Haanpää

Rekka73

Mitä kuuluu nykyääm haanpäälle?

125

33357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää kuuluu

      Lainailee yrittäjille tynnyreitä ja kärryjä "huokeasti".

    • ajoa riittää

      ..totes juuri äskettäin juitsari tuosta firmasta.

      • peroksidi

        Eipä noilla niin järin hyvin mee kun logirakin onjo saanut jopa lateksin ajoja, mutta eiköhän niitä sotkuja vielä en verran jäänyt ajettavaksi että muutaman vuoden vielä pääseevät toivotonta räpellystään jatkamaan kituuttamaan epätoivoisesti. Kyllä tippuilee ajoja siihen malliin pois että ihme on jos vielä 2 vuotta pyörii Suomessa. Toisaalta olisi kaikkien kannalta parempi että jatkuis vaa viel nii ois 1 joutilas ajaan kaikki töryt niin me voitas rauhassa keskittyä kaikkiin oikeisiin kemikaaleihin


      • KemikaaliAli
        peroksidi kirjoitti:

        Eipä noilla niin järin hyvin mee kun logirakin onjo saanut jopa lateksin ajoja, mutta eiköhän niitä sotkuja vielä en verran jäänyt ajettavaksi että muutaman vuoden vielä pääseevät toivotonta räpellystään jatkamaan kituuttamaan epätoivoisesti. Kyllä tippuilee ajoja siihen malliin pois että ihme on jos vielä 2 vuotta pyörii Suomessa. Toisaalta olisi kaikkien kannalta parempi että jatkuis vaa viel nii ois 1 joutilas ajaan kaikki töryt niin me voitas rauhassa keskittyä kaikkiin oikeisiin kemikaaleihin

        Ainaski uus toimitusjohtaja on nimitetty... Ja äkkiseltään pätevämmän olone ku edelline.. Ja jos Logira on saanut latexin ajoja, nii se nyt ei vielä maailmaa kaada, hämmentävät niin pitkään ku rahat ja kuskit riittää..


      • peroksidi
        KemikaaliAli kirjoitti:

        Ainaski uus toimitusjohtaja on nimitetty... Ja äkkiseltään pätevämmän olone ku edelline.. Ja jos Logira on saanut latexin ajoja, nii se nyt ei vielä maailmaa kaada, hämmentävät niin pitkään ku rahat ja kuskit riittää..

        Kemira vetoisesta firmasta rahat loppuis? Kuskit voikin loppua mutta, silti virma tuntuis paisuvan kuin pullataikina. Eipä Haanpäätä Suomessa pelasta enää uudet johtajat eikä mikään muukan. Vaikka olisi kuin fiksuja johtajia niin se ei paljon auta jos Teljä ja Logira vie lateksin ja tärkin ajoja minkä kerkiää ja melko suuressa mittakaavassa alkavat maantiesuolan ajot Laukaan ralliautoillakin syksyn aikana. Simeonin Transuotila kaupat siirtävät varmasti Haanpään viimeisetkin rikkiautot punaisen sävysiksi ennemmin tai myöhemmin.


      • KemikaaliAli
        peroksidi kirjoitti:

        Kemira vetoisesta firmasta rahat loppuis? Kuskit voikin loppua mutta, silti virma tuntuis paisuvan kuin pullataikina. Eipä Haanpäätä Suomessa pelasta enää uudet johtajat eikä mikään muukan. Vaikka olisi kuin fiksuja johtajia niin se ei paljon auta jos Teljä ja Logira vie lateksin ja tärkin ajoja minkä kerkiää ja melko suuressa mittakaavassa alkavat maantiesuolan ajot Laukaan ralliautoillakin syksyn aikana. Simeonin Transuotila kaupat siirtävät varmasti Haanpään viimeisetkin rikkiautot punaisen sävysiksi ennemmin tai myöhemmin.

        Teljä voi siellä seassa mennäkki, sillä Teljähän ei kuole koskaan. Logira on näissä kuvioissa pelkkä vitsi, joka kaatuu muutaman vuoden sisään. Sen osoittaa jo melkein kokonaan vaihtunut henkilökunta ja välinpitämätön tapa johtaa firmaa. Latexiajojen ottaminen ei ole vahvuuden merkki, vaan hätähuuto, otetaan mitä saadaan. Poljetaan sieltä mistä ei ole vielä poljettu. Hommaa ei saada ennen toimimaan, ennenkuin uskotaan, että kuljettajakin on ihminen, jota ei voida loputtomasti pompottaa ja kusettaa.


      • Todellisuus.
        peroksidi kirjoitti:

        Kemira vetoisesta firmasta rahat loppuis? Kuskit voikin loppua mutta, silti virma tuntuis paisuvan kuin pullataikina. Eipä Haanpäätä Suomessa pelasta enää uudet johtajat eikä mikään muukan. Vaikka olisi kuin fiksuja johtajia niin se ei paljon auta jos Teljä ja Logira vie lateksin ja tärkin ajoja minkä kerkiää ja melko suuressa mittakaavassa alkavat maantiesuolan ajot Laukaan ralliautoillakin syksyn aikana. Simeonin Transuotila kaupat siirtävät varmasti Haanpään viimeisetkin rikkiautot punaisen sävysiksi ennemmin tai myöhemmin.

        Luuletko tosiaan että kemira ottais osaa kuljetusliikkeeseen? Vieläpä Logiran kaltaiseen! Voi hyvää päivää,kemiralla korkeintaan nauretaan kuinka vedätettäviä yrittäjiä voi olla (Logira).

        Teljä sai aikoinaan "ikuisen" porttikiellon kemiran ajoihin,vaan mitenkäs tänäpäivänä? Kyseisen firman tuotteet kulkee niinkuin ennenkin...se on kuule raha joka ratkaisee!
        (Saavat ajaakkin muuten suolalillua ralliautot,kun tuli tuolla rauman suunnalla melkoinen peroksidin kulutuksen vähentyminen=katastrofi)


      • liimakalle
        Todellisuus. kirjoitti:

        Luuletko tosiaan että kemira ottais osaa kuljetusliikkeeseen? Vieläpä Logiran kaltaiseen! Voi hyvää päivää,kemiralla korkeintaan nauretaan kuinka vedätettäviä yrittäjiä voi olla (Logira).

        Teljä sai aikoinaan "ikuisen" porttikiellon kemiran ajoihin,vaan mitenkäs tänäpäivänä? Kyseisen firman tuotteet kulkee niinkuin ennenkin...se on kuule raha joka ratkaisee!
        (Saavat ajaakkin muuten suolalillua ralliautot,kun tuli tuolla rauman suunnalla melkoinen peroksidin kulutuksen vähentyminen=katastrofi)

        puhuuvat että logira olisi kaskisen peroksidin ajon ottaneet,pitääköhän paikkaansa


      • hyvinkin
        liimakalle kirjoitti:

        puhuuvat että logira olisi kaskisen peroksidin ajon ottaneet,pitääköhän paikkaansa

        Kyllä ajot ovat koko ajan uusjaossa. Haanpää menettää vielä tänä vuonna yhden suurimmista ajoistaan. Ei hyvää tiedä firmalle.


      • ralliaa
        Todellisuus. kirjoitti:

        Luuletko tosiaan että kemira ottais osaa kuljetusliikkeeseen? Vieläpä Logiran kaltaiseen! Voi hyvää päivää,kemiralla korkeintaan nauretaan kuinka vedätettäviä yrittäjiä voi olla (Logira).

        Teljä sai aikoinaan "ikuisen" porttikiellon kemiran ajoihin,vaan mitenkäs tänäpäivänä? Kyseisen firman tuotteet kulkee niinkuin ennenkin...se on kuule raha joka ratkaisee!
        (Saavat ajaakkin muuten suolalillua ralliautot,kun tuli tuolla rauman suunnalla melkoinen peroksidin kulutuksen vähentyminen=katastrofi)

        Eipä se sen suurempi katastrofi taida olla se rauman peroksidin kulutuksen väheneminen. Eipä oo ralliautoilla näkyny omia peroksiidivehkeitä aikoihin, eikä koskaan ole yhtä puoliperää enempää ollutkaan. RMK näkyy edelleen sillontällön laukaan ajossa peroksidia ajavan.


      • Kukahan ;)
        ralliaa kirjoitti:

        Eipä se sen suurempi katastrofi taida olla se rauman peroksidin kulutuksen väheneminen. Eipä oo ralliautoilla näkyny omia peroksiidivehkeitä aikoihin, eikä koskaan ole yhtä puoliperää enempää ollutkaan. RMK näkyy edelleen sillontällön laukaan ajossa peroksidia ajavan.

        Voi pojat. ette te tiedä mitään Haanpään, Teljän ja Logiran hommista. Ottakaa asioista selvää ennenkuin tuutte tänne kirjoittaan. Ihan huvittaa välillä lukea.


      • nyk.hp
        Kukahan ;) kirjoitti:

        Voi pojat. ette te tiedä mitään Haanpään, Teljän ja Logiran hommista. Ottakaa asioista selvää ennenkuin tuutte tänne kirjoittaan. Ihan huvittaa välillä lukea.

        asia 1 laukaan rahtiautot maksaa 19 sent.kilometri ja 25 purut vaiket pesut ja purut ulkomaan päivärahaa 50 ja sit täällä kehutte laukaata ja logiraa et saa ajoja.montako kulj.liikettä mistä viikon työllä elätät perhees?ei laukaa eikä logira. mut HAANPÄÄ KYLLÄ.et perkeleen kakarat ja kuulopuheet vittuun.


      • sivusta seuraaja
        nyk.hp kirjoitti:

        asia 1 laukaan rahtiautot maksaa 19 sent.kilometri ja 25 purut vaiket pesut ja purut ulkomaan päivärahaa 50 ja sit täällä kehutte laukaata ja logiraa et saa ajoja.montako kulj.liikettä mistä viikon työllä elätät perhees?ei laukaa eikä logira. mut HAANPÄÄ KYLLÄ.et perkeleen kakarat ja kuulopuheet vittuun.

        Heput tietää vaikeista pesuista yhtikäs mitään?? Live, rikkihappo, sulfiitit, typpihappo ym kirkkaat aineet niin eipä tarvi kun hiukan huuhtasta. Rahtiautoilla näkyy olevan 2 mepa autoo latexin ajossa eivätkä kuskien kertoman mukaan suttaa latexiin kuin osan pytyistä, eivätkä harjaa. Harjavallan pesuhaponkin ajaa suuri ja mahtava haanpää että se siitäin vaikeasta pesusta. Kyllä tuntuis kiiltävillä ja värikkäillä autoilla olevan kaiken kaikkiaan aikas helpot hommat. Vaikka haanpään entinen kauluspaitajesuiita juitsaakin. Eipä nuo haanpään palkkarahat ainakaan ajolla tienattua ole, vai miten on selitettävissä puolen kuukauden kotiin maksamiset??


      • logira
        hyvinkin kirjoitti:

        Kyllä ajot ovat koko ajan uusjaossa. Haanpää menettää vielä tänä vuonna yhden suurimmista ajoistaan. Ei hyvää tiedä firmalle.

        Onjo ajanut kaskisten peroksiidin, niin m realille kuin botnialle. Sitä ajaa vaan lisäksi baltic tank ruotsista. Kyllä haanpään loppulaskenta on alkanut jo ajat sitten, eikä mikään ihmekään kyllä


      • paekkansa
        ralliaa kirjoitti:

        Eipä se sen suurempi katastrofi taida olla se rauman peroksidin kulutuksen väheneminen. Eipä oo ralliautoilla näkyny omia peroksiidivehkeitä aikoihin, eikä koskaan ole yhtä puoliperää enempää ollutkaan. RMK näkyy edelleen sillontällön laukaan ajossa peroksidia ajavan.

        pitääkö paikkansa että rmk:lla on kokemäen ja harjavallan suunnalta viinikan ja haanpään vanhoja kuljettajia töissä?


      • vaihdetaan
        paekkansa kirjoitti:

        pitääkö paikkansa että rmk:lla on kokemäen ja harjavallan suunnalta viinikan ja haanpään vanhoja kuljettajia töissä?

        Pari kaveriani(ent. Viin.ja Haanp.)kuskeja olivat heti firman alkutaipaleella siellä ajelemassa (rantalinjaa) mutta poistuivat vuoden päästä vähinäänin.
        En ymmärrä miks menivät sinne töihin paniikissa,vaikka tiesivät ettei lisiä tipu palkkoihin mutta sitten jälestäpäin rupesivat itkeen menetettyjen korvausten perään?


      • olikohan??
        vaihdetaan kirjoitti:

        Pari kaveriani(ent. Viin.ja Haanp.)kuskeja olivat heti firman alkutaipaleella siellä ajelemassa (rantalinjaa) mutta poistuivat vuoden päästä vähinäänin.
        En ymmärrä miks menivät sinne töihin paniikissa,vaikka tiesivät ettei lisiä tipu palkkoihin mutta sitten jälestäpäin rupesivat itkeen menetettyjen korvausten perään?

        meniköhän tämä asia näin???jos meni,niin sitten tiedät meleko paljon.olen asiasta toista mieltä


      • Rekka73
        nyk.hp kirjoitti:

        asia 1 laukaan rahtiautot maksaa 19 sent.kilometri ja 25 purut vaiket pesut ja purut ulkomaan päivärahaa 50 ja sit täällä kehutte laukaata ja logiraa et saa ajoja.montako kulj.liikettä mistä viikon työllä elätät perhees?ei laukaa eikä logira. mut HAANPÄÄ KYLLÄ.et perkeleen kakarat ja kuulopuheet vittuun.

        Noi kaikki kyllä pitää paikkansa mut tota viikon työllä hp juttukin pitää muuten paikkansa mut tiedän et kun olet viikon reissussa niin ajatpa seuraavallakin viikolla jotain pientä. Eniten yleensä ihmettelen haanpään touhussa sitä että kuinka sinne viittii mennä sellasia kuskeja takas mitkä on ottanu lopputilejä. sellasille pitäis ehdottomasti ostaa hame kangasta ja antaa se niille terve menoa lahjaksi


      • liquid
        vaihdetaan kirjoitti:

        Pari kaveriani(ent. Viin.ja Haanp.)kuskeja olivat heti firman alkutaipaleella siellä ajelemassa (rantalinjaa) mutta poistuivat vuoden päästä vähinäänin.
        En ymmärrä miks menivät sinne töihin paniikissa,vaikka tiesivät ettei lisiä tipu palkkoihin mutta sitten jälestäpäin rupesivat itkeen menetettyjen korvausten perään?

        Hepuille oli liikaa kun olisivat joutuneet käymään välillä muuallakin kuin vain 8 tien kohteissa ja olemaan autossa yötä. Ei kanssa muuta tarvi kuin hamekankaan tollaset ukot


      • ihme touhua
        liquid kirjoitti:

        Hepuille oli liikaa kun olisivat joutuneet käymään välillä muuallakin kuin vain 8 tien kohteissa ja olemaan autossa yötä. Ei kanssa muuta tarvi kuin hamekankaan tollaset ukot

        En voi kieltää,toinen näistä tyypeistä ei halunnut montaa päivää olla pois kotoa mutta nuo palkkaus asiat hiersi eniten,josta johtuen auto vietiin toiseen pitäjään!
        Olis kait ollut kaikkien etu, jos olis sopinut palkkansa ennen kuin lähtee kruisaileen?


      • agfer
        ihme touhua kirjoitti:

        En voi kieltää,toinen näistä tyypeistä ei halunnut montaa päivää olla pois kotoa mutta nuo palkkaus asiat hiersi eniten,josta johtuen auto vietiin toiseen pitäjään!
        Olis kait ollut kaikkien etu, jos olis sopinut palkkansa ennen kuin lähtee kruisaileen?

        Niin hauska luettavaa miehiltä mitkä eivät tiedä
        asiasta yhtään mitään!


      • Karhu3
        paekkansa kirjoitti:

        pitääkö paikkansa että rmk:lla on kokemäen ja harjavallan suunnalta viinikan ja haanpään vanhoja kuljettajia töissä?

        Onhan niitä varmaan muutama kummaltakin, mutta myös muiden firmojen vanhoja kuskeja. Parempaa työnantajaa kuulemma saa hakea...Hommat siis pelaa!


      • Karhu3
        vaihdetaan kirjoitti:

        Pari kaveriani(ent. Viin.ja Haanp.)kuskeja olivat heti firman alkutaipaleella siellä ajelemassa (rantalinjaa) mutta poistuivat vuoden päästä vähinäänin.
        En ymmärrä miks menivät sinne töihin paniikissa,vaikka tiesivät ettei lisiä tipu palkkoihin mutta sitten jälestäpäin rupesivat itkeen menetettyjen korvausten perään?

        Hyvinpä säkin kavereittesi työhistoriat tunnut tietävän, jos firma on saanut alkunsa jo vuonna 1996, niin eipä hän ole nämä kyseiset kuskit olleet palkkalistoilla."Alkutaipaleella"Hihii!


      • kettu 1
        Karhu3 kirjoitti:

        Hyvinpä säkin kavereittesi työhistoriat tunnut tietävän, jos firma on saanut alkunsa jo vuonna 1996, niin eipä hän ole nämä kyseiset kuskit olleet palkkalistoilla."Alkutaipaleella"Hihii!

        säiliöautosta,joka suhailee vetyperoksidia lähinnä "rantateillä"..hoh hoh


      • kettu 1
        Karhu3 kirjoitti:

        Onhan niitä varmaan muutama kummaltakin, mutta myös muiden firmojen vanhoja kuskeja. Parempaa työnantajaa kuulemma saa hakea...Hommat siis pelaa!

        Tietysti jos kuskit vaihdetaan vuoden välein,niin totta se uutuuden viehätyksen voimalla menee aina sen aikaa?
        Mutta onhan siinä volvossa sentään jääkaappi,mihin laittaa omia maksalaatikoita! Satuin näkemään Lankosken baarin pihassa kun kaveri ylpeänä sitä minulle esitteli,auton ollessa n.pariviikkoa vanha! Kaiffari ei enään paljon muistele niitä aikoja,on taas vielä paremmalla työnantajalla töissä!


      • ajaja
        kettu 1 kirjoitti:

        Tietysti jos kuskit vaihdetaan vuoden välein,niin totta se uutuuden viehätyksen voimalla menee aina sen aikaa?
        Mutta onhan siinä volvossa sentään jääkaappi,mihin laittaa omia maksalaatikoita! Satuin näkemään Lankosken baarin pihassa kun kaveri ylpeänä sitä minulle esitteli,auton ollessa n.pariviikkoa vanha! Kaiffari ei enään paljon muistele niitä aikoja,on taas vielä paremmalla työnantajalla töissä!

        Kehua kaiketi kannattaakin jos on ajokissa hiukan varusteitakin. Mutta jääkaappi nyt pitäisi kyllä olla ihan jokaisessa kuorma-autossa ja aika monessa se onkin. Tietysti jos on koko ikänsä ajanut jotain ison firman tusinatuotetta niin kyllä kai sitä vähän ihmetteleekin tollasia kaikki "erikoisuuksia".


      • kirkasta
        nyk.hp kirjoitti:

        asia 1 laukaan rahtiautot maksaa 19 sent.kilometri ja 25 purut vaiket pesut ja purut ulkomaan päivärahaa 50 ja sit täällä kehutte laukaata ja logiraa et saa ajoja.montako kulj.liikettä mistä viikon työllä elätät perhees?ei laukaa eikä logira. mut HAANPÄÄ KYLLÄ.et perkeleen kakarat ja kuulopuheet vittuun.

        Luvuilla voida puhua ihan kertaallisesta palkasta?? Etenkin kun siihen oletettavasti maksetaan ilta yö ja pyhälisät päälle. Ajamisistasihan tuo ansio paljon riippuu, mutta esim Harjavallan rikkihapon lastaus mitä laukaan ukot paljon ajavat niin ei vie aikaa täysperältäkään kuin puolituntia niin urakka vaikuttais ihan kohdallaan olevalta. Toinen esimerkki Vuonos mistä ajavat teljän kuormia 20 minuuttia täysperän lastaus eikä kaipolan purkukaan tuntia ota tai olivat ainakin takavuosina nopeita elleivät olet muuttuneet. Kyllä noilla lukemilla ja edes pienellä työinnolla pitäisi päästä hyvillekin palkoille, kaiken lisäksi asiallisella kalustolla. Ja mikä paljon merkitsee saisi myös olla töissä eikä tarvisi kotona maata kun ei oo mitä ajaa.


      • Kinkkukiusaus.
        ajaja kirjoitti:

        Kehua kaiketi kannattaakin jos on ajokissa hiukan varusteitakin. Mutta jääkaappi nyt pitäisi kyllä olla ihan jokaisessa kuorma-autossa ja aika monessa se onkin. Tietysti jos on koko ikänsä ajanut jotain ison firman tusinatuotetta niin kyllä kai sitä vähän ihmetteleekin tollasia kaikki "erikoisuuksia".

        No,siellä isommassa virmassa ostaa jo muutamalla oiken maksetulla pyhäkorvauksellakin vaikka omasta lompakostakin sen jääkaapin ja ottaa sitten kotia mukaan kun lähtee Pekkaslomia viettään! (jottei aivan kiertopalkinnoks joudu kyylskaappi jatkuvien lomien aikana?)


      • ajaja
        Kinkkukiusaus. kirjoitti:

        No,siellä isommassa virmassa ostaa jo muutamalla oiken maksetulla pyhäkorvauksellakin vaikka omasta lompakostakin sen jääkaapin ja ottaa sitten kotia mukaan kun lähtee Pekkaslomia viettään! (jottei aivan kiertopalkinnoks joudu kyylskaappi jatkuvien lomien aikana?)

        On töissä sellaisessa virmassa missä isäntä ostaa sen jääkaapin, mikron, kahvinkeittimen ym ym niin jää katos niistä tileistä itelle rällättävää niillä pekkasvapailla ja lomilla eikä tarvi miettiä et jos ostasin sitä ja tätä autoon, kun on hoitanut hommat kunnolla niin ei isännälle paljoa tarvi vihjata jos autoon tarvisi jotain varustetta.


      • kettu kuuli
        Rekka73 kirjoitti:

        Noi kaikki kyllä pitää paikkansa mut tota viikon työllä hp juttukin pitää muuten paikkansa mut tiedän et kun olet viikon reissussa niin ajatpa seuraavallakin viikolla jotain pientä. Eniten yleensä ihmettelen haanpään touhussa sitä että kuinka sinne viittii mennä sellasia kuskeja takas mitkä on ottanu lopputilejä. sellasille pitäis ehdottomasti ostaa hame kangasta ja antaa se niille terve menoa lahjaksi

        H-pään entinen kuski oli riitantunut,kuinkas ollakkaan palkoista Logiralla ja logiran pomo oli heittänyt;mee sieltä haanp:ltä kysyyn hommia.
        Niimpä oli soittanut "Jukalle" ja oli saanut kesän ajan töitä! Peru PERHANAN Jukka sanansa,ettei ota enään koskaan suomi kuskeja töihin! (siitä herkistyin)


      • jvl
        vaihdetaan kirjoitti:

        Pari kaveriani(ent. Viin.ja Haanp.)kuskeja olivat heti firman alkutaipaleella siellä ajelemassa (rantalinjaa) mutta poistuivat vuoden päästä vähinäänin.
        En ymmärrä miks menivät sinne töihin paniikissa,vaikka tiesivät ettei lisiä tipu palkkoihin mutta sitten jälestäpäin rupesivat itkeen menetettyjen korvausten perään?

        kukahan kaverini mahdat olla,puhut täysin omiasi.
        turha tänne on kirjotella mukamas ns.asiantuntiana ota suoraan yhteyttä niin kerron sulle faktat.Rmk oli asiallinen työpaikka.


      • kettu 1
        jvl kirjoitti:

        kukahan kaverini mahdat olla,puhut täysin omiasi.
        turha tänne on kirjotella mukamas ns.asiantuntiana ota suoraan yhteyttä niin kerron sulle faktat.Rmk oli asiallinen työpaikka.

        Tuommoisessa muodossa kirjoittelet RMK:sta? Väitä nyt vielä että lähdit lakia opiskeleen ja vain ja ainoastaan sen takia lähdit kyseisestä talosta pois?
        Ei ne kaverini tiedä tästä palstasta,se on kuule varma juttu.
        Eikös se sama isäntä harrastanut siellä Harjavallan seuduilla jotain linja-auto kusetustakin,joku sellainen maine muistaakseni oli,korjaa jos olen väärässä.


      • jvl
        liquid kirjoitti:

        Hepuille oli liikaa kun olisivat joutuneet käymään välillä muuallakin kuin vain 8 tien kohteissa ja olemaan autossa yötä. Ei kanssa muuta tarvi kuin hamekankaan tollaset ukot

        ehkä jos kauppaa muille hamekangasta noilla tiedoilla. niin kannattaa samalla katsoa omaa kokoa,eiköhän tämä työpaikassa oleminen oo oma valinta


      • jvl
        kettu 1 kirjoitti:

        Tuommoisessa muodossa kirjoittelet RMK:sta? Väitä nyt vielä että lähdit lakia opiskeleen ja vain ja ainoastaan sen takia lähdit kyseisestä talosta pois?
        Ei ne kaverini tiedä tästä palstasta,se on kuule varma juttu.
        Eikös se sama isäntä harrastanut siellä Harjavallan seuduilla jotain linja-auto kusetustakin,joku sellainen maine muistaakseni oli,korjaa jos olen väärässä.

        seuraa vähän tarkemmin näitä juttuja.entisenä rmk:läisenä en voi muuta sanoa kun että oli.sit toiseks mistä puhuit on firma josta en tiedä sen enempää.ihmettelen tuota negatiivistä sävyä kaikkea kohtaan.oisko syytä välillä katsoa itseä peiliin eikä heittää täällä jotain asiatonta.


      • jvl
        ihme touhua kirjoitti:

        En voi kieltää,toinen näistä tyypeistä ei halunnut montaa päivää olla pois kotoa mutta nuo palkkaus asiat hiersi eniten,josta johtuen auto vietiin toiseen pitäjään!
        Olis kait ollut kaikkien etu, jos olis sopinut palkkansa ennen kuin lähtee kruisaileen?

        koitetaan nyt pysyä totuudessa.autoa ei viety mihinkään siitä syystä.vaan ajot painottu h-vallan päähän oli mollemminpuolinen hyväksyntä tehdä niin,ei liittynyt mitenkään palkkoihin.
        palkat oli sovittu,mutta ihmettelen tuota huuhaata mistä aina tänne kertyy.


      • rikua
        kettu 1 kirjoitti:

        Tuommoisessa muodossa kirjoittelet RMK:sta? Väitä nyt vielä että lähdit lakia opiskeleen ja vain ja ainoastaan sen takia lähdit kyseisestä talosta pois?
        Ei ne kaverini tiedä tästä palstasta,se on kuule varma juttu.
        Eikös se sama isäntä harrastanut siellä Harjavallan seuduilla jotain linja-auto kusetustakin,joku sellainen maine muistaakseni oli,korjaa jos olen väärässä.

        ,ja ne linja-autot on rikun isän,ei rikun.Sitäpaitsi RMK-liikenne valittiin viime vuonna harjavallan vuoden nuoreksi yrittäjäksi..Ja sillen nostan hattua.!!!!!Viikottain oon kyseisen isännän kanssa puhelimes ja kaverina,sekä kuljetusyrittäjän kilpailijana kyseinen JÄTKÄ on paras satakunnanalueella.


      • pikkukenkiä
        rikua kirjoitti:

        ,ja ne linja-autot on rikun isän,ei rikun.Sitäpaitsi RMK-liikenne valittiin viime vuonna harjavallan vuoden nuoreksi yrittäjäksi..Ja sillen nostan hattua.!!!!!Viikottain oon kyseisen isännän kanssa puhelimes ja kaverina,sekä kuljetusyrittäjän kilpailijana kyseinen JÄTKÄ on paras satakunnanalueella.

        Ne linja-autot rikun isän, mutta kusetusta harrastaa kyllä geelit hiuksissaan. Saattaisi rikunkin säiliösysteemeillä mennä paremmin ellei isä olisi sorkkinut niitäkin. Voipi olla että ajaisivat vielä jopa kaasuakin.


      • muttaku
        logira kirjoitti:

        Onjo ajanut kaskisten peroksiidin, niin m realille kuin botnialle. Sitä ajaa vaan lisäksi baltic tank ruotsista. Kyllä haanpään loppulaskenta on alkanut jo ajat sitten, eikä mikään ihmekään kyllä

        voi voi ku ahistaa joitain ku vielä löytyy yritys joka tarjoo muutaki ku sinisiälamppuja rivi katolla.(lue palkkaa)


      • tollot senkus
        liquid kirjoitti:

        Hepuille oli liikaa kun olisivat joutuneet käymään välillä muuallakin kuin vain 8 tien kohteissa ja olemaan autossa yötä. Ei kanssa muuta tarvi kuin hamekankaan tollaset ukot

        paskaa vaa jauhaa,menkää sinne koppii siitä asumaan,kun teillä kirjoituksista päätellen ole muuta elämää kuin "RAHTIA" ilmaiseksi painaa että isännät vaa rikastuisivat entisestään...?


    • pitäisikköhän...

      baari puheissa kuunnellut että olisi paljon autoilijoita lopettanut haanpäältä,mikä syy jos näin liene?

      • säästöä....

        Mutta palkkakuskin puolesta valitettavasti niitä torppareita tulee enemmän kuin lähtee.
        Valitettavasti moni uusi autoilija laskee pärjäävänsä suunnilleen ilman palkkakuskia ja siinä vaiheessa kustannuslaskelmat heittää häränpyllyä,eikä näihin ajoihin enään kukaan työntekijä lähde millään sota-ajan palkoilla?
        (eikä sieltä valitettavasti montaa ole lähtenyt)


      • mistä niitä
        säästöä.... kirjoitti:

        Mutta palkkakuskin puolesta valitettavasti niitä torppareita tulee enemmän kuin lähtee.
        Valitettavasti moni uusi autoilija laskee pärjäävänsä suunnilleen ilman palkkakuskia ja siinä vaiheessa kustannuslaskelmat heittää häränpyllyä,eikä näihin ajoihin enään kukaan työntekijä lähde millään sota-ajan palkoilla?
        (eikä sieltä valitettavasti montaa ole lähtenyt)

        idiootteja riittää, jotka menevät töihin sellaiseen taloon, jossa ei makseta kuten pitää. Onko se vaan niin "hienoa ajaa kiiltävää säiliöautoa", vaikkei palkka olisikaan sitä mitä sen kuuluisi olla? Koko aliurakoittamistouhu on karannut kuin mopo hanskoista. Teollisuuden sanelema ratkaisu? Miten voi riittää samasta kehnosta rahtitaksasta ajon diilaajalle, torpparille ja vieläpä sille rengille, joka loppuviimein sen liemen kuskaa? Luulisi, että lyhin mahdollinen logistiikkaketju se on kun kannattaa.

        Mutta eihän sillä kannattamisella/palkalla ole niin väliä, kunhan vain saadaan ajaa, eikö niin?

        TV: Kuski vaan ei kemikaalipuolelta


      • pikkuyrittäjä
        mistä niitä kirjoitti:

        idiootteja riittää, jotka menevät töihin sellaiseen taloon, jossa ei makseta kuten pitää. Onko se vaan niin "hienoa ajaa kiiltävää säiliöautoa", vaikkei palkka olisikaan sitä mitä sen kuuluisi olla? Koko aliurakoittamistouhu on karannut kuin mopo hanskoista. Teollisuuden sanelema ratkaisu? Miten voi riittää samasta kehnosta rahtitaksasta ajon diilaajalle, torpparille ja vieläpä sille rengille, joka loppuviimein sen liemen kuskaa? Luulisi, että lyhin mahdollinen logistiikkaketju se on kun kannattaa.

        Mutta eihän sillä kannattamisella/palkalla ole niin väliä, kunhan vain saadaan ajaa, eikö niin?

        TV: Kuski vaan ei kemikaalipuolelta

        Olin harrastus loma reisulla yhdessä kemikaali firman ex. tuotantopäälikön kanssa, haukkui Teljän ja Haanpään nykyiset kuskit alimpaan helvettiin.
        Eivät kuulemma edes osaa lukea ohjeita vaikka ovat kädessä. Oli kyllästynyt jatkuviin yö herätyksiin ja lopettanut hommansa.
        No hän on siirtymässä kiinteistö sijoittajaksi.
        Itse mietin tulevaisuuttani kun vaan joku ostaisi nykyiset kappis hommani pääsisi yö valvomisista eroon.
        No menemme joka tapauksessa taas kohta sukeltaan Indonesiaan pariksi viikoksi ehkä sitä taas jaksaa sen jälkeen vähän aikaa.


      • kuljettajineen?
        pikkuyrittäjä kirjoitti:

        Olin harrastus loma reisulla yhdessä kemikaali firman ex. tuotantopäälikön kanssa, haukkui Teljän ja Haanpään nykyiset kuskit alimpaan helvettiin.
        Eivät kuulemma edes osaa lukea ohjeita vaikka ovat kädessä. Oli kyllästynyt jatkuviin yö herätyksiin ja lopettanut hommansa.
        No hän on siirtymässä kiinteistö sijoittajaksi.
        Itse mietin tulevaisuuttani kun vaan joku ostaisi nykyiset kappis hommani pääsisi yö valvomisista eroon.
        No menemme joka tapauksessa taas kohta sukeltaan Indonesiaan pariksi viikoksi ehkä sitä taas jaksaa sen jälkeen vähän aikaa.

        ...ja reklamaatiolistat toooodella pitkät.


      • laiskat ja välinpitämättömät
        kuljettajineen? kirjoitti:

        ...ja reklamaatiolistat toooodella pitkät.

        Kuskit niitää reklamaatioita kerää, ei kiinnosta työt kun kerran palkka maksetaan kotiin. "ei sit pestä tarvi, lastaa päälle" "suotta niitä vesiletkuja keräilet" "kyllä ne joku muu siivoo" Lentäviä lausahduksia ja "neuvoja" ihan aitojen haanpään miesten suusta


      • Rekka73
        laiskat ja välinpitämättömät kirjoitti:

        Kuskit niitää reklamaatioita kerää, ei kiinnosta työt kun kerran palkka maksetaan kotiin. "ei sit pestä tarvi, lastaa päälle" "suotta niitä vesiletkuja keräilet" "kyllä ne joku muu siivoo" Lentäviä lausahduksia ja "neuvoja" ihan aitojen haanpään miesten suusta

        Eiköpähän hp rekku listaa johtanut melkein alihankkijat......


      • kettu tiskaa
        laiskat ja välinpitämättömät kirjoitti:

        Kuskit niitää reklamaatioita kerää, ei kiinnosta työt kun kerran palkka maksetaan kotiin. "ei sit pestä tarvi, lastaa päälle" "suotta niitä vesiletkuja keräilet" "kyllä ne joku muu siivoo" Lentäviä lausahduksia ja "neuvoja" ihan aitojen haanpään miesten suusta

        Lastaa päälle lausahduksia saattoi kuulla juitsareilta enemmän kuin kuskeilta! Mutta ne pikkupomot onkin siirtyneet ralliautoille sun muille logiroille,että nauttikaa.
        Kyllä tahtoo yhtiössä kuin yhtiössä esiintyä laiskoja ja välinpitämättömiä,vai luuletko että uudehkoilla yrittäjillä on jokin "valiojoukko" joidenka toinen nimikin on "hyvin pesty"??
        Oisitpa nähnyt pesuhapon purkupaikan Kla Boliden kun ajo tuli takas "isolle" firmalle,en ole vuosien saatossa nähnyt tuota paikkaa niin surkeassa kunnossa! (vain yks esim.)


      • oikea yrittäjä
        pikkuyrittäjä kirjoitti:

        Olin harrastus loma reisulla yhdessä kemikaali firman ex. tuotantopäälikön kanssa, haukkui Teljän ja Haanpään nykyiset kuskit alimpaan helvettiin.
        Eivät kuulemma edes osaa lukea ohjeita vaikka ovat kädessä. Oli kyllästynyt jatkuviin yö herätyksiin ja lopettanut hommansa.
        No hän on siirtymässä kiinteistö sijoittajaksi.
        Itse mietin tulevaisuuttani kun vaan joku ostaisi nykyiset kappis hommani pääsisi yö valvomisista eroon.
        No menemme joka tapauksessa taas kohta sukeltaan Indonesiaan pariksi viikoksi ehkä sitä taas jaksaa sen jälkeen vähän aikaa.

        Koitas nyt taapertaa vaan siel amitsussa,ja syys lomalla menet taas sinne keravan uimahallin lasten altaaseen sukelteleen!Mutta varo ettei snorkkeli hörppää vettä,vaikka taitas olla kaikille parempi että pari litraa hörppäisikin, ettet täällä häiriköisi.


      • OSTAMASSA?
        oikea yrittäjä kirjoitti:

        Koitas nyt taapertaa vaan siel amitsussa,ja syys lomalla menet taas sinne keravan uimahallin lasten altaaseen sukelteleen!Mutta varo ettei snorkkeli hörppää vettä,vaikka taitas olla kaikille parempi että pari litraa hörppäisikin, ettet täällä häiriköisi.

        HAANPÄÄTÄ?


      • totta totta
        OSTAMASSA? kirjoitti:

        HAANPÄÄTÄ?

        venäläiset myyvät.kuskeille lopputilit ruplissa.


      • kettua viedään
        totta totta kirjoitti:

        venäläiset myyvät.kuskeille lopputilit ruplissa.

        Hampulan venakko rahoittajat voi olla hyvinkin Siimeeeonin takana? (en yllättyis) Sinne rajan taakse ne Finskien paprutehtaat painuu,ainakin itärajoilta! Mistä muuten saadaan tarvittava puumäärä korvaamaan venakoitten puut,jonka tuonti loppuu?
        "Anna sinä meille pjaperitehdasa ja pjari kjuljetusliike,joilla me hoitaa koko homma,teille pari dollar" (siinä visio)


      • asenne
        totta totta kirjoitti:

        venäläiset myyvät.kuskeille lopputilit ruplissa.

        1.7.2007 simeontank oy ennen kivikko nyt sopis tunti hommat niinku transuotilalle...ihanaa kun vastuu ei paina.


      • harjavallan
        kettu tiskaa kirjoitti:

        Lastaa päälle lausahduksia saattoi kuulla juitsareilta enemmän kuin kuskeilta! Mutta ne pikkupomot onkin siirtyneet ralliautoille sun muille logiroille,että nauttikaa.
        Kyllä tahtoo yhtiössä kuin yhtiössä esiintyä laiskoja ja välinpitämättömiä,vai luuletko että uudehkoilla yrittäjillä on jokin "valiojoukko" joidenka toinen nimikin on "hyvin pesty"??
        Oisitpa nähnyt pesuhapon purkupaikan Kla Boliden kun ajo tuli takas "isolle" firmalle,en ole vuosien saatossa nähnyt tuota paikkaa niin surkeassa kunnossa! (vain yks esim.)

        Rikkihaponlastauspaikan esim vaikka säiliö 10. Haanpääläisten diplomityönä on lastata kuormansa niin että hapot on vastapäisen trukkitallin seinässä asti. Ja on turha sanoa että olisi yksittäistapaus kun tuntuu ihan jatkuvasti sattuvan ja kummasti saman värisille autoille. Mistäköhän lie johtuvan?? Kalkkia ajetaan melko taajaan lastauspaikoille ja aina johtuen saman värisestä autosta.


      • livettä
        harjavallan kirjoitti:

        Rikkihaponlastauspaikan esim vaikka säiliö 10. Haanpääläisten diplomityönä on lastata kuormansa niin että hapot on vastapäisen trukkitallin seinässä asti. Ja on turha sanoa että olisi yksittäistapaus kun tuntuu ihan jatkuvasti sattuvan ja kummasti saman värisille autoille. Mistäköhän lie johtuvan?? Kalkkia ajetaan melko taajaan lastauspaikoille ja aina johtuen saman värisestä autosta.

        Valkeakosken säteristä ja etenkin lipeän purkupaikasta. Vesilasia purkaillessa on hyvä seurailla heppujen työintoa. Ehkä 1 kymmenestä haanpään hepusta huuhtelee purkuputkien päät ja pihan vedellä. Kun taas 1 kymmenestä laukaan kuskista jättää huuhtelematta putket ja pihan. Myös kyseinen huuhteluletku jää harmaiden autojen miehiltä tuhanteen solmuun kun taas kirjavampia autoja ajavat keräävät letkun siististi, niin purkupaikalla kuin pesupaikallakin. Varmaankin letkut ovat talvella jäässäkin haanpään miesten jäljiltä. Lipeät ainakin ovat pitkin pihoja kun vettä ei VIITSITÄ käyttää


      • Entä tämä?
        harjavallan kirjoitti:

        Rikkihaponlastauspaikan esim vaikka säiliö 10. Haanpääläisten diplomityönä on lastata kuormansa niin että hapot on vastapäisen trukkitallin seinässä asti. Ja on turha sanoa että olisi yksittäistapaus kun tuntuu ihan jatkuvasti sattuvan ja kummasti saman värisille autoille. Mistäköhän lie johtuvan?? Kalkkia ajetaan melko taajaan lastauspaikoille ja aina johtuen saman värisestä autosta.

        Sen siitä saa kun ottaa alihankkijoita suoraan vihannesajosta,kuskien kera harjoitteleen ilman koulutusta happojen lastailua!

        Täytyy myöntää,ettei ennen pesuhapon purkupaikalla Kla ole saanut kukaan siinä luiskalla semmoiseen asentoon happokärryä,poika oli peruuttanut RMK:n vekottimen niin että toisen puolen rattaat oli melkein kokonaan ilmassa ja viittävaille kaatuminen!
        Poitsu oli kysynyt paniikissa neuvoa HAANPÄÄN kuskilta(kaveriltani),että kannattaisko alkaa purkaan? Kaverini oli neuvonut ettei nyt ole muuta tehtävissä kuin tilata nosturi,ennenkuin on katastrofi! Ja nosturi tilattiin.
        Tämmöisiä hätähousuja tuossa yhtiössä esiintyy sitten muka NIIN ammattitaitoisina,hoh!


      • kettu säännöstelee.
        livettä kirjoitti:

        Valkeakosken säteristä ja etenkin lipeän purkupaikasta. Vesilasia purkaillessa on hyvä seurailla heppujen työintoa. Ehkä 1 kymmenestä haanpään hepusta huuhtelee purkuputkien päät ja pihan vedellä. Kun taas 1 kymmenestä laukaan kuskista jättää huuhtelematta putket ja pihan. Myös kyseinen huuhteluletku jää harmaiden autojen miehiltä tuhanteen solmuun kun taas kirjavampia autoja ajavat keräävät letkun siististi, niin purkupaikalla kuin pesupaikallakin. Varmaankin letkut ovat talvella jäässäkin haanpään miesten jäljiltä. Lipeät ainakin ovat pitkin pihoja kun vettä ei VIITSITÄ käyttää

        Saatana ku saiskin kiinni sen joka talvella lotraa vedellä ne pihat ihan jäätikölle! Ei siellä vanha Erkkikään pääse käveleen ilman tukea,puhumattakaan auton kans suttailusta!
        Ylireagointia käyttää 10 litraa vettä yhtä lipee tippaa vastaan?
        Helvettiäkö sitä purkuputkea rupee lotraamaan jos samaa tavaraa kelkkoo? Sitä varten on korkki,(tavallisesti 3 tuuman kamlokki ja siinä ehjä tiiviste)


      • näkijä_
        Entä tämä? kirjoitti:

        Sen siitä saa kun ottaa alihankkijoita suoraan vihannesajosta,kuskien kera harjoitteleen ilman koulutusta happojen lastailua!

        Täytyy myöntää,ettei ennen pesuhapon purkupaikalla Kla ole saanut kukaan siinä luiskalla semmoiseen asentoon happokärryä,poika oli peruuttanut RMK:n vekottimen niin että toisen puolen rattaat oli melkein kokonaan ilmassa ja viittävaille kaatuminen!
        Poitsu oli kysynyt paniikissa neuvoa HAANPÄÄN kuskilta(kaveriltani),että kannattaisko alkaa purkaan? Kaverini oli neuvonut ettei nyt ole muuta tehtävissä kuin tilata nosturi,ennenkuin on katastrofi! Ja nosturi tilattiin.
        Tämmöisiä hätähousuja tuossa yhtiössä esiintyy sitten muka NIIN ammattitaitoisina,hoh!

        Ei lue pelkkää adr haanpäätä. Liekö keksittyä satusi rmkoosta, mutta fakta on se että koko pesuhapon pumppukoppi oli aivan hapossa lattiat pumput ja kaikki muu syöpyneet ihan paskaksi kun ei oltu viitsitty huuhdella laimeeta happoo pois. Purkupaikalla ei myöskään kuuluisi olla sellaisia romukasoja kuin kyseisellä paikalla, liekö tehtaan toimesta mutta kuitenkin


      • ajaja
        kettu säännöstelee. kirjoitti:

        Saatana ku saiskin kiinni sen joka talvella lotraa vedellä ne pihat ihan jäätikölle! Ei siellä vanha Erkkikään pääse käveleen ilman tukea,puhumattakaan auton kans suttailusta!
        Ylireagointia käyttää 10 litraa vettä yhtä lipee tippaa vastaan?
        Helvettiäkö sitä purkuputkea rupee lotraamaan jos samaa tavaraa kelkkoo? Sitä varten on korkki,(tavallisesti 3 tuuman kamlokki ja siinä ehjä tiiviste)

        10 litraa talvella kukaan sinne lutraa ja hiekalla siitä selviää vaikka lutraiskin. Kyllä purkuputken pää kannattaa huuhtoa vaikka kkuinka ajaisi samaa ainetta esim rikkihappoa ajaessa tuppaa liitin syöpymään kun siihen huuhtelematta jätetty happo reagoi ilmankosteuden kanssa. Rikkihapon roiskeista tulee muutenkin melko ikäviä pilkkuja mutta niihin vesi on kyllä lääke kuten live roiskeistakin syntyville valkoisille jäljillekin. Se vesi ei maksa kellekään nii sitä ei säästellä kannata pysyy purkupaikat paljon paremmassa kunnossa ja siistimpinä


      • kettu kertoo
        ajaja kirjoitti:

        10 litraa talvella kukaan sinne lutraa ja hiekalla siitä selviää vaikka lutraiskin. Kyllä purkuputken pää kannattaa huuhtoa vaikka kkuinka ajaisi samaa ainetta esim rikkihappoa ajaessa tuppaa liitin syöpymään kun siihen huuhtelematta jätetty happo reagoi ilmankosteuden kanssa. Rikkihapon roiskeista tulee muutenkin melko ikäviä pilkkuja mutta niihin vesi on kyllä lääke kuten live roiskeistakin syntyville valkoisille jäljillekin. Se vesi ei maksa kellekään nii sitä ei säästellä kannata pysyy purkupaikat paljon paremmassa kunnossa ja siistimpinä

        Satuikku tietään että rikkihappoa voi ajaa pelkillä "mustarauta" säiliöillä? Ei tarvi haponkestävää ja jos haponkestävällä ajat rikkihappoa vakituiseen,niin se on ensimmäinen virhe kun rupeet joka purun yhteydessä vettä roiskiin purkuputkeen= varmempi syöpyminen kuin ilmankosteuden kanssa!(roiskeläpille/lokasuojille kannattaa vähän huitasta vettä,ennen letkun irroitusta mutta tarkka poika saa letkun irti niin ettei tippaakaan tule maahan!
        (lipeä roiskeet lähtee vaikka viikonkin päästä pois lokasuojista ym. mutta iholta ei,jatkaa katsos luuhun asti kulkuaan,huomaamatta!)


      • kettu korjaa
        näkijä_ kirjoitti:

        Ei lue pelkkää adr haanpäätä. Liekö keksittyä satusi rmkoosta, mutta fakta on se että koko pesuhapon pumppukoppi oli aivan hapossa lattiat pumput ja kaikki muu syöpyneet ihan paskaksi kun ei oltu viitsitty huuhdella laimeeta happoo pois. Purkupaikalla ei myöskään kuuluisi olla sellaisia romukasoja kuin kyseisellä paikalla, liekö tehtaan toimesta mutta kuitenkin

        Ei ollut keksitty juttu! Kärry olis kaatunut melken puhaltamalla ja kuitenkin parinmetrin luiska kyseessä.
        Lohdutukseks vois kertoa että kyseinen purkupaikka oli 20v sitten kunnossa,käryimureineen päivineen koska Viinikalla oli oma purkumies Kokkolasta joka kävi purkaan autot kuskien pitäessä silläaikaa taukoa tallilla.
        Sen jälkeen on nähty ala ja ylämäkeä työsuojelumisten toimesta! (tunnen jokaisen irvistävän pinnoitteen/kalkkisen pumpun sieltä alueelta jotta se siitä)


      • setä kertoo
        kettu kertoo kirjoitti:

        Satuikku tietään että rikkihappoa voi ajaa pelkillä "mustarauta" säiliöillä? Ei tarvi haponkestävää ja jos haponkestävällä ajat rikkihappoa vakituiseen,niin se on ensimmäinen virhe kun rupeet joka purun yhteydessä vettä roiskiin purkuputkeen= varmempi syöpyminen kuin ilmankosteuden kanssa!(roiskeläpille/lokasuojille kannattaa vähän huitasta vettä,ennen letkun irroitusta mutta tarkka poika saa letkun irti niin ettei tippaakaan tule maahan!
        (lipeä roiskeet lähtee vaikka viikonkin päästä pois lokasuojista ym. mutta iholta ei,jatkaa katsos luuhun asti kulkuaan,huomaamatta!)

        Katsos jos sitä vettä et happoputken päähän laita tarpeeksi niin syöpymää kyllä tapahtuu, mutta kun läppä kiinni huuhtelet kunnolla niin silloinhan siitä tulee puhdas, mutta jos huuhdot huonosti siitä tulee laimeaa ja syövyttävää happoa. Totta tuokin että tarkalta ei tippoja maahan tule. Oikein vanhan sydäntä särkee katsella happosia lokareita ja purkupaikkoja. Live on siitä hyvä aine että ei tule vuoripelleihin mustumia vaikkei laiskemmat huuhtoiskaan


      • kettu vastailee
        setä kertoo kirjoitti:

        Katsos jos sitä vettä et happoputken päähän laita tarpeeksi niin syöpymää kyllä tapahtuu, mutta kun läppä kiinni huuhtelet kunnolla niin silloinhan siitä tulee puhdas, mutta jos huuhdot huonosti siitä tulee laimeaa ja syövyttävää happoa. Totta tuokin että tarkalta ei tippoja maahan tule. Oikein vanhan sydäntä särkee katsella happosia lokareita ja purkupaikkoja. Live on siitä hyvä aine että ei tule vuoripelleihin mustumia vaikkei laiskemmat huuhtoiskaan

        Valitettavasti olen joutunut meneen monet kerrat tarkkoihin lastaustapahtumiin,joissa tutkitaan purkuputken päästä vesinäytteet laboratoriossa.
        Otappa ph-mittaus nauhaa ja katso n,1h sen kylmävesipesun jälkeen mitä näyttää? Punaselle menee että paukahtaa!
        Tiivisteitten ym. väliin jää yllättävän paljon ainetta,joista ei tahdo selvitä ilman painepesureita ja "myyrää" ja nämä jäämät saattaa pitää ph-tason "vaarallisen" syövyttävänä. Esimerkiksi typpihappo tuntuu liukenevan pois pesussa paremmin kuin "särkynyt-happo"
        Sillähän ei nyt oikeasti ole niin väliä jossain happo/lipeä vehkeessä mutta omilla ajokeilla kun joutu ajeleen kaikkia mahdollisia aineita ympäri skandinaviaa,niimpä oli tärkeää että putkenpäät/säiliö sisältä kiilsi,että ois jakauksen voinut tukkaansa peilata.


      • tarkempaa
        kettu vastailee kirjoitti:

        Valitettavasti olen joutunut meneen monet kerrat tarkkoihin lastaustapahtumiin,joissa tutkitaan purkuputken päästä vesinäytteet laboratoriossa.
        Otappa ph-mittaus nauhaa ja katso n,1h sen kylmävesipesun jälkeen mitä näyttää? Punaselle menee että paukahtaa!
        Tiivisteitten ym. väliin jää yllättävän paljon ainetta,joista ei tahdo selvitä ilman painepesureita ja "myyrää" ja nämä jäämät saattaa pitää ph-tason "vaarallisen" syövyttävänä. Esimerkiksi typpihappo tuntuu liukenevan pois pesussa paremmin kuin "särkynyt-happo"
        Sillähän ei nyt oikeasti ole niin väliä jossain happo/lipeä vehkeessä mutta omilla ajokeilla kun joutu ajeleen kaikkia mahdollisia aineita ympäri skandinaviaa,niimpä oli tärkeää että putkenpäät/säiliö sisältä kiilsi,että ois jakauksen voinut tukkaansa peilata.

        Niitä tarkkoja lastauksia on muuallakin kuin haanpäällä ja pytyn saa kyllä happojen jäljiltä vedellä täysin neutraaliksi. Pistää kato korkin putken päähän samalla kun antaaa veden valua pyttyyn ja pyöräyttää läppää. Tämän kun toistaa kerran pari niin varmasti on puhdasta ja riittää niin liimoille kuin pesuaineillekin, sitjos vielä jätät pohjat läpät ja korkit auki pesulta lastaukselle siirtymän ajaksi niin varmasti on pytty neutraali


      • muuten
        Entä tämä? kirjoitti:

        Sen siitä saa kun ottaa alihankkijoita suoraan vihannesajosta,kuskien kera harjoitteleen ilman koulutusta happojen lastailua!

        Täytyy myöntää,ettei ennen pesuhapon purkupaikalla Kla ole saanut kukaan siinä luiskalla semmoiseen asentoon happokärryä,poika oli peruuttanut RMK:n vekottimen niin että toisen puolen rattaat oli melkein kokonaan ilmassa ja viittävaille kaatuminen!
        Poitsu oli kysynyt paniikissa neuvoa HAANPÄÄN kuskilta(kaveriltani),että kannattaisko alkaa purkaan? Kaverini oli neuvonut ettei nyt ole muuta tehtävissä kuin tilata nosturi,ennenkuin on katastrofi! Ja nosturi tilattiin.
        Tämmöisiä hätähousuja tuossa yhtiössä esiintyy sitten muka NIIN ammattitaitoisina,hoh!

        haanpään ent.kuski


      • teroterävä
        pikkuyrittäjä kirjoitti:

        Olin harrastus loma reisulla yhdessä kemikaali firman ex. tuotantopäälikön kanssa, haukkui Teljän ja Haanpään nykyiset kuskit alimpaan helvettiin.
        Eivät kuulemma edes osaa lukea ohjeita vaikka ovat kädessä. Oli kyllästynyt jatkuviin yö herätyksiin ja lopettanut hommansa.
        No hän on siirtymässä kiinteistö sijoittajaksi.
        Itse mietin tulevaisuuttani kun vaan joku ostaisi nykyiset kappis hommani pääsisi yö valvomisista eroon.
        No menemme joka tapauksessa taas kohta sukeltaan Indonesiaan pariksi viikoksi ehkä sitä taas jaksaa sen jälkeen vähän aikaa.

        Otahan sit vaan menolippu sinne Indoneesiaan ni et ole täällä sekoilees voisit myös harkita menolippua avaruuteen heh heh...


      • cit
        harjavallan kirjoitti:

        Rikkihaponlastauspaikan esim vaikka säiliö 10. Haanpääläisten diplomityönä on lastata kuormansa niin että hapot on vastapäisen trukkitallin seinässä asti. Ja on turha sanoa että olisi yksittäistapaus kun tuntuu ihan jatkuvasti sattuvan ja kummasti saman värisille autoille. Mistäköhän lie johtuvan?? Kalkkia ajetaan melko taajaan lastauspaikoille ja aina johtuen saman värisestä autosta.

        Onko tuo mikä ihme jos hapot on pitkin pihoja kun opastus siellä on aivan olematon ja happo tulee aika vauhdilla ellet ennakkoon tiedä sitoa sitä lastausvartta,lopputulos on sitte just se että hapot on pitkin seiniä...


      • lastaussillat
        harjavallan kirjoitti:

        Rikkihaponlastauspaikan esim vaikka säiliö 10. Haanpääläisten diplomityönä on lastata kuormansa niin että hapot on vastapäisen trukkitallin seinässä asti. Ja on turha sanoa että olisi yksittäistapaus kun tuntuu ihan jatkuvasti sattuvan ja kummasti saman värisille autoille. Mistäköhän lie johtuvan?? Kalkkia ajetaan melko taajaan lastauspaikoille ja aina johtuen saman värisestä autosta.

        revitään kieroon vähän väliä ko on niin kiirus siirtään autoa heh heh...


      • happo kettu
        cit kirjoitti:

        Onko tuo mikä ihme jos hapot on pitkin pihoja kun opastus siellä on aivan olematon ja happo tulee aika vauhdilla ellet ennakkoon tiedä sitoa sitä lastausvartta,lopputulos on sitte just se että hapot on pitkin seiniä...

        Nimittäin r-h lastauspaikat,olisivat ottaneet sieltä mallia!


      • oikeasti happoa
        happo kettu kirjoitti:

        Nimittäin r-h lastauspaikat,olisivat ottaneet sieltä mallia!

        Kokkolan lastauspaikka on kuin museosta Harjavaltaan verrattuna. Järjetön paperi show kun ei ole valmiita rahtikirjoja, mittarit näyttää mitä sattuu jne jne. Kyllä Harjavalta on paljon yksinkertaisempi, ei ole turhanpäiväisiä venttiileitä eikä katkaisijoita. Putki pyttyyn, ketju ja ruuvi kiinni, mittariin lukemat, venttiili auki ja pumppu päälle eikä kauaakaan kun kuorma on valmis. Ei tarvi onkia näytteitä pytystä vaan näytehanasta. Ja mitä tulee neuvojen puutteisiin niin pitäisi nyt aikuisten säiliöautonajajien ymmärtää että jos lastausvarressa on ketju se todella tarkoittaa että se täytyy kiinnittää


      • kuski tekee kaikki?
        oikeasti happoa kirjoitti:

        Kokkolan lastauspaikka on kuin museosta Harjavaltaan verrattuna. Järjetön paperi show kun ei ole valmiita rahtikirjoja, mittarit näyttää mitä sattuu jne jne. Kyllä Harjavalta on paljon yksinkertaisempi, ei ole turhanpäiväisiä venttiileitä eikä katkaisijoita. Putki pyttyyn, ketju ja ruuvi kiinni, mittariin lukemat, venttiili auki ja pumppu päälle eikä kauaakaan kun kuorma on valmis. Ei tarvi onkia näytteitä pytystä vaan näytehanasta. Ja mitä tulee neuvojen puutteisiin niin pitäisi nyt aikuisten säiliöautonajajien ymmärtää että jos lastausvarressa on ketju se todella tarkoittaa että se täytyy kiinnittää

        Kun Luutakylään rakennettiin uusia lastauspaikkoja,ne tehtiin heti valmiiksi vanhanaikaisiksi ja vaikeiksi. Monen kuljetusliikkeen kuskin kanssa jutellessa oli yhtäläinen mielipide:miksei otettu mallia Kla? Semmonen hikinen trippimittari muovin alla josta piti itse laskea lukemia kun lastas esim.4 koloa. Myös säiliön pinnan lasku aiheutti sen että suurteho pumppu lähti varoittamatta mukaan!
        Kyllä sieltä moni poistui isoilla kuormilla,kun automaattiventtiilit päästi ylimääräisiä?
        Kla: valvomoon sanot kokonaistonnimäärän,sadan kilon tarkkuudella tulee kyytiin! Myös eri osastot saa näpyteltyä selvästä näytöstä ja automaatti katkaisee sadan kilon tarkkuudella.
        Myös vaakauspalvelut löytyy joka on nykyään harvinaista,ei tarvi oudomman tuhrustella yksikseen vaakakopeissa ja lähettämöissä? (kaikki ei aja sitä samaa rantalinjaa)


    • taatana!

      Nykkö tämä keskustelu lopahti?

      • happokalle

        Paremmat miehet ajaa hapot....


      • gona.
        happokalle kirjoitti:

        Paremmat miehet ajaa hapot....

        Eikä sitä h-valta--meripori linjaa?


      • kappohalle
        gona. kirjoitti:

        Eikä sitä h-valta--meripori linjaa?

        ne on nähty...mää ajan puuta ja vähan muuta


      • möllikkäinen
        gona. kirjoitti:

        Eikä sitä h-valta--meripori linjaa?

        vetelee liinat piukal ja lähtee vetään itäsuomen lenkkii samoil silmil siin näkee muailmaa...


    • varmasti!

      Sopivasti sopimukset katkolla vuodenvaihteessa kemiran kanssa!

    • paskan

      häävii kuulu hoh hoh...

      • jaaaajaa

        kyseinen firma,kun katsoo lukijoiden määrää? tööt tööt!


    • loppulasku

      häämöttää tööt tööt...

      • mae tiia mittä

        mina ajaa haanpaa pöntto till svärje..ei näkyä enaa suomipoika ajaa pönttö...Torpparit ja mee ulkomaan poikat...


      • ?
        mae tiia mittä kirjoitti:

        mina ajaa haanpaa pöntto till svärje..ei näkyä enaa suomipoika ajaa pönttö...Torpparit ja mee ulkomaan poikat...

        pönttökuskeja oikein tulee ??? Saunalaheltako ??


      • exligu.
        mae tiia mittä kirjoitti:

        mina ajaa haanpaa pöntto till svärje..ei näkyä enaa suomipoika ajaa pönttö...Torpparit ja mee ulkomaan poikat...

        Majailkaa rauhassa siellä ruotsin varikolla itämaan turistit! Oli se sennäköistä touhua,että Suomi poika ei kauan tuolla pyttyjen pesulla viihdy. Kyllä siellä Ruotsalaistenkin hampaitten kiristys aste kuului olevan jo maksimissa! (purentavikoja tiedossa)
        Kirjoittaja tuskin oikeasti edusti tätä ryhmää,mut terveisii polakeille kuitenkin? Ai niin ne ei osaakkaan muutakuin kotimaan kielensä,eivät vaivaudu opetteleen muita kieliä.


      • ex-svavelsyra chäför
        exligu. kirjoitti:

        Majailkaa rauhassa siellä ruotsin varikolla itämaan turistit! Oli se sennäköistä touhua,että Suomi poika ei kauan tuolla pyttyjen pesulla viihdy. Kyllä siellä Ruotsalaistenkin hampaitten kiristys aste kuului olevan jo maksimissa! (purentavikoja tiedossa)
        Kirjoittaja tuskin oikeasti edusti tätä ryhmää,mut terveisii polakeille kuitenkin? Ai niin ne ei osaakkaan muutakuin kotimaan kielensä,eivät vaivaudu opetteleen muita kieliä.

        ihan sopivaa seuraa... Saavat vaihtaa ajatuksia edullisesta tavaran siirrosta ja vertailla et kuka ajaa halvimmalla...


    • tuttuoulu

      kuuluu ihan hyvää! ainakin sen mukaan mitä viimeksi porisin...

      • ofijhljknnbahjv

        olla puljun nimikii jo eestilaisittain haanpaa....jo pitemman aikaa...


      • koko paska
        ofijhljknnbahjv kirjoitti:

        olla puljun nimikii jo eestilaisittain haanpaa....jo pitemman aikaa...

        ??????


      • Kuulemma
        koko paska kirjoitti:

        ??????

        uutta pankkia..... Sinne laitettas kuskein ylityöt jemmaan jossa ne muuttuu sitten takuupalkaksi tarvittaessa vissiinnii......


      • sdevu
        Kuulemma kirjoitti:

        uutta pankkia..... Sinne laitettas kuskein ylityöt jemmaan jossa ne muuttuu sitten takuupalkaksi tarvittaessa vissiinnii......

        no harmittaako kun sait potkut!!!!!


      • Ex- säiliökuski
        sdevu kirjoitti:

        no harmittaako kun sait potkut!!!!!

        Rehellinen vastaus on Kyllä harmittaa lopputili. Oli tosi mieluinen työ ja erittäin hyvällä korvauksella menetetystä vapaa ajasta. Muualla ei voi kun uneksia niistä liksoista.


      • ei pätkääkään
        sdevu kirjoitti:

        no harmittaako kun sait potkut!!!!!

        harmita että potkut tuli... Mitä sää meinaat tehdä parin viikon päästä viikonloppuna ??? Vai pitääkös kysyä juitsariltas ??? Minäpäs tiedän mitä teen ja siihen vaikuttaa ainoastaan oma halu... ? Ei kuule enää niillä liksoilla mitä sinäkin sieltä saat harmita enää pätkääkään sinun liksas, ja minä todellakin tiedän mitä teen tulevina viikonloppuina !!!!! Päivystelehä sinä vain siinä kännykkäs kanssa ihan vapaasti voi pian keikka tulla... Hah haaa


      • hih hii hhiiiiiiiii
        ei pätkääkään kirjoitti:

        harmita että potkut tuli... Mitä sää meinaat tehdä parin viikon päästä viikonloppuna ??? Vai pitääkös kysyä juitsariltas ??? Minäpäs tiedän mitä teen ja siihen vaikuttaa ainoastaan oma halu... ? Ei kuule enää niillä liksoilla mitä sinäkin sieltä saat harmita enää pätkääkään sinun liksas, ja minä todellakin tiedän mitä teen tulevina viikonloppuina !!!!! Päivystelehä sinä vain siinä kännykkäs kanssa ihan vapaasti voi pian keikka tulla... Hah haaa

        Siel on jouvuttu antaan lopareita miehille parraasta päästä ku ei kielitaitoo oo.
        huomasivat aika myöhäsessä että ei oo ammatti taitosta väkkee .hih hih hi hiiiiiiiiiiii


      • PÖyvän alle
        hih hii hhiiiiiiiii kirjoitti:

        Siel on jouvuttu antaan lopareita miehille parraasta päästä ku ei kielitaitoo oo.
        huomasivat aika myöhäsessä että ei oo ammatti taitosta väkkee .hih hih hi hiiiiiiiiiiii

        Kielihommii tekeen niinku jokku harvat valitut ykkösmiehet......... Tv.Ei ruskee kielitaitoinen


    • saavat pistää

      lisää porukkaa pihalle... Ykkösmiehet vetää siellä pitkää siivua niin siinä joutaa pari kieltaijotonta (ruskea) kortistoon sit.Joka kolmas pihalle?... ONNEA...Ja siunausta..

