kuulin koputusta

kummitusko?

Luin tuossa n.10min sitten tätä suomi24 -keskustelua ja sitten vaan yht'äkkiä kuului ovelta päin 2-3 nopeaa koputusta, menin ovelle ja katsoin ovisilmästä, ei ketään rapussa! :o

Onko teidän mielestä tuollainen kummittelua. Toisena vaihtoehtona luulen että tuuli se vaan kolisutteli avointa akkunaa, mene ja tiedä.

Sitten mää kyselisin että tiedättekö yhtään kummittelutaloja Helsingissä (keskustassa Kampin lähellä)? kun oon menossa käymään sinne perjantaina.

4

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkin

      Jännä juttu, olin itse päivälevolla samoihin aikoihin
      kun heräsin unesta koputuksiin ovella. Heräsin välittömästi ja riensin ovelle, ei ketään mailla halmeilla. Asun Keski-Suomessa rivitalossa.

      Itse olen varma ettei kyseessä ollut tuuli. Muutamia
      vuosia sitten asunnossani kummitteli sähkölaitteet,
      osa rikkoutui sen seurauksena.

      • sumealogiikka

        niin, lapsethan ei käy huvikseen koputtelemassa oville ja juokse karkuun... mut jos ne oli kummituslapset :)

        ja mistä tiedätte ettei se koputus ollut siinä unen puolella, osin valveilla ollessa?

        mut ei, on sen pakko olla kummitus....


      • vaan
        sumealogiikka kirjoitti:

        niin, lapsethan ei käy huvikseen koputtelemassa oville ja juokse karkuun... mut jos ne oli kummituslapset :)

        ja mistä tiedätte ettei se koputus ollut siinä unen puolella, osin valveilla ollessa?

        mut ei, on sen pakko olla kummitus....

        Ovikellon soimisen kuuleminen lienee yleisempiä hallusinaatioita maailmassa.
        Tapahtuu aina siinä unen ja valveen rajamailla.
        Harmillista kyllä sitä on mahdoton erottaa oikeasta ovikellon soimisesta.Pitää vaan nousta ja rientää ovelle.


      • mörölä
        vaan kirjoitti:

        Ovikellon soimisen kuuleminen lienee yleisempiä hallusinaatioita maailmassa.
        Tapahtuu aina siinä unen ja valveen rajamailla.
        Harmillista kyllä sitä on mahdoton erottaa oikeasta ovikellon soimisesta.Pitää vaan nousta ja rientää ovelle.

        se olin minä koputtelemassa... myönnän! olen mörkö ja pidän pelottelusta. asun kaapeissanne ja tulen yöllä kiusaamaan. mörmör! purr!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe