Kyllä tää bisseys välillä aiheutaa mulle ainakin päänvaivaa ja harmia.Joskus ajattelen, että ois helpompaa olla joko äärilepe tai äärihetero ja sillä selvä.OIs jotenkin varmempi, että ketä lähestyy ja itseluottamuskin ois parempi, kun tietää, et okei kattelen nyt vaan TON sukupuolen edustajia.
Välil kyl ärsyttää, et fiiliksiä riittää molemmille.Ei tietenkään yhtä aikaa, vaan siis peräjälkeen, mutta p.rseestä se on sekin.Ois helpompi visualisoida elämäänsä eteenpäin, tyyliin "kersoja 10 vuoden päästä".
trouble trouble trouble
2
578
Vastaukset
- Mona73
Ei se ole helppoa umpiheteroillakaan, voihan heilläkin olla useampi vastakkaisen sukupuolen edustaja yhtä aikaa kiikarissa. Minulla on useita umpiheteroystäviä, joilla on päättämisen vaikeus ja osaavat todella järjestää itsensä ongelmiin näiden asioiden kanssa.
Itse kun huomasin bisseyteni... No hankalaa se oli tavallaan, mutta tavallaan tuntui tosi hyvältä, tuntui että sain elämääni jotain mikä umpiheteroilta puuttuu :) - Nimetön
niinpä niin..itse erosin juuri poikaystävästäni osittain tuon asian takia.ja niin mietityttää onko mahdollista olla miehen ja naisen kaa..erikseen.tällä hetkellä unelmoin tyttöystävästä.. ei ole 21 ikävuoteen mennessä ollut yhtäkään..unelmissani olisi tyttöystävä, joka hyväksyisi sen, että haluan,ehkäpä, joskus silloin tällöin myös miehen läheisyyttä ilman, että tarvitsee olla mustasukkainen.miksipä ei hänkään saisi miehien kanssa olla tai miksei kolmenkimppaa.aika seksi painotteiseksi meni..yritän tässä hyväksyä eri puoleni pysyvänä ominaisuuksena.ja unohtaa unelmat yksinkertaisemmasta (?) normi elämästä.asian selkiintymistä vaikeuttaa myös se, että olen enemmän ujon puoleinen, kuin hälläväliä kukasta kukkaan tyttö..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637