kisan menetys

voi voi

on se outoo ku ei ole kissa enään pyörimässä jaloissa eikä kerjäämässä ruokaa..lopetin kissan maanantaina..kyllä siinä itkua tuli aika kauan eikä se musta noloa ole jos itkee vaikka oon mies..kyllä niihin kissoihin kiintyy tosi paljon..millonhan tähän tottuu että kissaa ei enään ole...tuli tossa taas paha olo ku olin tiskaamassa ja kissa oli joka kerta mukana siinä auttamassa..tais tykätä tiskaamisesta..no eiköhän tähän totu =/

2

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :o(

Tiedän niin hyvin miltä tuntuu. Itsellä karkasi kissa pari viikko sitten ja löytyi kuolleena. Ekat päivät oli ihan kauheita, itkin ja itkin ja itkin vaan. Suoraan sanottuna olin tosi masentunu, halusin kuolla ja päästä samaan paikkaan kissan kanssa koska se oli mun eka kissa ja rakastin sitä ku omaa lasta. Niitä ajatuksia päässä pyöri muutamia päiviä. Sitten vähitellen ne itkukerrat väheni, yhtäkkiä en itkeny enää kuin kerran päivässä, sit lopulta en ollenkaan. Viikon kuluttua olo tuntui jo sangen normaalilta vaikka ikävä toki on vieläkin kova. Meillä tilannetta helpotti että otettiin heti uus kissa yksin jääneen kisun kaveriks. Piristi kummasti mieltä seurata pikku taaperon toilailuja. Eihän se menetettyä kissaa korvaa mut piristää silti mieltä ja nyt parin viikon jälkeen tuo pentu on jo meille tosi rakas.

Edesmennyt kissa on muistoissa aina ja varmaan sullakin säilyy ikuisesti mielessä. Itke vaan niin paljon kuin itkettää, se helpottaa kyllä jossain vaiheessa ja pystyt muistelemaan kissaasi hymyillen. Niin vaikealta kuin se kuulostaakin, niin niin tulee kyllä käymään. Vielä jonain päivänä muistat kissaasi ilolla, et surulla.

• _julia_

kui se kissa piti lopettaa :S??. tietenkin se on kauheet kun ei oo enään ketä pyörii jaloissa ja kaikkeet semmosta. Mut jos hankkisit uuden kissan :)?. Tuleehan sitä vanhaa kissaa ikävä, mutta on sekin ihanaa kun on uusi kissa talossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe