Olen menossa laparoskopiaan, ja tahtoisin tietää paljonko se tulee maksamaan. Laparoskopia tehdään Pohjois-Karjalan keskussairaalassa
lapsettomuuspoliklinikka.
Minkä hintainen muilla on tuo tähystysleikkaus ollut?
Paljonko maksaa laparoskopia?
8
3254
Vastaukset
- sen hinta
on n. 70-75 euroa.
- Jos päiväkirurgisesti niin
Edellinen postaaja - laitatko vielä lähteesi näkyviin?
Julkisella eksploratiivinen laparoskopian kustantaa palveluhintana 600-700 euroa. kts. esim.
http://www.vsshp.fi/fi/dokumentit/7733/vsshp_hinnasto_2006_700kt.pdf - kaarina
Jos päiväkirurgisesti niin kirjoitti:
Edellinen postaaja - laitatko vielä lähteesi näkyviin?
Julkisella eksploratiivinen laparoskopian kustantaa palveluhintana 600-700 euroa. kts. esim.
http://www.vsshp.fi/fi/dokumentit/7733/vsshp_hinnasto_2006_700kt.pdfTuo 600-700 euroa on hinta kunnalle eli todellinen hinta. Potilas maksaa ne muutaman kymmenen euroa ja veronmaksajat loput.
- tyks
Olin syyskuussa 06 laparoskopiassa ja maksoin siitä sen poliklinikkamaksun mikä oli muistaakseni 22 euroa....
- tyksi
...viime toukokuussa Tyksissä laparoskopiassa, ja se olisi maksanut 22 €, mutta jouduin jäämään yöksi tarkkailtavaksi toimenpiteessä tapahtuneiden ongelmien vuoksi, ja hinnaksi tulikin sitten 52€.
- Onni-75
Minulla tehtiin Kysissä, päiväkirurgisella ja maksoi 72 euroa.
- myöskin
72 € lasku tipahti pe luukusta.
- ossipossi
myöskin kirjoitti:
72 € lasku tipahti pe luukusta.
tuo maksoi 72 euroo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070