

      Raivostuttavaa tosiaan, että TPP (internettekstipuhelupalvelu) on kauhean hidas.. Odottelen tässä vielä mun vuoroa.. varmaan jo tunnin. Mietityttää, että onko niin paljon "soittajia"... Minun asia TPP:n kautta kestäisi vain joitain minuutteja, turhauttava olo, että sen eteen joutuisi odottamaan aika pitkään. Vai saako edes vuoroa tänään.

      Onkohan niin, että paikalla vain yksi palvelija... mutta olisi joka tapauksessa parantamisen varaa, kun pitää noin pitkään odotella tai saada ollenkaan palvelua.

      • aqua....

        Olen samaa mieltä, tänään jonotin tavallisen tekstipuhelimeen puol tuntia ja se on aivan liikaa kauan. Olisi kiva tietää missä / mikä mättää ?


      • TT.
        aqua.... kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, tänään jonotin tavallisen tekstipuhelimeen puol tuntia ja se on aivan liikaa kauan. Olisi kiva tietää missä / mikä mättää ?

        Eilen mulla meni puolitoista tuntia (internettekstipuhelu), en voinut enää odottaa loppuun saakka!! Sillä aikaa vaan surffailin ja kirjoittelin sähköpostia. Huh, raivostuttavaa..

        Olisiko niin, että nyt vielä ilmaista palvelua..siksi huono palvelu? Entä jos tulee joskus maksullinen juttu, toivottavasti ei tule yhtä huonoa palvelua!! Mutta kuitenkin pari kuukautta sitten toi internettekstipuhelupalveu oli toiminut ihan loistavasti, ei tarvinnut kauheasti odotella. Joko sain suoraan oman vuoron, tai tarvitsi odottaa 2-5 minuuttia. Myös aikaisempina aikoina toiminut ihan hyvin. Mutta nyt ööö? Missä vikana.. minua myös kiinnostaa tietää.


      • Kivikuuro
        TT. kirjoitti:

        Eilen mulla meni puolitoista tuntia (internettekstipuhelu), en voinut enää odottaa loppuun saakka!! Sillä aikaa vaan surffailin ja kirjoittelin sähköpostia. Huh, raivostuttavaa..

        Olisiko niin, että nyt vielä ilmaista palvelua..siksi huono palvelu? Entä jos tulee joskus maksullinen juttu, toivottavasti ei tule yhtä huonoa palvelua!! Mutta kuitenkin pari kuukautta sitten toi internettekstipuhelupalveu oli toiminut ihan loistavasti, ei tarvinnut kauheasti odotella. Joko sain suoraan oman vuoron, tai tarvitsi odottaa 2-5 minuuttia. Myös aikaisempina aikoina toiminut ihan hyvin. Mutta nyt ööö? Missä vikana.. minua myös kiinnostaa tietää.

        Mulla on ainaki yleensä hyvin toiminut. Just viime viikolla soitin ja heti vastattiin. Uskomatonta,että olette joutuneet odottamaan noin kauan. Kantsii antaa sinne palautetta eikä jäädä odottelemaan! Olis hyvä myös selvittää, milloin on ruuhkaa. Veikkaisin ,että heti aamusta kun puljut aukeaa ja lounasaikaan.


      • Wihtoori
        Kivikuuro kirjoitti:

        Mulla on ainaki yleensä hyvin toiminut. Just viime viikolla soitin ja heti vastattiin. Uskomatonta,että olette joutuneet odottamaan noin kauan. Kantsii antaa sinne palautetta eikä jäädä odottelemaan! Olis hyvä myös selvittää, milloin on ruuhkaa. Veikkaisin ,että heti aamusta kun puljut aukeaa ja lounasaikaan.

        Vieläkö tää internetpuhelin toimii??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe