Saimme pienokaisemme kotiin

Lottastiina

4.4.2007 meille syntyi pienenpieni tyttö rv 24 4.
Painoi 620g ja pituutta hurjat 29cm.
Perjantaina kannoimme pienen rakkaan tyttäremme kotiovesta ensimmäisen kerran sisään neljä kk syntymän jälkeen.
Kuulkaa, se oli niin uskomaton tunne, uskomaton tunne on vieläkin.
Lapsi nukkuu nyt samassa huoneessa meidän kanssa, kuulen öisin oman lapseni tuhinan, oma vauvani on kotona.
Hän selvisi vaikeahkosta alusta huolimatta ja näyttää sille, että on terve pieni tyttö.
Hän painoi kotiutuessaan 2,9kg, pituuttakin 49cm. Isohan hän jo on.

7

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitimyös...

      Paljon onnea että saitte vauvanne kotiin. tiedän että se on ihana tunne saada oma vauva kotiin.

      Hyvää jatkoa ja onnea tuoreelle perheelle :)

    • kotiin!

      itsellä sama tilanne. Kaksikuukautta ennen aikojaan tuli poikavauvamme. Nyt kaksiviikkoa ollut kotona.
      Sairaalassa joutui olemaan kolme viikkoa. Kotiutuessaan painoi n 2500kg Ensimmäisessä koti-viikossa painoa oli tullut 350g -joten kasvaa kuin silmissä.

    • Minä myös

      pienen tyttönne kotiinpääsyn johdosta! Oma pienokaiseni syntyi täsmälleen samoila viikoilla ja sairaalassa olemme edelleen. Yli kaksi kuukautta on jo kulunut tyttäremme syntymästä. Mahtaa olla uskomaton tunne saada oma lapsi kotiin pitkän ja rankan sairaala-ajan jälkeen, tuskin maltan itse odotaa sitä päivää. Olisi tosi kiva kirjoitella kanssasi enemmän, koska niin samassa tilanteessa olemme olleet. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

    • Paljon paljon

      Paljon onnea teille!

      Meillä odoteltiin kuukausi, että saatiin poika sairaalasta kotia. Ja ensimmäinen päivä ja yö oli kyllä mahtavia! Ei tarttenut enää ajaa sairaalaan katsomaan ja jättää pientä sairaalaan yöksi yksin.

    • Meidän

      poika syntyi rv 23, mutta menehtyi.

      • suureen

        suruunne. Muuta en osaa sanoa :`(


    • Nella1971

      Onnea koko perheelle. Tiedän tunteen, meilläkin keskostyttö joka nyt on 8 kk ja varsinainen vilpertti - ihana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe