4.4.2007 meille syntyi pienenpieni tyttö rv 24 4.
Painoi 620g ja pituutta hurjat 29cm.
Perjantaina kannoimme pienen rakkaan tyttäremme kotiovesta ensimmäisen kerran sisään neljä kk syntymän jälkeen.
Kuulkaa, se oli niin uskomaton tunne, uskomaton tunne on vieläkin.
Lapsi nukkuu nyt samassa huoneessa meidän kanssa, kuulen öisin oman lapseni tuhinan, oma vauvani on kotona.
Hän selvisi vaikeahkosta alusta huolimatta ja näyttää sille, että on terve pieni tyttö.
Hän painoi kotiutuessaan 2,9kg, pituuttakin 49cm. Isohan hän jo on.
Saimme pienokaisemme kotiin
7
2204
Vastaukset
- Äitimyös...
Paljon onnea että saitte vauvanne kotiin. tiedän että se on ihana tunne saada oma vauva kotiin.
Hyvää jatkoa ja onnea tuoreelle perheelle :) - kotiin!
itsellä sama tilanne. Kaksikuukautta ennen aikojaan tuli poikavauvamme. Nyt kaksiviikkoa ollut kotona.
Sairaalassa joutui olemaan kolme viikkoa. Kotiutuessaan painoi n 2500kg Ensimmäisessä koti-viikossa painoa oli tullut 350g -joten kasvaa kuin silmissä. - Minä myös
pienen tyttönne kotiinpääsyn johdosta! Oma pienokaiseni syntyi täsmälleen samoila viikoilla ja sairaalassa olemme edelleen. Yli kaksi kuukautta on jo kulunut tyttäremme syntymästä. Mahtaa olla uskomaton tunne saada oma lapsi kotiin pitkän ja rankan sairaala-ajan jälkeen, tuskin maltan itse odotaa sitä päivää. Olisi tosi kiva kirjoitella kanssasi enemmän, koska niin samassa tilanteessa olemme olleet. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
- Paljon paljon
Paljon onnea teille!
Meillä odoteltiin kuukausi, että saatiin poika sairaalasta kotia. Ja ensimmäinen päivä ja yö oli kyllä mahtavia! Ei tarttenut enää ajaa sairaalaan katsomaan ja jättää pientä sairaalaan yöksi yksin. - Meidän
poika syntyi rv 23, mutta menehtyi.
- suureen
suruunne. Muuta en osaa sanoa :`(
- Nella1971
Onnea koko perheelle. Tiedän tunteen, meilläkin keskostyttö joka nyt on 8 kk ja varsinainen vilpertti - ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289