Ajatko kainalokarvasi pois? Miksi?
kainalokarvat
6
1240
Vastaukset
- Vastaa
Kyllä ajan. Pojilla on luonnollisemaa kun ei ole karvoja
- Vastaa
En aja pois. Tytöillä on luonnollisemaa olla karvat
- tyttö**
Vastaa kirjoitti:
En aja pois. Tytöillä on luonnollisemaa olla karvat
kyllä vitussa ajelen!! näyttää iha hirveelle jos tytöillä on pitkät karvat kainaloissa.. pojilla saa kyllä olla.. mä ajelen nykyään käsivarretki, ku kaveripoika huomautti siitä, et mulla on karvaset kädet..
- tyttö :)
Ajan, koska mielestäni tytöillä kainalokarvat ovat todella epäsiistit. Ne myös alkavat helposti haista.
- mikemonroefani-94
No ei se oo kivaa ku semmoset tumput rannal näkyy
kainaloist.. Ja liikkatunnillakii ku piti venytellä käsil, nii mie tein eri liikkeit, ettei kainalokarvat näy. - tyttttt.
Ajan, koska mun mielestä ne ei näytä tytöillä yhtään kivalta.
Mutta pojilla puolestaan tykkään enemmän jos sellaset löytyy ;>
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637