      • hela tiden

        kokonnaan kun torpparei vaan tulee vastaan


      • eip niit ou
        hela tiden kirjoitti:

        kokonnaan kun torpparei vaan tulee vastaan

        ennää näkynä palijo....


      • saksanseisojavoimaa
        eip niit ou kirjoitti:

        ennää näkynä palijo....

        Haanpää tulee vielä ja jyrää muut,sillä niillä riittää rahat pisimpään ajaa tappiolla.Näppäävät Suomen rahdit 20% vielä alle ja ajavat 2-3 vuotta vielä tappiolla ni saavat sen jälkeen ajella ihan itekseen ja sitte pannaanki hinnat kohilleen eli noin 60-70 % korotus ja hah teollisuus sai mitä tilas. Hyvä Haanpää.


      • nImim Erkki
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Haanpää tulee vielä ja jyrää muut,sillä niillä riittää rahat pisimpään ajaa tappiolla.Näppäävät Suomen rahdit 20% vielä alle ja ajavat 2-3 vuotta vielä tappiolla ni saavat sen jälkeen ajella ihan itekseen ja sitte pannaanki hinnat kohilleen eli noin 60-70 % korotus ja hah teollisuus sai mitä tilas. Hyvä Haanpää.

        Sankarit meinaa kuskeja löytää ( Sitten kun mahtava nousu kenties tapahtuu ) kun merkkasivat kaikki entiset kuskisa paskaporukoiksi joilla ei mitään tehnytkään ?????? Pikkulintuset semmottii viserrelleet !!??


      • piisannee
        nImim Erkki kirjoitti:

        Sankarit meinaa kuskeja löytää ( Sitten kun mahtava nousu kenties tapahtuu ) kun merkkasivat kaikki entiset kuskisa paskaporukoiksi joilla ei mitään tehnytkään ?????? Pikkulintuset semmottii viserrelleet !!??

        jokka haluaa jonku transsin perustaa ja omakotitalosa ajjaa....ONNEA


      • PAh-Vi
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Haanpää tulee vielä ja jyrää muut,sillä niillä riittää rahat pisimpään ajaa tappiolla.Näppäävät Suomen rahdit 20% vielä alle ja ajavat 2-3 vuotta vielä tappiolla ni saavat sen jälkeen ajella ihan itekseen ja sitte pannaanki hinnat kohilleen eli noin 60-70 % korotus ja hah teollisuus sai mitä tilas. Hyvä Haanpää.

        kaik jo loppusi....Viniitto...Ps.Huutajille terkkui....


      • etteköettekö
        PAh-Vi kirjoitti:

        kaik jo loppusi....Viniitto...Ps.Huutajille terkkui....

        Pönttöpuolenhan osti Ruotsalainen pääomasijoittaja , vanha nimi jäi leilien kylkeen .


      • exchaufför
        etteköettekö kirjoitti:

        Pönttöpuolenhan osti Ruotsalainen pääomasijoittaja , vanha nimi jäi leilien kylkeen .

        Kun jos Svenssonit on ostaneet? Venakot ainakin poistatti ne alkuunsa,oli vaikee lausua.
        Ruottalaisilta sujuu ÄÄ-kirjaimet!


      • nÄÅ
        exchaufför kirjoitti:

        Kun jos Svenssonit on ostaneet? Venakot ainakin poistatti ne alkuunsa,oli vaikee lausua.
        Ruottalaisilta sujuu ÄÄ-kirjaimet!

        Ruattålaiset ÅÅÅÅÅÅÅT tietennii vai mikä se oli ??


      • tyrväänen
        nÄÅ kirjoitti:

        Ruattålaiset ÅÅÅÅÅÅÅT tietennii vai mikä se oli ??

        elekäähän mittää ku oulu heräs elloo taas ja keikkua on!


      • Täältätullaan)
        tyrväänen kirjoitti:

        elekäähän mittää ku oulu heräs elloo taas ja keikkua on!

        Haanpaa alkaa näköjään korjaan satoa!


      • eiväppäs minnuu
        Täältätullaan) kirjoitti:

        Haanpaa alkaa näköjään korjaan satoa!

        ou vielä töehi kyselleet ????


      • että jotta
        exchaufför kirjoitti:

        Kun jos Svenssonit on ostaneet? Venakot ainakin poistatti ne alkuunsa,oli vaikee lausua.
        Ruottalaisilta sujuu ÄÄ-kirjaimet!

        suureen osaan tulee simeon


      • kAite
        että jotta kirjoitti:

        suureen osaan tulee simeon

        sieltä joku mul....u juitsari siirtynee mukana ees vai kui lie ??


      • petukkainen
        kAite kirjoitti:

        sieltä joku mul....u juitsari siirtynee mukana ees vai kui lie ??

        Millai mahtaa säiliöpuolen touhut mennä, kun noi kuskit vaihtuu aikas taajaan joka firmassa...


      • skipidar
        Täältätullaan) kirjoitti:

        Haanpaa alkaa näköjään korjaan satoa!

        Hmmmm... Tota noi, joko pianki sato valamis ?? TÄH ?


      • 12
        etteköettekö kirjoitti:

        Pönttöpuolenhan osti Ruotsalainen pääomasijoittaja , vanha nimi jäi leilien kylkeen .

        Ennen Haanpäätä ADR:n omisti AA Vara ja Wirens Kristinehanm.


      • 26
        hela tiden kirjoitti:

        kokonnaan kun torpparei vaan tulee vastaan

        Ja torpparitkin kuristetaan hitaasti,mutta varmasti
        ahonlaitaan.


    • ninnanmunna

      Siellän mollin sivuilla torpparit näkyy ettivän "terveellä"??? motivaattiolla varustettuja vuoden kokemuksella varustettuja kuskeja..... minne lie edelliset terveet-kuskit menny ??

      • ex´kuski

        Notta net on varmaannii lopultakkii "tervehtynnä" sano ja nostanneet kytkintä vai oliskoha se sittenkin tätä nykyajan muoti-ilmiötä elikkä KIERRÄTYSTÄ..... vai olisivakkoha oppinneet sittenki laskutaijon vanhoilla päivillään... Kukapa sen tietäisi ;) Nooh sielläpähän taapertakkoon tyylillään.... Lycka till sano ...


    • ,,,,,,,,,,,,,

      Kauan se haanpään loppulaskenta näyttää kestävän.

      • börje62

        taitaa nämä kilpailijat,jotka on monta vuotta jo huutaneet hp kaatumisesta, kellahtaa ensin. ensi vuonna varmaan jo peli alkaa selviämään tai ...


      • Nikolai nikovits
        börje62 kirjoitti:

        taitaa nämä kilpailijat,jotka on monta vuotta jo huutaneet hp kaatumisesta, kellahtaa ensin. ensi vuonna varmaan jo peli alkaa selviämään tai ...

        Varmasti muilta loppuu rahat ensin. Venäjän poika vaan tuo vennää maalta lisää rahaa. Onhan se vähän likasta, mutta onneksi suomessa on hyvä pestä ja puhdasta tulee


    • Justnäin

      Vuodenvaihde tuo uudet tuulet...saas nähdä kuin käy...

      • EX----litku

        Jeps ja yllätys yllätys ettei vaan olis igen YT-palaveerien paikka ;)


    • Tottamaar

      Haanpaa nappaa kaikki litkut ja liemet...

    • tippaa

      Ei ota hp, siimonssi vie ja ottaa varttiryssiä kuskeiks, korjaamoki on jo niitä täys, jos oisin isäntä en sinne autooni veis...

      • Tottamaar

        Ei tainnu ihan mennä niin...


    • aeeejaa

      Jaaaa... Nooh mite se sit sit menikää ??

      • litku-ukko

        alihankkijat kuuluu ainakin olevan kohtuullisen tyytyväisiä,ajoa on ja kohtuuhinnalla. varmaankin parempi tilanne kuin monessa muussa litkufirmassa


      • litku ajoa
        litku-ukko kirjoitti:

        alihankkijat kuuluu ainakin olevan kohtuullisen tyytyväisiä,ajoa on ja kohtuuhinnalla. varmaankin parempi tilanne kuin monessa muussa litkufirmassa

        jaa pitäskö kysellä ajoon.


      • svenssons
        litku ajoa kirjoitti:

        jaa pitäskö kysellä ajoon.

        johtotähtiä liikenteessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

      Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      44
      1807
    2. Kaksi rikollista

      "Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      8
      1797
    3. Mitä tekee Rebelwerks?

      Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      16
      1772
    4. **** mies anna jokin vinkki

      Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      93
      1307
    5. Jos meillä ei olisi

      Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      159
      1279
    6. Suojeluvaisto

      Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      183
      1248
    7. Ei se yhteys

      Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      68
      1118
    8. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

      Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      59
      1060
    9. Eli sä nainen

      Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      65
      1056
    10. P-karjalassa juorutaan ihan kaikki.Pitäisikö muuttaa Etelä-karjalaan?

      Täällä Pohjois-karjalassa juorutaan ihan kaikki. Ei voi luottaa edes viranomasiin joita sitoo vaitiolovelvollisuus. Ka
      Imatra
      18
      1043
    Aihe