Terve,
tässä katselin noita valmennuskursseja ja silmiini pisti wwww.huippuvalmennus.fi sivulla oleva FIRST-kurssi, jossa takuuna on pääsy yliopistoon... onko kukaan kuullut/ollut siellä? Millaista oli?
FIRST-kurssi
3
576
Vastaukset
- Tänä vuonna
Kävin pitkä 1 -kurssin järjestykseen pidetyssä FIRSTin omassa ryhmässä, tipuin FIRST-ohjelmasta surkean kemianmenestykseni takia kevään tasokokeessa ja siirryin normaalille kevätkurssille. Tämän kurssin kemianopettaja sitten auttoi kemiantajuamisessani todella paljon ja pääsin sisään lääkikseen. (Vaikka FIRST-kurssinkin kemian opettaja oli kyllä ihan hyvä, ei vaan se paras juuri minulle.)
Tuo "pitkä kurssi alusta uudelleen tiiviisti keväällä" sopi minulle todella hyvin ja tosiaan pääsin siis sitten sisään tuon pelkän kevätkurssin hinnalla (ilman takuita).
En osaa sanoa kuinka moni tuosta FIRST-ryhmästä on päässyt sisään, kun en muista kuin parin muun oppilaan nimet. :P Itse pääsin ja olen tyytyväinen. Enimmäkseen kurssijärjestelyt toimivat ja suurin osa opettajista oli hyviä. Tehtävistä en tehnyt varmaan puoliakaan, sillä niitä on Huippuvalmennuksella aivan älytön määrä. Mutta siis varmasti jos sen älyttömän määrän tekee ja ymmärtää, pääsee väkisin sisään. Itse en tehnyt ja pääsin silti.
Olisi sitä ehkä jollain muullakin systeemillä voinut päästä, mutta siitä en voi olla mitenkään varma. Olen tyytyväinen siihen, mihin käytin rahani ja miten vietin kevääni (ja syksynkin, tuo FIRST-ryhmähän alkoi jo joskus marraskuussa muistaakseni). - mmmmmmmmmmgfffffff
rahan tuhlausta ja kusestusta.
- hexplo
En vielä ole törmännyt sisäänpäässeeseen FIRST-kurssilaiseen. Ilmeisesti opetus on parasta mahdollista mitä rahalla saa, mutta ei sekään korvaa "verta, hikeä ja kyyneliä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886