Marokkolainen mies

Nanna.

Olin marokossa vähän aikaa sitten, ja tapasin agadirissä hotellityöntekijänä olevan 22-vuotiaan miehenalun. Mies tuli itse juttelemaan, ja puhuimmekin pitkään kaikesta maan ja taivaan välillä. Huumoria oli ilmassa paljon, ja jonkun verran flirttiäkin. Hän oli selkeästi todella ylpeä kotimaastaan, ja tiesi pari asiaa Suomesta. Hän kehui useaankin otteeseen kirkkaansinisiä silmiäni, ja kehui minua mukavaksi. Mutta jo kahden tunnin jälkeen hän kertoi, että rakastaa minua, ja alkoi kutsua minua tytökseen. Minä olin tietenkin vähän hämmentynyt ja yritin paeta tilanteesta huumorin avuin. Kerroin että yksi matkaseurueestani hieroo tuttavuutta kanssani, ja hän sanoi, että ei pidä siitä, koska haluaisi minun olevan vain hänen. Jonkin verran hän oli mustasukkaisen oloinen, mutta silti koko ajan hauska ja kohtelias. Ehdimme vaihtaa paljon ajatuksia loman päätteeksi, ja nyt hän tekstailee usein, koska haluaisi minut marokkoon asumaan kanssaan. Minäkin olen todella ihastunut, niin häneen kuin Marokkoonkin. kertaakaan en nähnyt hänen flirttailevan tai edes katsovan muita tosi sieviä turistityttöjä. kuitenkin epäilyttää. monta juttua olen jo lukenut missä uskotellaan, että marokkolaiset miehet pitää eurooppalaisista naisista sen takia, että haluaisi heidän avullaan päästä pois marokosta. mies jonka kanssa juttelin ei koskaan vihjaissutkaan tällaista, puhuttiin koko ajan siihen tyyliin, että mitä jos minä muuttaisin sinne.

38

11556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MursuliKukkuu

      Ja sä tietysti oot niin naivi, että uskot kaiken tuollaisen. Älä hyvä ihme jatka tota, tai... No omapahan on asiasi, jos haluat elämäsi pilata.

      • suksi suolle

        olisit kirjoittamatta. Taidat olla pahemman kerran kyrsiintynyt omaan elämääsi,kun et soisi muidenkaan haaveilevan muista kuin suomalaisista peräkammarin pojista. Sinulle ihastunut,ONNEA uuden ystäväsi kanssa tulevaisuudessa!


      • Hhbhunnu
        suksi suolle kirjoitti:

        olisit kirjoittamatta. Taidat olla pahemman kerran kyrsiintynyt omaan elämääsi,kun et soisi muidenkaan haaveilevan muista kuin suomalaisista peräkammarin pojista. Sinulle ihastunut,ONNEA uuden ystäväsi kanssa tulevaisuudessa!

        Onnea psykopaattisi kanssa!


    • el guerrouj

      tälläinen käyttäytyminen on marokossa hyvin yleistä. Niinkuin islamilaisissa kulttuureissa yleensäkin. Valitettavaa etten osaa sanoa mitään muuta mutta ymmärtänet että tuhansia arabeja hukkuu vuosittain välimereen. Vielä jos kyseessä on kaunis nainen, saa se jokaisen marokkolaisen uskomaan haaveisiinsa. Loppupeleissä kyse on kumminkin euroopasta.

      • nainen

        Avaa silmasi, tytto hyva. On miljoonia marokkolaisia (huom kaikki eivat valttamatta ole arabeja joihin aina vedotaan) jotka haluavat paasta pois maastaan keinoin milla hyvansa. Tahan asiaan on siis apuna eurooppalaiset naiset, avioliittoon ja eurooppaan. Kuitenkin he tanne paastyaan pettyvat suuresti. Ja nainen viela enemman.
        Jokainen naista hotellityontekijoista / tarjoilijoista on monta naista samaan aikaan kiehumassa kattilassa, valitettavasti.
        ala usko valttamatta heihin.
        tama ohjeena henkilolta, joka on kuullut / nahnyt liikaakin.


      • yep
        nainen kirjoitti:

        Avaa silmasi, tytto hyva. On miljoonia marokkolaisia (huom kaikki eivat valttamatta ole arabeja joihin aina vedotaan) jotka haluavat paasta pois maastaan keinoin milla hyvansa. Tahan asiaan on siis apuna eurooppalaiset naiset, avioliittoon ja eurooppaan. Kuitenkin he tanne paastyaan pettyvat suuresti. Ja nainen viela enemman.
        Jokainen naista hotellityontekijoista / tarjoilijoista on monta naista samaan aikaan kiehumassa kattilassa, valitettavasti.
        ala usko valttamatta heihin.
        tama ohjeena henkilolta, joka on kuullut / nahnyt liikaakin.

        Marokkolaiset ajattelevat euroopan olevan paratiisi. Kun he tänne lopulta pääsevät he pettyvät pahasti. Moni haluaisi palata kotimaahan, mutta ei tyhjin käsin. He jäävät tänne loukkuun. Eräs marokkolainen nainen tuli täällä suomessa hulluksi. Huijareitakin on, mutta ei pidä yleistää.


      • Anonyymi

        SIELLÄ MYYDÄÄN RAHASTA NAISIA huijataan turisteja huumataan raiskataan viedään rahat huijataan oleskelulupaa ihan kuin thait huijaa miehiä.


      • Anonyymi
        yep kirjoitti:

        Marokkolaiset ajattelevat euroopan olevan paratiisi. Kun he tänne lopulta pääsevät he pettyvät pahasti. Moni haluaisi palata kotimaahan, mutta ei tyhjin käsin. He jäävät tänne loukkuun. Eräs marokkolainen nainen tuli täällä suomessa hulluksi. Huijareitakin on, mutta ei pidä yleistää.

        Marokon poika turussa puukotti montaa.


    • dsjtyjl

      jos homma noin nopeasti etenis niin huh huh.. onko Suomalaiset naiset näin helppoja?

      • nainen

        Ilmeisesti suomalaiset naiset ovat liian helppoja ja sinisilmaisia. Sanoisin SUURI (ilman n-kirjainta) osa ko. miehista on huijareita.
        Nyt Eurooppaan tulossa uusi laki, joka tekee marokkolaisen miehen avioliiton solmimisesta eurooppalaisen kanssa erittain vaikeaa. Joskus riittaa vain se, ettei ko. oikeuden elin paina tarvittavaa leimaa avioliittopaperiin - jos han ei jostain syysta sita tee, avioliitto on mitaton, eli ei mitaan avioliittoa olemassakaan.


      • Anonyymi
        nainen kirjoitti:

        Ilmeisesti suomalaiset naiset ovat liian helppoja ja sinisilmaisia. Sanoisin SUURI (ilman n-kirjainta) osa ko. miehista on huijareita.
        Nyt Eurooppaan tulossa uusi laki, joka tekee marokkolaisen miehen avioliiton solmimisesta eurooppalaisen kanssa erittain vaikeaa. Joskus riittaa vain se, ettei ko. oikeuden elin paina tarvittavaa leimaa avioliittopaperiin - jos han ei jostain syysta sita tee, avioliitto on mitaton, eli ei mitaan avioliittoa olemassakaan.

        Tos uskonnossa naiset ei edes peri mitään mies vaan


    • moronvittu

      Ranskasta!

    • Voi voi..

      Puoliksi marokkolaisena neuvon pysymään kaukana ko. tyypistä. Selvästi tahtoo joko Suomeen tai omia sinut täysin ja pakottaa hänen tahtoonsa. Ulkomaalaista miestä ei kannata ottaa, ellei hän suostu elämään suomalaisen kulttuurin tavoin, fakta.

      Ja muistutan, olen itse marokkolainen.

      • mroki and proud

        nta zaml mashi marokolainen , nta l7ass lkappa, almoussekh.....


      • Ashdaksi ?
        mroki and proud kirjoitti:

        nta zaml mashi marokolainen , nta l7ass lkappa, almoussekh.....

        Mouhskila shouma !


      • hantar
        mroki and proud kirjoitti:

        nta zaml mashi marokolainen , nta l7ass lkappa, almoussekh.....

        Zamla hya ammak a wald lkahba. la yanhal ammak.


      • Anonyymi

        Montakos vaimoa teillä on


    • Lueppa kirjaa "Muslimit Suomessa". Kirjan viimeinen luku on omistettu marokkolaisille aviomiehille. Reippaasti yli puolet avioliitoista marokkolaisten miesten kanssa hajoaa alle viidessä vuodessa.

      • kaikhyvin

        Toisinkin voi käydä. 18 vuotta naimisissa, 16 vuotias tytär, elämä hymyilee edelleen. Ihania sukulaisia Marokossa. Oma talo siellä valmiina eläkevuosiin ja tämänhetkisiin lomiin.


      • Casa
        kaikhyvin kirjoitti:

        Toisinkin voi käydä. 18 vuotta naimisissa, 16 vuotias tytär, elämä hymyilee edelleen. Ihania sukulaisia Marokossa. Oma talo siellä valmiina eläkevuosiin ja tämänhetkisiin lomiin.

        yhdessä oltu yli 16vuotta ja 11 sekä 12v.lapset..eli ei ne kaikki eroa=)


      • saa mennä
        Casa kirjoitti:

        yhdessä oltu yli 16vuotta ja 11 sekä 12v.lapset..eli ei ne kaikki eroa=)

        vääräuskoisen naisen kanssa naimisiin, mutta musliminainen ei saa.

        Todellista tasa-arvoa...

        Onkohan muslimikulttuurissa mitään hyvää?

        Kukaan ei tunnu tietävän ainakaan ainuttakaan hyvää asiaa tuosta paskakulttuurista.


      • muslim vaimo2
        saa mennä kirjoitti:

        vääräuskoisen naisen kanssa naimisiin, mutta musliminainen ei saa.

        Todellista tasa-arvoa...

        Onkohan muslimikulttuurissa mitään hyvää?

        Kukaan ei tunnu tietävän ainakaan ainuttakaan hyvää asiaa tuosta paskakulttuurista.

        mene sina hornan tuuttiin, "saa menna", koskapa et nayta tietavan mitaan muslimikulttuurista.
        me muslimien kanssa naimisissa olevat olemme erittain tyytyvaisia, JOS on loydetty kunnon mies.


      • Anonyymi

        Kuinka moni suomalaisavioliitto hajoaa? En oikein ymmärrä tätä perustelua.


      • Anonyymi

        Oleskelulupa siinä


    • Marokkoon elakkeelle

      Nanna, menitko viela poitsua tapaamaan vai jatitko hanet vaille vastakaikua? Yhtyisin minakin useiden muiden mielipiteeseen siita, etta parempi antaa olla. Itse kylla tapasin mieheni netissa, ja olemme todella onnellisia avioliitossamme. Ennen hanen tapaamistaan ei mielessani kaynyt edes matkustaa Marokkoon jonaina paivana, mutta nyt haluan sinne elakkeelle jaatyani pysyvasti asumaan.

    • Uuh puuh

      Äh, olipa taas niin typerä rapsa, että tuntuu paremminkin provolta.

      "Kerroin että yksi matkaseurueestani hieroo tuttavuutta kanssani, ja hän sanoi, että ei pidä siitä, koska haluaisi minun olevan vain hänen"

      Juu, mitä sitä omasta kulttuuristaan tai vastaavasta tulevasta miehestä välittämäänkään. Kunnon silmään kustuksi sitä on päästävä ja sitten takaisin tänne palstalle ruikuttamaan kuinka kaikki ei ollutkaan ihan totta...

    • MJ35

      Lue Koraani - siitä saa hyvän kuvan islamista, naisen asemasta siinä ja islamilaisesta kulttuurista ylipäätään.

      • seksuaalisesti väkivalta

        Sinisilmäisyys palkitaan jos ei niin ainakin myöhemmin..kokemusta on kahdestakin miehestä molemmat varattuja suomalaisille naisille.toinen jopa 10v.olut naimisissa.ne vain luottaa heihi ilmeisestikin.meinasimpa mennä itekkin sekasin marokkolaisten
        miesten Kanssa.en varmaan ole ainur nainen heille.


      • seksuaalisesti väkivalta

        Sinisilmäisyys palkitaan jos ei niin ainakin myöhemmin..kokemusta on kahdestakin miehestä molemmat varattuja suomalaisille naisille.toinen jopa 10v.olut naimisissa.ne vain luottaa heihi ilmeisestikin.meinasimpa mennä itekkin sekasin marokkolaisten
        miesten Kanssa.en varmaan ole ainur nainen heille.


      • Hyujki
        seksuaalisesti väkivalta kirjoitti:

        Sinisilmäisyys palkitaan jos ei niin ainakin myöhemmin..kokemusta on kahdestakin miehestä molemmat varattuja suomalaisille naisille.toinen jopa 10v.olut naimisissa.ne vain luottaa heihi ilmeisestikin.meinasimpa mennä itekkin sekasin marokkolaisten
        miesten Kanssa.en varmaan ole ainur nainen heille.

        Marokkolaisten miesten. Monikossa siis. Hohhohhooooo! Ok.


    • Vinkki12

      On marokolaisia miehiä jotka eivät ole muslimeita ! Että eti niitä vaikka !
      :) Miten kävi teille?

    • Falihele falihela

      Mitä helvetin yleistyksiä!!!???? Joka maasta löytyy järkeviä ja täys sikoja! Vai mitä varten mun kaveri joka ei suostu deittailee ulkomaaliaia, on saanu ihan järkkyjä kokemuksia suomalaisten kanssa!!!! Ei kai se että on Marokkolainen tai Suomalainen...tee ihmisestä parempaa tai huonompaa... Otetaanpa nyt ihminen ihan ihmisenä. Kannattaa tutstua ensin ja olla vaikka ystäviä alkuun...ja katsoa pikkuhiljaa...ei heti sänyyn ja suinpäin naimisiin ja muuttamaan yhteen... Tsiisus!

    • 28x...

      Tosiasia nyt kuitenkin on että muslimien ja kristittyjen välillä on sovittamattomia ristiriitoja. Ne eivät ole lieventyneet edes vuosituhansien saatossa. Ei meidän sukupolvemme eikä seuraavakaan saa niitä tasoiteltua.
      Nämä kulttuurit eivät tule koskaan kohtaamaan yhteisymmärryksen merkeissä.
      Päivastoin uskon että seuraava tosi suuri sota tullaan käymään muslimien ja länsimaiden välillä. Siitä teurastuksesta on tuleva hirveä...
      Siinä ovat ihmisarvot kaukana.

    • Anonyymi

      Ranskan fudisjoukkueen marokkolaislähtöinen pelaaja Sakina Karchaoui on uskomattoman kaunis ja seksikäs nainen. Pakko lähteä Marokkoon etsimään samanlaisia.

    • Anonyymi

      Marokko on tunnettu kunniamurhista, ja varsinkin valkoisia naisia on viime vuosina löytynyt henkitorvi auki, että se näistä rakastajista.
      Eikös vaan nämäkin olleet marokkolaisia ja marokossa nämä miehet, jotka leikkasivat kahden pohjoismaalaisen reppureissaajan, nuorten naisten päät irti ja videoivat tapahtuman, ja levittivät videota jossain. Eikä ole montaa vuotta aikaa. Kyseessä muistaakseni norjalainen ja ruotsalainen, vähän yli parikymppiset tytöt.
      Missä on itsesuojeluvaisto?

    • Anonyymi

      en usko että joku kiinnustaa muuttaa Marokosta suomeen keskellä synkkää ja kylmää. Tällä hetkellä Marokko torvallisimpi kuin.

    • Anonyymi

      Sinun siivelläsi ja kustannuksellasi on huomattavasti mukavampaa päästä Suomeen ja Schengen-alueelle kuin kiertämällä Murmanskin ja Raja-Joosepin kautta kansainvälisen järjestäytyneen rikollisuuden salakuljettamana.

    • Anonyymi

      Kokeilla kannattaa. Pääseehän Suomeen aina takaisin jos haluaa. Muistoja ei tule, kuin tekemällä.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe