Kertokaapa sattumuksia merkkiliikkeistä!
Huonoin Toyota-liike?
6
2319
Vastaukset
- wussi.
Olen tavannut muuttoman niin huonin Vw liikeen
että
olen unohtanut sen huonon Toyota liikkeen.
Koko Toyota on noussut uuteen arvoon jokaisen Vw huollon jälkeen.- ei saanu selvää(?)
hampaat suuhun ja yritä uudestaan
- wussi.
ei saanu selvää(?) kirjoitti:
hampaat suuhun ja yritä uudestaan
Olen tavannut muutaman niin huonon Vw liikkeen
että
olen unohtanut sen huonon Toyota liikkeen.
Koko Toyota on noussut uuteen arvoon jokaisen Vw huollon jälkeen.
---------------------
Jos et nyt ymmärrä,
olet mielenvikainen.
- Vain asiakas
Poistivat (varastivat) ajovalonpesimet puskurinvaihdon ohessa. Asiakkaana huomasin tapahtuneen itse kuukautta myöhemmin pesureita tarvitessani. EI anteeksipyyntöä.
- -Js-
Seinäjoelta. Olin ostamassa uutta farkkucorollaa ja erehdyin sitten vähän "tinkaamaan" niin myyjä tokasi siihen et hevoskauppojen aika on ohi. No maakunnan auto sai pitää corollansa. Ostin sitten uuden corollan tervajoen Rinta-Joupilta, siellä palvelu pelasi ja vähä sain vielä tingattuakin...
- JML82
Olen asioinut parissa Toyota-liikkessä. Täytyy sanoa, että todella hyvää palvelua olen molemmista saanut. Elikkä kyseessä on OK-Auto Joensuussa ja Auto-Konetalo Waschko Kiteellä. OK-Autosta jopa huoltoneuvoja soitti perään, että toimiiko auto nyt, ku käytin takuuhuollossa! Esimerkillistä palvelua molemmissa.
Kiteen liikeessä todella mukava tunnelma sekä asiantunteva palvelu. Ei mitään valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564304SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2924178Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663696Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933583Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä993180Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312497Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv371900Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681793Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161783- 381713