Kyllä tää bisseys välillä aiheutaa mulle ainakin päänvaivaa ja harmia.Joskus ajattelen, että ois helpompaa olla joko äärilepe tai äärihetero ja sillä selvä.OIs jotenkin varmempi, että ketä lähestyy ja itseluottamuskin ois parempi, kun tietää, et okei kattelen nyt vaan TON sukupuolen edustajia.
Välil kyl ärsyttää, et fiiliksiä riittää molemmille.Ei tietenkään yhtä aikaa, vaan siis peräjälkeen, mutta p.rseestä se on sekin.Ois helpompi visualisoida elämäänsä eteenpäin, tyyliin "kersoja 10 vuoden päästä".
trouble trouble trouble
2
575
Vastaukset
- Mona73
Ei se ole helppoa umpiheteroillakaan, voihan heilläkin olla useampi vastakkaisen sukupuolen edustaja yhtä aikaa kiikarissa. Minulla on useita umpiheteroystäviä, joilla on päättämisen vaikeus ja osaavat todella järjestää itsensä ongelmiin näiden asioiden kanssa.
Itse kun huomasin bisseyteni... No hankalaa se oli tavallaan, mutta tavallaan tuntui tosi hyvältä, tuntui että sain elämääni jotain mikä umpiheteroilta puuttuu :) - Nimetön
niinpä niin..itse erosin juuri poikaystävästäni osittain tuon asian takia.ja niin mietityttää onko mahdollista olla miehen ja naisen kaa..erikseen.tällä hetkellä unelmoin tyttöystävästä.. ei ole 21 ikävuoteen mennessä ollut yhtäkään..unelmissani olisi tyttöystävä, joka hyväksyisi sen, että haluan,ehkäpä, joskus silloin tällöin myös miehen läheisyyttä ilman, että tarvitsee olla mustasukkainen.miksipä ei hänkään saisi miehien kanssa olla tai miksei kolmenkimppaa.aika seksi painotteiseksi meni..yritän tässä hyväksyä eri puoleni pysyvänä ominaisuuksena.ja unohtaa unelmat yksinkertaisemmasta (?) normi elämästä.asian selkiintymistä vaikeuttaa myös se, että olen enemmän ujon puoleinen, kuin hälläväliä kukasta kukkaan tyttö..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376